Sunday, December 5, 2010

Pusleplads









Jeg har været i gang med at indrette Marthas pusleplads. Den blev lidt mere romantisk end resten af mit hjem, men jeg synes det passer sig godt til små børn med blide farver og mønstre.
Det var søde Ulla, som fik mig inspireret til at bruge vinkasser på væggen. Så fin en idé! Jeg er virkelig glad for resultatet! Martha er også rigtig glad for at ligge der på puslebordet og kigge på den fine uro. En fin ny kjole måtte jeg også lige sy til Martha... 

Den fine uro er fra Kinderkram og hesten på øverste hylde fra Ostheimer.

18 comments:

  1. Hvor er det fint. Jeg kan godt forstå, at lille Martha nyder at ligge der.
    God mandag.

    ReplyDelete
  2. Kan man få et barn mere, bare fordi man gerne vil have en undskyldning for at købe uroen? ;)

    Jeg er vild med pladsen, kjolen, indretningen. Det hele.

    ReplyDelete
  3. Tak;o) Det kan man da sagtens Synne... Bare kom i gang! Fire unger er da ingen sag, så er der to til hver;o)

    ReplyDelete
  4. Hej, hvor er det fint. Jeg spottede lige den fine ting der står på hylden med en lille Elsa Beskow pige på, hvad er det? Er selv KÆMPE Beskow-fan, som min blog også bære præg af :-)

    ReplyDelete
  5. Det ser bare rigtig dejlig ud Lisbeth...kan godt forstå at du og Martha er glade for jeres hyggelige plet...og den der lillebitte kjole og vest er bedårende! Så gennemført lækkert :)

    ReplyDelete
  6. Tak;o) Jeg elsker også Elsa Beskow... Det er en tapetbort, som venter på at blive sat op et sted...

    ReplyDelete
  7. Hvor fint og unikt Lisbeth! jeg er helt enig med dig, og synes også blidere farvetoner passer sig bedst til små nye verdensborgere.

    Ha' en fin uge.
    KH Helle

    ReplyDelete
  8. Å, nydelig!! finfine kjoler og herlige strikkeplagg - nyyydelig tapet!

    Marit

    ReplyDelete
  9. Virkelig en lækker pusleplads! Så mange fine detaljer uden at det virker rodet:)
    Der ville jeg elske at pusle;)
    Kh Anne

    ReplyDelete
  10. Hvor er der bare hyggelig! Kan da godt forstå lilla Martha kan li at ligge der og kigge på alle de fine sager:)

    ReplyDelete
  11. Dejligt og blidt :-)
    Jeg er jo OGSÅ KÆMPE Beskow-fan og er da meget interreseret i at vide hvor en sådan fin bort kan erhverves... Kh. Anne

    ReplyDelete
  12. Ih, hvor er det fint og dejligt piget på den lækre måde!!
    Det tapet er simpelthen smut, og jeg kan godt forstå lille Martha nyder at ligge der :-)

    Fantastisk skøn kjole. Jeg er helt vild med det lilla stof, som jeg også mener at have set engang på Almas seng?
    Der er bare nogle stoffer man aldrig glemmer, og dét der har bare den helt rigtige lilla farve.

    Knus Ulla.

    ReplyDelete
  13. Ja, det lilla stof... Det var det fineste dynebetræk, som jeg ikke nænnede at klippe i, men det var ret slidt i kanterne og til sidst gik der hul i det, så nu bruger jeg det gode af det til særlige sager...

    ReplyDelete
  14. Hvor er det bare fint. Tapeter, uroen, alle de lækre strikkesager, ja men bare det hele. Man bliver simplethen i godt humør over alle de smukke blide tøsefarver. Kan godt forstå du blev glad for resultatet.

    ReplyDelete
  15. "... Så måtte jeg bare lige sy en kjole..."
    SUK... du får det til at lyde så let! :-)
    Skønt at se på - og heldige lille pige der skal se på al det smukke!
    Kh Maria

    ReplyDelete
  16. Undskyld Anne... Så dig ikke lige. Har byttet den med en veninde, så jeg er ikke lige klar over hvor den kan købes... Skal nok spørge!!

    ReplyDelete
  17. Hej

    Du laver jo så mange fine ting, hvor er de flotte!Så lige dine skytsengle og vil driste mig til at spørge om det er nogle du sælger af?
    Jeg må også lige spørge hvor man kan få det smukke tapet med blomster og sommerfugle?

    Mvh. Gitte

    ReplyDelete
  18. Hej :-) Faldt lige over dit gamle indlæg i min søgen efter en fin måde at indrette en pusleplads. Hvad er dybden og højden på det skab/kommoden du har brugt? mvh marie

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!