Monday, December 13, 2010

Marthas dag


Så blev Martha døbt. Det var en rigtig dejlig dag sammen med familie og venner.

Bordpynten var helt enkel i tøsefarver. Smukke roser i små glas, som jeg havde puttet fint gammelt mellemværk omkring. Jeg havde filtet mor vintergæk og barn til bordet, for da jeg gik og ventede på Martha sidste vinter, kan jeg huske, at jeg den aller sidste dag før fødslen, lagde mærke til vintergækkerne og tænkte, at det var tegn på forårets og Marthas snarlige ankomst...

Som I nok kan se, endte vi med en anden kjole til Martha, nemlig den Alma blev døbt i. Jeg havde aldrig troet Martha kunne passe den, for hun er jo næsten et år og den passede akkurat Alma, da hun var 6 måneder, men Martha er en lille fin en og den passede perfekt. 

Dagen gik hurtigt og da jeg gik i seng, vågnede Martha og skulle have en lille ammetår... Jeg sad med hende på sengekanten og kiggede ud af skråvinduet. Himmelen var fuld af stjerner og pludselig så jeg et stjerneskud... Så smuk og magisk en afslutning på en dejlig dag.


Mirjam har taget det fine billede af far, mor og barn!

11 comments:

  1. Hjerteligt tillykke med dagen.
    Hvor er I søde på på billedet og hvor er de absolutte smukke de filtede mor og barn vintergækker!!

    Mange smil fra Mia

    ReplyDelete
  2. Ej hvor er det skønne billeder.. og rørende med mor vintergæk og barn..Smuk sammenhæng og tanke:)
    God dag. Kh. Mette

    ReplyDelete
  3. Tillykke med skønne Martha, det lyder som en dejlig dag :) Fine billeder.

    ReplyDelete
  4. Tillykke med hende. Det lyder som om, og ser ud til at I havde en dejlig dag.

    ReplyDelete
  5. Tillykke med Martha, stjerneskuddet og familien og alt det gode :)

    Lisbeth; de engle må jeg altså lære at lave! Hvornår sætter du et englekursus op næste gang?

    Kærlig hilsen
    Sus

    ReplyDelete
  6. En smuk beskrivelse af jeres dejlige dag. Og fine billeder.

    ReplyDelete
  7. Tillykke med Marthas dag. Hvor er hun bare en lækker smuksak :-)
    Vildt godt billede af jer - der lyser bare kærlighed ud af det!
    Knus U.

    ReplyDelete
  8. Tillykke med Martha. Dejligt at I havde en skøn dag ;) Håber du huskede at ønske...

    ReplyDelete
  9. Hooray for Martha! What a wonderful day!

    ReplyDelete
  10. Aj aj aj, hvor er hun bare fin og smuk jeres lilla Martha og hvor har du bare pyntet det hele fint, eventyrligt og tøset på en aldeles skøn måde. Det ser ud og lyder til at have været en skøn dag og billedet af jer 3 stråler bare af glæde og er så sødt at jeg blev helt rørt. Skønt!
    Tillykke med jeres lille store dåbspige og de bedste hilsner fra Iben

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!