Monday, December 6, 2010

Kjolen





Martha skal døbes på søndag og da hun er et rimelig stort dåbs-barn, skal hun ikke døbes i en lang kjole. Det ville være temmelig fjollet, så jeg har syet en kjole i en kort udgave, så hun kan kravle, stå op osv.
Det er lidt af en impulsiv beslutning, at hun skal døbes nu... Egentlig skulle det have været før hun blev 6 måneder, men der skete så meget på det tidspunkt, at det ikke blev. Nu skal det altså være!
Her er den lille kjole, som jeg har syet til hende. Den er syet af en gammel dug og sengetøj med masser af fine broderier, vintage blonder, hæklede lommer og blomster.

21 comments:

  1. Åh hvor er den bare super fin..
    Tillykke med barnedåben..

    ReplyDelete
  2. Sikke en yndig kjole. Tillykke med dåben.

    ReplyDelete
  3. Beautiful dress! You are so talented... such a clever, pretty idea.

    Wishing you love on Martha's special day.

    Much love lou xx

    ReplyDelete
  4. Rigtig fin kjole til hendes dåb, ønsker jer en god dag.

    ReplyDelete
  5. Åh så fin og sød... rigtigt dejlig dåbsdag til jer alle sammen! :)

    ReplyDelete
  6. Den er fantastisk. Håber I får en skøn dag på søndag.

    KH Laura

    ReplyDelete
  7. Sikke en sød kjole!
    Håber i får en dejlig dag på søndag - tillykke :-)
    Kh Stine.

    ReplyDelete
  8. Hun bliver da bare så fin i den kjole.. rigtig god barnedåb til jer på søndag :)

    ReplyDelete
  9. Hvor bliver hun fin! Jeg håber, at I får en dejlig dag!

    ReplyDelete
  10. Hvor er det dog bare et smukt tapet. Rigtig god barnedåb til jer!!!!!

    ReplyDelete
  11. den er super yndig og en ener :) og god dag til jer på søndag :)

    ReplyDelete
  12. Jeg ønsker jer en god dåbs-fest.
    Så fin hun bliver, den lille Martha.

    ReplyDelete
  13. Hvor er den skøn - jeg er sikker på at hun bliver så fin på søndag :)

    Glæder mig til at fejre hende!

    Kram

    ReplyDelete
  14. Such a beautifully made dress for this special occasion...

    ReplyDelete
  15. Hvor er det bare den smukkeste kjole - og rigtig god barnedåb:)

    ReplyDelete
  16. Det er da bare den yndigste kjole! Hun kommer da til at se så sød ud i den:)

    ReplyDelete
  17. what a very beautifull and nice blog do you have! I realy enjoy it!! greetings Petra
    www.nofliknifelje.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Beautiful, wonderful fantastic! Thank you for all your inspiration, your world is beautiful. Vanessa x

    ReplyDelete
  19. Dejlig kjole. Og hvor er der en dejlig rolig stemning dér hvor du pusler Martha :o)

    Tillykke med på søndag. Glæder mig til at se lidt billeder derfra ?! ;o)

    Kh Louise

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!