Tuesday, January 18, 2011

Lilly



Her er skønne Lilly. Hun er 45cm høj, fyldt med velduftende fåreuld og godt med kærlighed. Hun er lavet i  bomuldstrikot, har fine mørke krøller, hånd-strikket bomuldskjole, uldsokker og cardigan i uld med knapper. I håret har hun et fint hårspænde med en hæklet blomst.
Tøjet er nemt at tage af og på for en lille pige/ dreng på 4-6 år.

Har du en lille én derhjemme, som ikke kan undvære en Lilly? Lilly har endnu ikke fundet et hjem, så hvis hun må bo hos dig, så send en mail for info og pris.

UPDATE: LILLY HAR FUNDET ET NYT HJEM!

17 comments:

  1. Uhhh hvor er hun skøn... laver du nogensinde kurser i Jylland?

    KH Berit

    ReplyDelete
  2. Tak Berit!
    Nej desværre ikke. Kun hvis man kan samle seks-syv stykker og der er overnatningsmulighed...:o)

    Kh

    ReplyDelete
  3. Hold kæft hvor er hun sød!

    ReplyDelete
  4. øv!! ville sindsygt gerne på kursus hos dig, men der er jo lidt langt hjem til Horsens 2 dage i streg, kender nemlig ikke rigtig nogen jeg kan overnatte hos.

    ReplyDelete
  5. Det kan vi nok finde ud af... Hvis du kan i februar el. marts er det ikke et problem. Det kan du jo tænke over,o)

    ReplyDelete
  6. Dine dukker er SÅ fine, og sikke en god artikel i Boligliv:-)

    ReplyDelete
  7. Tænk... Jeg har slet ikke set den. Anede ikke at bladet VAR kommet... Må styrte ned og købe det... Har kriller i maven af spænding;o)

    ReplyDelete
  8. Jeg er abonnent på bladet, måske er det derfor jeg har fået det allerede(?), det skulle først udkomme torsdag! Du kan godt glæde dig!!!

    ReplyDelete
  9. Hvor snyd! Kan da umuligt vente til torsdag;o)

    ReplyDelete
  10. Det er utrolig flotte dukker du lager! Ja til kurs i Bergen! ;-)

    ReplyDelete
  11. Fandt din blog for et par uger siden - så nu må jeg hellere lige få sagt tak for alle de fine billeder og al inspirationen! Dine dukker er simpelthen så skønne! Dem skal jeg have lært at lave - kommer der kurser til efteråret også?
    VH Camilla

    ReplyDelete
  12. Lilly er skøn. Er helt vild med hendes hår :o)
    Ja, og det er en god artikel i Boligliv (er også abonnent)
    Jeg kan tage et billede af siden og maile dig hvis du ikke kan vente ;o)

    Kh Louise.

    ReplyDelete
  13. Det må du gerne Louise... Hvis du har tid og overskud... Ingen pres:o)
    KH Lisbeth

    ReplyDelete
  14. Skjønn Lilly, dukkene dine har virkelig personlighet. ☺

    ReplyDelete
  15. She's so lovely and cute!
    Corina

    ReplyDelete
  16. Camilla: Ja, der kommer helt sikkert også kurser i efteråret;o)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!