Monday, December 20, 2010

Martha 11 måneder


Jeg forstår ikke helt, at jeg har haft dette lille mirakel hos mig i næsten et år. Som en hver mor synes jeg, at hun er den sødeste, kønneste og mest vidunderlige lille pige i hele verden (og det er hun så også!!!).
Hun er lige blevet 11 måneder og har fået sig en gåvogn, som hun går flittige ture med gennem stuen, mens hun vælter alt på sin vej, forfølger katten og kaster klodser til alle sider. Mit hjerte hopper simpelthen, når jeg ser det lille glade og stolte ansigt! Den kærlighed den kærlighed...

6 comments:

  1. Ihh, hvor er hun blevet stor! -Og sikke en fin lille kat, hun suser rundt med. Ja, det er ikke til at forstå, at tiden går så stærkt.. man burde kunne trykke 'pause' bare en gang imellem :-)

    ReplyDelete
  2. Dejlige Martha :)

    Mit hjerte hopper også.

    Glæder mig til at se hende og dig igen!

    Kram

    ReplyDelete
  3. Tak Stine! Ja katten er virkelig sød og rigtig nem at strikke... Tror jeg viser det på bloggen en dag.

    Åh, Mirjam... Mit hjerte hopper hver gang jeg tænker på julegaven, jeg har købt til dig... Kan ikke vente med at aflevere den... Nu har jeg da vist også rost gaven og kørt forventningerne helt op, ikke!??

    ReplyDelete
  4. mums hvor er hun sød...og så lækker at kigge på, i hendes små strikshorts:) vidunderligt...

    ReplyDelete
  5. Hvor er hun sød. Man kan se hvor hun koncentrerer sig og morer sig :)
    Julehilsner
    Anne

    ReplyDelete
  6. Hun er en helt vidunderlig smuksak den søde Martha. Tiden flyver afsted! Min lille Oscar er allerede 7 mdr :)
    Julehilsen fra Berit

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!