Tuesday, January 11, 2011

Giveaway- Vind skønne unika-kjoler (LUKKET)

Nu har 2 heldige muligheden for at vinde en rigtig fin kjole. Dem der vinder kan vælge en kjole mellem størrelserne 6 mdr.-7 år. Kjolerne bliver syet, når vinderne er fundet, så de to der vinder får en helt unik kjole syet til lige netop deres pige.

Alt du skal gøre for at vinde er, at fortælle mig hvilken størrelse kjolen skal være, hvis du vinder og så skal du fortælle hvilken en af Smilerynker.dk's kjoler, du synes bedst om!

Du får et lod for kommentar herunder.

2 lodder for kommentar og hvis du er fast følger af min blog.

3 lodder for kommentar, fast følger og hvis du linker til konkurrencen på din blog el. facebookprofil.

De to vindere bliver fundet mandag d. 24. Januar.

176 comments:

  1. Jeg kan bedst lide Louise-kjolen i webshoppen :)

    Jeg ønsker mig en kjole i str. 2 år, hvis jeg er den heldige.

    Kh. Mirjam

    ReplyDelete
  2. Skynder mig at deltage med 3 lodder. Har godt nok "kun" drenge selv, men en skøn lille princesse-niece der bliver 3 år i marts.

    ReplyDelete
  3. Nupper i øvrigt tre lodder :)

    ReplyDelete
  4. Åh, jeg digger de kule kjolene dine!
    Jeg likte Ella-kjolen best, tror jeg. Eller Alma-kjolen.
    Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, ønsker jeg en kjole i str 86/92 til min vesle datter.
    Jeg tar to lykkelodd!

    ReplyDelete
  5. Sikke en mulighed! Jeg ønsker mig en kjole i str. 7 år og den skal min venindes søde datter Caroline have.

    Jeg synes bedst om "ØKO Katrine Kjole", selvom det er svært at vælge mellem dine fine kjoler.

    3 lodder til mig :)
    God dag

    ReplyDelete
  6. Jeg er i den grad med på 3 lodder!

    Jeg kan bedst lide Alma Kjolen i str. 4 på din blog.

    Hvis jeg vinder vil jeg mægtig gerne have en kjole i str. 2 år :-)

    Smil fra Mia

    ReplyDelete
  7. Jeg sitter her med min lille datter på fanget som kun er 1 uke gammel, og kunne gjerne tenke meg en av dine nydelige kjoler i størrelse 1 år. Så kunne hun danse rundt i den til neste jul...! Jeg synes Camille-kjolen bare er den vakreste, og tar 3 lodd.

    ReplyDelete
  8. hej Lisbeth,
    hvilken kjole jeg bedst kan lide? Øko Lis, Øko katrine, Camilla, ALma, Ella og Louise. Jeg er vild med dem allesammen, fordi de hver især er blevet pyntet med en kærlig hånd hvor sans for etik, skønhed og eventyrlighed er faste ingredienser.
    Jeg ønsker mig enten str 4 år til Ella eller 6 år til Silja:) mums det ville være fedt.
    Ønsker dig en skøn dag.
    nå ja, jeg er fast læser-2 lodder hehe.
    knus Kirsten

    ReplyDelete
  9. Jeg er vild med Alma kjolen. Jeg elsker når motivet fylder det hele.
    Jeg har en datter der ville se skøn ud i en af dine kjoler. Vi sender 3 ønsker ud på en størrelse 3 år.
    Kh
    Monika

    ReplyDelete
  10. Uhh jeg er HELT vild med "Alma" kjolen og er sikker på at str, 4 år kunne bringe MEGEN glæde her hjemme (og lillesøster vil sikkert gerne overtage den efterfølgende)

    det er sådan nogle lækre ting du laver ... skønt skønt skønt!

    Metet/Fruea

    ReplyDelete
  11. Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder og er helt vild med Alma-kjolen :)

    Hvis jeg blir' den heldige vinder, ønsker jeg mig en kjole i str. 1-2 år

    ReplyDelete
  12. Hvilken skøn give-away!

    2 lodder til mig. Hvis jeg vinder skal det være str 7 år, til mit langbenede Dinabarn.
    Jeg kan bedst lide Alma-kjolen. (Men måtte bruge tid på at bestemme mig)

    ReplyDelete
  13. Hej Lisbeth
    Jeg vil gerne have 3 lodder... Og drømmer om den smukke Alma kjole, denne gang til lille Elvira på 2 1/2 :-)
    Tak for du laver sådan nogle dejlige smukke sager, vi andre kan savle over!
    Kh maria

    ReplyDelete
  14. Hmm.. Den jeg synes bedst om, må blive Camille...

    Jeg deltager med 2 lodder =)

    ReplyDelete
  15. Kære Lisbeth
    Sikke en fin konkurrence, hvis jeg vinder, ville jeg blive lykkelig for en kjole model Alma i str. 3 år til min datter Isabel. Jeg deltager med 3 lodder.
    Ha en dejlig dag
    KH Mia

    ReplyDelete
  16. Jeg liker best Camille-kjolen! Nydelig! Om jeg vinner vil jeg ha den i str 5 år til min datter Åsa som forresten ELSKER sin nydelige smilerynker.dk-dukke!

    Jeg tar tre lodd!

    ReplyDelete
  17. Jeg liker Camile kjolen best! Nydelig. Vil gjerne ha en kjole i str 5 år om jeg vinner.

    Tar tre lodd!

    ReplyDelete
  18. Jer er så pjattet med Alma kjolen...

    2 lodder og en str. 3 år til min lille fis.

    ReplyDelete
  19. Jeg snupper gerne to lodder. Sikke fine sager!

    ReplyDelete
  20. Om jeg må velge en favoritt blandt de flotte kjolene, må jeg nok velge Alma-kjolen. Og skulle jeg vinne, ønsker jeg en kjole i størrelse 4 år til prinsessen som skal få gleden av den.

    Jeg tar med emg 3 lodder på denne fantastiske give away`en ;o)

    ReplyDelete
  21. De er alle vidunderlige!! Men vinder jeg, ville min ældste datter Carla elske at få en Camille kjole (i str. 4/5 år).

    ...så kan lillesøster glæde sig til at arve den om et par år ;-)

    Krydser fingre og tæer.
    Den 24. januar er min ældste søn præcis 9½ år gammel - gad vide om det kunne bringe lidt held i trækningen..

    Er med på 3 lodder (linker til din give-away på min FB profil)

    - mor til 4 -

    ReplyDelete
  22. Det er godt nok nogle fine kjoler og der er svært at sige hvilken en jeg bedst synes om. vælger nok Alma eller Ella..
    Hvis jeg skulle være heldig at vinde skulle det være en str 5 år. snupper 2 lodder
    Kh B

    ReplyDelete
  23. Deltar med 2 lodder og håper å vinne en av dine flotte kreasjoner!!!

    ReplyDelete
  24. Jeg er vild med Almakjolen. Hvis jeg er den heldige, så kunne vi godt bruge en kjole i str 4 år.

    Jeg er med på 3 lodder

    MVH
    Mette

    ReplyDelete
  25. Sikke nogle smukke kjoler. Jeg er helt vild med Alma-kjolen, fordi jeg synes, at den fortæller en historie via stoffet :-)
    Jeg har en datter på 1½, så kjolen skal nok være str. 2 år.
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    Kh. Johanne

    ReplyDelete
  26. Jeg vil rigtig gerne være med - tegner 3 lodder - er i forvejen fast læser.

    Hvis jeg vnder - bruger str.7 år min datter str.7 år
    Hvad jeg bedst kan lide - tja sådan set det hele. Syntes også lidt det er afhængig af alderen på barnet der skal bruge det. Men pt. tror jeg det er Ella

    ReplyDelete
  27. Jeg vil super gerne vinde alma kjolen i størrelse 3 år. Den er bare alt for lækker. Så jeg deltager gerne med 3 lodder. De bare super flotte alle dine ting.

    ReplyDelete
  28. Åh, Lisbeth jeg er vild med dine kjoler og ælsker dem alle sammen!!

    Men mon ikke Camille kjolen er en lille favoritt!

    Jeg ønsker mig gerne en kjole til min datter på 5 1/2 år.

    Er fast følger, så snupper to lodder:)

    ReplyDelete
  29. Min Ida vil være uimodståelig i en Camille kjole i str 3 år! 2 lodder til mig:-)

    ReplyDelete
  30. Hej Lisbeth,
    Det er jo svært at vælge - men synes den fine Alma kjole er skøn, og har sådan noget fint mønster i nakken :-)
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. Hvis jeg skulle være heldig, ønsker jeg en kjole i str 5 år til min egen Alma :-)
    Kh Stine.

    ReplyDelete
  31. Hej Lisbeth. Jeg kan bedst lide Alma-kjolen og ønsker mig den i str 4 år til min Frederikke, hvis jeg bliver den heldige vinder. Jeg smider 2 lodder i. Kh Anne

    ReplyDelete
  32. Camille kjolen er fantastisk skøn. 3 lodder til mig og str.7 til min store frække Frederikke :-) Så kan lillesøster altid arve den, eller friste moren til at købe endnu én.

    KH
    Susanne

    ReplyDelete
  33. Jeg er vild med ØKO Katrine Kjole! Smider 3 lodder afsted:-)
    Håber min baby i maven skal vises frem i den flotte kjole!
    -Dorthe

    ReplyDelete
  34. Hmm kan ikke huske om jeg skrev 3 lodder herfra...:-)

    ReplyDelete
  35. Jeg har forelsket mig i Alma-kjolen :-) Kan godt lidt den lille historie der fortælles.

    Min datter er 3, men nok nærmest str. 5 år.

    Pernille

    ReplyDelete
  36. de er virkelig smukke, dine kjoler :-)
    Jeg er mest vild med Alma kjolen:-)

    Hvis jeg er heldig, ønsker vi os en kjole i str 6 år :-)

    ReplyDelete
  37. Hov, - jeg deltager med 2 lodder;-)

    ReplyDelete
  38. Camilla kjolen synes jeg er fin og Ellea og og... Men NÅR jeg vinder, så skal min datter nok lige involveres i at vælge :-))
    Jette / Kamma og Ko

    ReplyDelete
  39. Mmmm.. Jeg kan vist bedst li Alma - kjolen. En str. 4 år er nok bedst.. 2 lodder til mig :o)

    ReplyDelete
  40. 3 til mig ;-)) Er allerede fast ,og linker med største glæde
    Superskøn kjole mit barnebarn ville elske --Rigtig prinsesselook ;-))

    ReplyDelete
  41. Datteren på 5 siger Katrine-kjolen for der er fine blomster på...
    Er med på to lodder
    Hilsen Helle

    ReplyDelete
  42. Smider tre lodder i puljen.

    Er forelsket i Alma kjolen! Hvis jeg er heldig, så vil jeg meget gerne have en kjole i str. 2 år :)

    ReplyDelete
  43. Jeg smider 3 lodder i bunken.
    Jeg er vild med Alma kjolen i str 4 år og er en flittig fast læser :o)
    -har allerede linket :o)

    Kh Louise.

    ReplyDelete
  44. Det må bli Camille! To lodd til meg. Blir det noen strikkeklubb? babyvesten og de du strikker til dukkene er helt herlige!

    ReplyDelete
  45. Så superglade vi ville blitt for en Smilerynker-kjole i str 6 år! :)

    Jeg likte best Ella og Camille, men det var ikke lett å velge...

    Tar tre lodd og håper på det beste!
    klem

    ReplyDelete
  46. Så flotte kjoler, jeg synes Alma kjolen var så søt og fin. Hvis jeg vinner ønsker jeg meg en kjole til min største datter, i størrelse 6 år.

    Putter 3 lodd i potten og krysser fingrene

    ReplyDelete
  47. Alma-kjolen er HELT fantastisk :o)

    Jeg deltager med 2 lodder, og ønsker mig en smuuuuk kjole i str 104.

    Ha' en dejlig aften :o)

    Kh Judith

    ReplyDelete
  48. Hei Smilerynker !!
    Alma kjolen er helt nydelig !!
    Prøver lykken med 2 lodd.
    Hvis jeg er den heldige er min pike 7 år.
    Klemmer fra Cecilie

    ReplyDelete
  49. Jeg forsøger med 3 lodder og linke til dig:O) Vi er vilde med Alma, og her i huset kommer vi snart op i en str 80....

    ReplyDelete
  50. ÅÅÅ, så fine kjoler. Alma-kjolen er min favoritt. Jeg har en skjønn liten niese som er så fin i kjole....ønsker str. 3 år...

    2 lodd på meg :)

    Marit

    ReplyDelete
  51. Ohhh my!! Hvilken drøm af en give away - hvis jeg vinder en af dine kjoler skal det være ca en str. 5-6år - altså Lisbeth!det er et helt urimelig spørgsmål om at skulle fortælle hvilken kjole hos Milledile man synes bedst om, men okay jeg stemmer Alma...eller Camille <3....jeg glæder mig til den bliver den 24 :))))

    ReplyDelete
  52. I al min ivrighed glemte jeg liiige at fortælle dig at jeg snupper 3 lodder :)

    ReplyDelete
  53. Jeg liker best Almakjolen og ønsker den i størrelse 3 år.

    Ellers er jeg fast følger så da blir det vel 2 lodd ;-)

    ReplyDelete
  54. Hejsa, jeg synes bedst om din alma kjole, den er bare så flot, sådan en ønsker vi os i str 92/98, hvis jeg er den heldige ;O)

    mvh Jane

    ReplyDelete
  55. Hej.
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    Jeg kan bedst li' Alma-kjolen, selvom de alle er fine.
    Hvis jeg er så heldig at vinde, skal kjolen være str 4-5 år til min Naja.

    Kh Anja :)

    ReplyDelete
  56. Hov glemte lige at jeg snupper 2 lodder ;O)

    ReplyDelete
  57. Med i spillet med to lodder og jeg er vild med Alma kjole. Har ikke en datter, men har en god veninde der har en sød lille pige som fortjener en kjole efter et hospitalophold og diverse undersøgelser. Hun er 3 år.

    ReplyDelete
  58. Hvilken fortryllende give away, ihhhhh hvor ville jeg gerne være så heldig at kunne give min Johanne en Alma kjole på, så fantastisk fin den er.....
    Jeg håber at stå under den heldige stjerne
    .....2 lodder
    Kærligst Fru Hille

    ReplyDelete
  59. Jeg er vild med Alma-modellen!
    Snupper 3 lodder!

    ReplyDelete
  60. Så fin en give away! Jeg er vild med Alma-modellen, gerne i str. 3 år hvis jeg er heldig.
    Snupper 3 lodder!

    ReplyDelete
  61. Hvor fint!!!
    Lægger med tak og glæde tre lodder.
    Camille er favorit hos mig.
    Størrelse 5 år - åh, hvis jeg er så heldig.
    Helle.
    (Har linket både på blog og på FB. På FB har jeg lavet to opslag - eet med link til konkurrencen her og et med linket direkte til din side i web-shoppen, til dem der evt. ikke er til konkurrencer).

    ReplyDelete
  62. Hej

    Jeg vil rigtig gerne være med med 3 lodder.
    Jeg ønsker mig en kjole i str. 7 år og jeg kan bedst lide Ella-kjolen, men det var ikke et nemt valg:o)

    Mange hilsner
    CilleBille

    ReplyDelete
  63. Jeg deltager med to lodder :)

    ReplyDelete
  64. For en mulighet. To lodd til meg :)

    ReplyDelete
  65. Jeg ønsker meg en Alma kjole størrelse 7 år. Den var kjempesøt!
    To lodd til meg :)

    ReplyDelete
  66. Jeg er vild med Camille modellen det er vildt smuk selvom det er svært at vælge.. Smidder 2 lodder i puljen... og vil gerne have en str 3 år hvis jeg er den heldige. :)

    ReplyDelete
  67. Sukk, om jeg kunne være så heldig å vinne en av de skjønne kjolene dine... Min Kajsa på 4 år har valgt seg Ella-kjolen som sin favoritt og vi satser på ett lykkelodd :-)

    ReplyDelete
  68. Jeg tar gjerne 3 lodd. Likte veldig godt alle kjolene dine jeg ;) Men for å velge en favoritt, eller kanskje to må jeg vel si Katrine kjolen....og Camilla kjolen ;)

    Jeg har en liten(stor)jente født i Mai 2010, men hun er stor og bruker allerede 1 år i klær, så tror nok den i tilfelle jeg skulle være så heldig å vinne, bør minst være 1 år....kanskje 1 1/2 hvis det går an?

    Nydelige ting dere lager ;)

    Ha en super dag videre ;)

    ReplyDelete
  69. Ville elske at vinde en af dine smukke kjoler i str.2år
    Er med på 2 lodder.
    Mvh.Carina

    ReplyDelete
  70. Snupper to lodder - og krydser fingre

    ReplyDelete
  71. Jeg liker aller, aller best kjolen Alma;) Jeg deltar med tre lodd;) Og datteren min er fire år, så str. 5 år er best hvis jeg skulle være den heldige.

    Hilsen Tone

    ReplyDelete
  72. Sikke da en fantastisk give away. Jeg snupper hermed 3 lodder. Min absolutte favorit er den smukke kjole med det smukke navn Alma og hvis jeg skulle være så heldig at drage af med denne smukke sag skal den være i str 5-6 år (:
    Kh Iben

    ReplyDelete
  73. Jeg synes bedst om din Camille kjole og vil gerne deltage med et lod. Hvis jeg bliver den heldige vinder, bruger min datter str. 92.

    ReplyDelete
  74. du gör underbara klänningar! men finast är Alma- om du frågar mej. Jag är redan följare och är tacksam för 2 lotter. Mina tjejer drar 116 och 128 cm

    ReplyDelete
  75. Ninette OlsenJanuary 11, 2011

    Jeg håber at mit ene lod vinder mig en smuk kjole til min datter på 3 år :-)

    Hvis jeg SKAL vælge; så er alma min favorit <3

    ReplyDelete
  76. Jeg er til Alma;)og har en lille dejlig pige, der bliver 2 til juni - så str. 2 må være det jeg satser på. 2 lodder til mig, for jeg har ikke haft overskud/modet til en blog endnu...Hilsen Hanne

    ReplyDelete
  77. Åååå - for en flott give away! Jeg ville jublet over å vinne en av dine herlige, fargerike kjoler. Favoritten i webbutikken var nok Almakjolen.
    Jeg krysser fingre og tær for å vinne en kjole i str 4 år til min dattter.
    3 lodd.

    ReplyDelete
  78. Jeg kan bedst lide ALMA kjolen og jeg deltager gerne med 3 lodder ;0) Mvh Dorthe

    ReplyDelete
  79. Nydelige kjoler! Jeg ville valgt Alma-kjolen i str 116 til min datter. Hun heter ikke Alma, men en venn av meg drømte at jeg skulle få en datter som skulle hete Alma da jeg var gravid med henne. Dessuten syntes jeg dette var den fineste kjolen også. :)

    Jeg tar to lodd.

    ReplyDelete
  80. Det er jo nesten umulig å si hvilken jeg liker best, de er jo alle så nydelig! Men kanskje Alma- kjolen... Om jeg vinner ville jeg gjerne hatt en kjole i str 6- 12 mnd, jeg skal bli mamma til en liten pike om ganske få uker!!

    2 lodd til meg!

    ReplyDelete
  81. Sikke en skøn blog, har lige meldt mig som fast læser, og nogle dejlige ting du laver. Jeg har også lige lavet en blog du er hjertelig velkommen til at kigge forbi. Ha en god aften. Kh Anja

    ReplyDelete
  82. Synes du har så nydelig blogg,og lager så vakre ting :-)
    Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker Camillekjolen eller Katrinekjolen best ;-)Synes begge var like søte.
    Om jeg skulle være så heldig og vinne måtte det bli en kjole i str.7 år til min minste lille pike.
    Har ikke egen blogg,så da blir det vel et lodd på meg :-)

    Hilsen Trude SH:-)

    ReplyDelete
  83. Jeg ELSKER dine kjoler! Hvor ville det være fantastisk hvis jeg kunne klæde Johanne i sådan en kjole. Hun bruger str. 4 år. Hvor er det svært at vælge inde på hjemmesiden, men min yndlingskjole må være Ella-kjolen. To lodder til mig tak :-) Kh. Mette

    ReplyDelete
  84. Herhjemme synes vi bedst om Alma-kjolen, den er helt fantastisk. Vi ønsker os en kjole i str. 2år.

    Deltager med et enkelt lod!!

    KH M..
    (maria_ranch@hotmail.com)

    ReplyDelete
  85. Kære Lisbeth,

    Jeg har jo to prinsesser, men vil ønske mig en kjole til mindste-myr på 3 år :)
    Jeg synes bedst om den poetiske Alma-kjole :)
    .. Jeg kan være med på to lodder.
    Kh Sus

    ReplyDelete
  86. Ihh, hvor er de bare så fine dine kjoler. Jeg deltager med 3 lodder. Alma eller Katrine kjolerne er mine ynglings.. Jeg vil gerne vinde en str 3 år.

    Kærligst Rie

    ReplyDelete
  87. Jeg tar gjerne et lodd :-) Alma-kjolen er nydelig. Str 92 ville vært perfekt for min prinsesse

    ReplyDelete
  88. Å, dette vil jeg gjerne få bli med på. Kjempelekre kjoler!
    Jeg tar tre lodd (kommentar, følger og bilde på min blogg). Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, ville jeg gjerne hatt en kjole i str. 4 år til min treårige datter.
    I webshopen liker jeg mange, men aller best Almakjolen.

    ReplyDelete
  89. Nydelege kjoler. Likar best Ella kjolen,og jenta mi på 4,5 år vil bli veldig glad for ein liknande kjole! Tenk om;-)
    Skulle vi vere så heldige trur eg det må bli str. 5-6 år!

    Mari

    ReplyDelete
  90. Sikke en giveaway. Jeg kaster straks 3 lodder ind, og ønsker en kjole til min fantastiske datter, i en størrelse 6-7 år. Jeg synes at Ella er fantastisk.

    De kærligste hilsner

    Rikke Bentzen

    ReplyDelete
  91. hold da helt fest sikke en give away du har sat igang.....

    jeg smider lige to lodder i bøtten og trykker tommelfinger fra nu af og indtil vinderne trækkes.

    jeg har kigget lidt på dine smukke kjoler og synes faktisk det er ret så svært at skulle vælge, men da jeg kunne tænke mig, at kjolen skulle være til min ældste datter på 7år ville jeg vælge Louise modellen i en høj str. 7år.

    malle

    ReplyDelete
  92. Hello!I love your blog.Greetings from Finland.I´m in your lottery and my daugter is four years old-

    ReplyDelete
  93. Min datter blev 7 år i sidste uge. Både hun og jeg elsker dine skønne unika-kjoler og håber, at vores 3 lodder kan resultere i en ekstra fødselsdagsgave.

    De bedste hilsener
    fra
    Mira og Michelle.

    ReplyDelete
  94. Min liille Isabella der snart bliver 3, ville helt sikkert være fin i en af dine skønne kjoler str. 98-104)

    /Rikke

    www.rumserik.blogspot.com

    ReplyDelete
  95. ....og glemte lige ..... jeg synes bedst om Alma og Katrine kjolen :)

    ReplyDelete
  96. ...nu bliver det pinligt (men har 2 små tøser der sidder her og driller mig, tror det er derfor jeg glemmer lige nu)

    Men altså jeg vil gerne smide 3 lodder i kassen

    /Rikke

    ReplyDelete
  97. Skønne skønne kjoler Lisbeth. Min absolutte favorit er Alma-kjolen.
    Jeg trækker to lodder og ønsker mig en kjole i str. 1 år, hvis jeg er den heldige.
    Håbe håbe.

    Kh. MetteM

    ReplyDelete
  98. Hej

    Jeg er med på 2 lodder og hvis jeg er den heldige, så er jeg vild med Ella kjolen i str. 6 år.

    Hilsen Kit :-)

    ReplyDelete
  99. Ej, sikke kjoler!

    Hvis jeg er den heldige vinder ønsker jeg Alma kjolen i str. 4 år.

    Jeg vil gerne spille med om 3 lodder.

    Håber håber.....

    ReplyDelete
  100. Hej Smilerynker

    Du laver de skønneste ting og det er en stor fornøjelse at følge bloggen.
    Jeg smider 3 lodder i, og deler dig med alle på fb.

    Jeg synes at Alma kjolen er lidt smukkere end de andre. Og hvis jeg bliver den heldige vinder ønsker jeg mig en kjole i str. 2år.

    Kram Anita
    anitawildt@hotmail.com

    ReplyDelete
  101. Hej,

    Jeg forsøgte at skrive at Alma kjolen er smuk. At jeg er Fan af dine steiner dukker. Men, jeg ved ikke om det blev gemt. Gode og hilsner, Tinna

    ReplyDelete
  102. Fine fine kjolene! Jeg har to piker, men siden den yngste arver, ønsker jeg meg en kjole til storesøster i str. 7 år. Av kjolene i shoppen liker jeg aller best Alma kjole.

    Deltar med tre lodd.

    ReplyDelete
  103. Skøn give away - er naturligvis med på 3 lodder. Er helt vild med Almakjolen ;)

    ReplyDelete
  104. Åh, de er skønne allesammen, men jeg er helt tosset med Alma-kjolen ;o) Desværre har jeg ikke selv en lille pige at pryde med en lækker kjole... Min niece derimod ville være skøn i en sådan. Så jeg ønsker mig en str. 7 år - og smider 2 lodder i puljen.

    ReplyDelete
  105. Jeg er helt vild med Louise kjolen! Gerne i str. 2 år.
    Har 2 lodder með kommentar, følger og link :)

    ReplyDelete
  106. Super give away, jeg er helt vilt med Louise kjolen i str. 2 år.

    3 lodder for kommentar, fast følger og link!

    ReplyDelete
  107. Jeg elsker Alma kjolen.

    Og deltager med 3 lodder.

    ReplyDelete
  108. Skønne kjoler - min datter er så glad for hendes smilerynker kjole..

    Vi vil gerne vinde ella kjolen i str. 7 år.

    Og deltager med to lodder i øvrigt - følger din fine blog

    Bedste hilsner
    Kristina

    ReplyDelete
  109. Jeg er helt forelsket i Alma kjolen og ønsker mig en i str 5 år, hvis jeg den heldige.

    Jeg har linket billedet af den Skønne, unike kjole til min facebook profil incl. div webadr...

    Og har fuldt din blog, med stor glæde.

    Deltager med 3 lodder

    Kh. Anja

    ReplyDelete
  110. Hejsa

    Jeg er ret vild med Alma-kjolen og kunne ønske mig én i str. 5 år.

    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    Vh Shina

    ReplyDelete
  111. 3 lodder til mig tak. Og hvis jeg vinder skal den være str. 2 år. Synes Katrine kjolen med korte ærmer er den sødeste, en sommerkjole så man kan drømme sig lidt varme til her i de kolde måneder.
    Krydser fingre.

    - Mette

    ReplyDelete
  112. Jeg er vild med dine kjoler - de er superfine med alle detaljerne:) Jeg har forelsket mig i Alma kjolen fordi den fortæller en historie med motivet - den emmer af sommer og hygge, bedsteforældre - super stemning.
    Hvis jeg skulle være så heldig at vinde ønsker jeg mig kjolen i str 1 år, så vil min lille Ida kunne passe den til sommer:)
    Jeg deltager med to lodder og siger tak for en altid inspirerende blog.

    Kh Heidi

    ReplyDelete
  113. Du lager så fine kjoler!

    Jeg likte godt den kjolemodellen du har på dette innlegget, veit ikke hva du kaller den?

    Ellers likte jeg også godt Alma-kjolen.

    Er jeg så heldig å vinne med mine to lodd så ønsker jeg innleggsbildemodellen eller Alma modellen i størrelse 4-5år.

    Håper på hell og lykke!

    ReplyDelete
  114. Skønne kjoler!!

    Jeg vil gerne lægge et lod i puljen, - jeg synes ALMA er smukkest. Her i huset ville en str. 4 år være fantastisk :)

    Mvh Anne F.

    krogsgaard45@hotmail.com

    ReplyDelete
  115. Fantastiske kjoler, sådan en vil perfekt til Alma, mit dejlige barnebarn på 1 1/2 år
    Kærlig hilsen
    Irene

    ReplyDelete
  116. Fantastiske flotte kjoler, den vil være perfekt til Alma, mit barnebarn på 1 1/2 år.

    ReplyDelete
  117. hvordan skal man kunne vælge..... men en ØKO Lis i str. 4 år ville være helt perfekt

    2 lodder til mig

    ReplyDelete
  118. Jeg elsker Alma kjolen og vil gerne deltage med et lod:-D
    Hilsen Jette

    ReplyDelete
  119. wow en enestående give away! Jeg er fast læser (2 lodder).
    Jeg synes Alma-kjolen er fantastisk flot og ønsker en str 5 eller 6 år

    ReplyDelete
  120. Jeg vil gerne være med på 2 lodder. De er bare superfine allesammen. Men vinder jeg skal kjolen være til min niece, hun er 6 år. Jeg syntes allerbedst om Louise og Alma- kjolerne.

    ReplyDelete
  121. Julie LilleJanuary 12, 2011

    Hvor er det nogle fine ting, I laver! Det er svært at vælge, hvilken én der en flottest - men jeg
    er vist faldet for Alma. Den ville hitte i str. 86/92 til min datter. Jeg deltager med 2 lodder og krydser fingre og tæer for at vinde sådan én!

    Julie - mandehanne@hotmail.com

    ReplyDelete
  122. Åh Alma-kjolen!!! Jeg er forelsket - og ligeså vil Isabella være, hvis vi vandt den i str. 4 år! Og garanteret at den vil gå i arv til lillesøster Olivia på 2 år og lillesøster Victoria på 5 mdr.. Tænk engang, en kjole, der kan bringe glæde hele 4 år frem!
    Og jeg har hermed gladeligt lagt tre lodder i puljen - en for hver af mine skønne børn:-)

    ReplyDelete
  123. Er helt vild med Alma-kjolen, og fik et lille smil på læben, for det er virkelig en Alma-kjole. Kan lige se din Alma i den Lisbeth :) Ønsker mig en smuk "smil til mig" kjole til Filippa i str. 5 år.
    Nytårsknus fra Berit

    Orv ja forresten, 2 lodder, tak :)

    ReplyDelete
  124. 2 lodder - be om.
    Divaen på 3 vil ææææææææælske sådan en kjole.
    - Mette : )

    ReplyDelete
  125. Jeg er vild med Alma-kjolen og vil gerne deltage med 2 lodder.
    Er meget begejstret for dit børnetøj og blog.
    V.h. Hanne, Randers

    ReplyDelete
  126. Sikke smuk kjole, der lige passer til min lille niece, hvis far(min lillebror) selv bragte til verden. :-) Hun er kun lige 2 mrd. så en str 6 mrd vil passe. Jeg er med på 3 lodder.

    ReplyDelete
  127. Jeg kan bedst lide "Alma". :)
    Deltager med 3 lodder.

    ReplyDelete
  128. Jeg hopper med på 2 lodder, og krydser fingre for en Alma i str 3 år

    ReplyDelete
  129. Jeg hopper med i legen og KRYDSER fingre. Jeg er klart for en Alma kjole i shoppen.
    Min pige er en str 4 år:-)

    ReplyDelete
  130. Deltager i øvrigt med 2 lodder:-)

    ReplyDelete
  131. Heisann!
    Om jeg er den heldige vinner av en flott kjole, ønsker jeg den i str 5 år.
    Herved tar jeg vinnerloddet!

    Mvh astrid.d@gmail.com

    ReplyDelete
  132. Pernille A. KristensenJanuary 13, 2011

    Hvis jeg vinder, vil jeg ønske mig en kjole til min datter i str. 6 år. Jeg synes bedst om Lis-kjolen! Jeg tager to lodder.

    ReplyDelete
  133. Jeg er helt pjattet med Alma-kjolen....sådan en kunne Wilma (og mor) godt ønske sig i str. 4-5

    2 lodder til os.

    Kram,
    Trine

    ReplyDelete
  134. Jeg deltager gerne med 3 lodder... Er totalt vil med Alma kjolen! ;)

    ReplyDelete
  135. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder og synes, at Alma kjolen er den skønneste. Og gerne i str 6 år! ;)

    ReplyDelete
  136. Alma kjolen er så fin - størrelse 7 år, hvis jeg bliver den heldige.
    Fortsat god dag.

    ReplyDelete
  137. Vill verkligen vinna! Gillar allt du gör - mycket! Satsar på hela tre lotter. Kolla gärna in på bloggen, där har jag länkat i högerkolumnen.

    ReplyDelete
  138. Sikke fine kjoler
    Jeg er vild med Louise kjolen str. 4 år.
    Er med på 2 lodder.
    God aften.
    Vh Gitte

    ReplyDelete
  139. Sikke fantastiske kjoler. Det var meget svært at vælge. Men er vild med Katrine-kjolen. Hvis jeg er den heldige vinder, ønsker jeg kjolen i str. 1 år - så kan min lille datter passe den til sommer:)
    2 lodder her!
    Kh Lisa Aa.

    ReplyDelete
  140. Sikke fantastiske kjoler. Det var meget svært at vælge. Men er vild med Katrine-kjolen. Hvis jeg er den heldige vinder, ønsker jeg kjolen i str. 1 år - så kan min lille datter passe den til sommer:)
    2 lodder her!
    Kh Lisa Aa.

    ReplyDelete
  141. Flotte kjoler !, jeg vil gerne deltage med 3 lodder og hvis jeg vinder skal det være en str. 6 måneder og jeg er vild med Alma kjolen.

    Kh Julie

    ReplyDelete
  142. Min favorit må være Lis-kjolen. :-)

    Tror en str. 3 år vil passe min niece til sommer og så håber jeg bare, at én af mine 3 lodder bliver udtrukket. :-)

    :-) Lena

    ReplyDelete
  143. Så skjønne kjoler.
    Jeg vil gjerne ha 2 lodd.

    ReplyDelete
  144. Fantastisk blogg og jeg synes Louisekjolen er den fineste.

    Om jeg hadde vunnet hadde jeg ønsket meg en kjole i størrelse 3 år.

    Hilsen Birgitte

    ReplyDelete
  145. Hei. Nydelig kjole. Min favoritt er Alma-kjolen. Jeg ønsker meg str 4 år om jeg er den heldige vinner.Tar 1 lodd.
    Hilsen fra Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    ReplyDelete
  146. Alma kjolen er rigtig skøn!

    Hvis jeg vinder, skal kjolen være til min niece og i en str ca 4 år ;-)

    ReplyDelete
  147. Så lekre kjoler! Jeg liker aller best kjolen Lis, og ønsker meg str. 6 år (eller 5, hvis du ikke syr opp til str. 6).
    Tre lodd til meg! :)

    ReplyDelete
  148. Sikke en fantastisk konkurrence - er helt vild efter at vinde. Jeg kan ikke inde Ellakjolen, og er meget nysgerrig efter at se den. Ellers ønsker jeg mig Alma, selvom det ville være mere praktisk med en kortærmet til sommer..
    Til min datter på 1,5 år.
    Ih jeg krydser fingre :)
    To lodder til mig.

    ReplyDelete
  149. Hvilken skøn blog du har og dejlige kreative evner!

    Jeg vil rigtig gerne deltage med TO lodder i din giveaway :-)

    Jeg synes rigtig godt om ØkoLis kjolen på shoppen. Den er supersød og jeg ønsker den i str. 4 til min lille pige, hvis mormor i øvrigt hedder Lis ;-)

    Men det er ikke alle dem der er omtalt på bloggen, jeg kan se i shoppen.)

    Mange hilsner fra en inspireret Mille
    cv_nielsen@hotmail.com

    ReplyDelete
  150. Hvilken skøn blog du har og dejlige kreative evner!

    Jeg vil rigtig gerne deltage med TO lodder i din giveaway :-)

    Jeg synes rigtig godt om ØkoLis kjolen på shoppen. Den er supersød og jeg ønsker den i str. 4 til min lille pige, hvis mormor i øvrigt hedder Lis ;-)

    Men det er ikke alle dem der er omtalt på bloggen, jeg kan se i shoppen.)

    Mange hilsner fra en inspireret Mille
    cv_nielsen@hotmail.com

    ReplyDelete
  151. 2 lodd ;)!!! Jeg liker best den fargesterke Louise-kjolen. Jeg elsker kjolene dine. Hei og hopp fra Nina i Norge ;)!

    ReplyDelete
  152. Knus-elsker din Alma-kjole.
    Hvis jeg er en af de heldige vindere, ønsker jeg mig sådan en i str 3 år :)


    KH Vibeke

    ReplyDelete
  153. Ihhh, man fristes da til at gi lidt op på forhånd når der er SÅ mange deltagere, hva'? Og jeg som aaaaaaldrig vinder noget...suuuk!
    Nå, nu ikke så negativ - jeg deltager med TRE LODDER
    Er fast læser, linker til dig fra min blog og hvis det utrolige skulle ske er det en str. 7 år kjole jeg ønsker!
    ØKO LIs kjolen er jo da HELT i top.
    - og så er jeg da vild med at der er en GUDRUN hue... sådan een må jeg da nærmest eje! KH Susanne

    ReplyDelete
  154. Sikke en mulighed! Jeg ønsker mig en kjole i str. 3 år.

    Jeg synes bedst om kjolen du syede den 3 oktober med den søde blomst på, selvom det er svært at vælge mellem dine fine kjoler.

    3 lodder til mig :)
    God dag

    ReplyDelete
  155. Sikke nogle helt fantastiske ting. Man ka' jo kun blive helt forelsket og glad af alle de skønne farver.

    Masser af hilsner fra
    Pernille

    ReplyDelete
  156. Hej! Härlig blogg du har med fina bilder, underbara retrokläder och mycket annat bedårande och snyggt! Vill vara med i din finfina tävling och deltar med 3 st lotter!

    ReplyDelete
  157. Hei Lisbeth! Fantastisk give-away! Jeg drømmer om en kjole str 1 år til min lille Ella! På Milledille kan jeg nå kun se 3 av dine kjoler - de øvrige er kanskje utsolgt... Meget vanskelig å kåre en favoritt... men må jeg si noe så sier jeg Lis, Louise, Katrine - og den på dette blogginnlegget er også veldig fin :-) Tar 3 lodd, og krysser fingre og tær for vinnerlykke!

    ReplyDelete
  158. Ikke en ekstra lod hvis man kommer fra Holland og reagerer paa dansk?;-)

    Jeg tror at min datter (6) skulle blive meget glad for Liskjolen.

    ReplyDelete
  159. Skulle bli jätteglad om jag vann en klännning till min dotter i storlek 2 år. Kjolen Lis är min favorit (måste bara säga att västen Berta är helt underbar den också)
    Jag deltar med 3 lotter :)

    ReplyDelete
  160. Tar 2 lodd. Hvis jeg vinner så likte jeg Øko-lise kjolen best. Str. 1 år ønsker jeg meg ;-)

    ReplyDelete
  161. Kære Lisbeth
    Super flot Give away!
    Har lige fået boligliv og det dit fine arbejdshjørne!
    Super ide med de navnedåser! Den Ide låner jeg :)
    Hvis jeg skulle være den heldig vinder, ønsker jeg str 3 år til min skønne datter Malou, som fylder 3 år den 24 jan
    Hapser 3 lodder
    KH Heidi

    ReplyDelete
  162. Hej, jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Hvor er dine kjoler bare fine. Tror jeg vil vælge Øko Katrine kjolen i str. 3 år til min datter :)

    ReplyDelete
  163. Uha hvor er den da bare super fin... Den vil jeg da rigtig gerne vinde :) Kan bedst lide Katrine-kjolen... Ville gerne have den i str. 3 år, hvis jeg vandt... Så 3 lodder til mig :)

    Kh. Frk. Høiriis

    ReplyDelete
  164. P.s. Synes da virkelig det er mig der skal være den heldige, når det nu er på mandag d. 24. jeg bliver uddannet pædagog :)

    ReplyDelete
  165. En Alma-kjole til min Alma i str. 1 eller 1½ år

    Deltager med to lodder :-)

    ReplyDelete
  166. En Alma til min Alma ;-) i str. 1

    2 lodder - tak

    ReplyDelete
  167. Det er da den mest fantastiske give away - jeg ville elske at vinde;) Jeg deltager med 3 lodder og krydser fingre.
    Hvis jeg vinder skal kjolen passe til min Karoline som bliver 3 i marts. Kan ikke helt finde flere kjoler på MilleDille end 3 - men mon ikke vi kan finde ud af det hvis jeg bliver den heldige;)
    Dejlig aften til dig..
    Kh Anne

    ReplyDelete
  168. Ihhh... Vil skynde mig at være med på 3 lodder!
    Synes alle kjolerne er søde, men skal jeg vælge én, bliver det nok Katrine modellen ;-)

    Knus og god aften fra
    Barbara

    ReplyDelete
  169. FOR en premie, og for en mulighet!

    Min lille datter på 7 år hadde blitt villt begeistret for en slik kjole. Jeg tar et lodd og krysser fingrene ;-)

    ReplyDelete
  170. Ha! Der var det ikke mange kjoler igjen ;o) Av de tre som fremdeles er til salgs likte jeg best"ØKO Katrine" (men jeg ser Alma er godt likt og lurer fælt på hvordan den ser ut :)).

    Min lille frøken er 14 måneder.

    Knus Märtha

    ReplyDelete
  171. Jeg liker best øko Lis kjolen i webshoppen:)
    Tar et lodd. Ønske ønske hilsen fra Alma Kornelia og mamma i Norge

    ReplyDelete
  172. De er da så søde, og jeg prøver straks at "linke" fra min blog. Måske lykkes det :D

    ReplyDelete
  173. Sikke fin kjole. Har tre små pige-børnebørn...alle ville være fine i sådan en :)
    Prøver at "linke" til min blog...og så må vi se :D

    ReplyDelete
  174. Tre lodder til mig - str. 1 år...
    Der er ikke så mange kjoler længere i webshoppen, så jeg ved ikke, hvilken jeg synes er sødest :-)

    ReplyDelete
  175. Jeg kan bedst lide Øko-Katrine kjolen. Den er så fin!!

    Det skal være en str. 5
    :-)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!