Thursday, December 9, 2010

Gravid...


... Nej, rolig nu... Gravid er jeg ikke (bliver faktisk en anelse stresset bare ved tanken), men i tirsdags havde jeg besøg af en fotograf, stylist og sød assistent, som tog nogle billeder herhjemme til bladet Gravid. Det var sjovt og for en gangs skyld flyttede de ikke rundt på ting (tro ikke på alt hvad du ser i bladene), men syntes det var rigtig fint, som jeg nu havde stillet alle Marthas sager og indrettet hendes lille hjørne! De tog endda en af mine dukker med sig, som kunne blive fotograferet i et studie til bladet!
Jeg glæder mig rigtig meget til, at se det og det skulle efter sigende komme allerede i næste nummer... Jeg skal nok holde jer orienterede!

14 comments:

  1. I love it, love your blog also!

    ReplyDelete
  2. Så hyggelig :) Dejlig pige du har!

    ReplyDelete
  3. hehe troede lige ;-)
    Glæder mig til at se billederne når de kommer på din blog.

    ReplyDelete
  4. Uha, nu troede jeg lige et lille øjeblik at I havde været rigtig så effektive derhjemme, hi, hi.

    Hvor er hun da bare sød lilla Martha, og jeg er helt vild med hendes kjole!

    Spendende med reportasje i bladet Gravid:)

    ReplyDelete
  5. Troede da liiige, men tør slet ikke tænke på hvor hurtig en evt. 4. fødsel ville gå ;) Hvor er hun dog yndig din lille Martha-mus. Lige til at kysse :) Glæder mig til at se billeder fra lillepigens hyggelige hjørne.
    Kh Berit

    ReplyDelete
  6. Gud hvor spændende!!!!

    ReplyDelete
  7. LISBETH, din snydepels!!! *g*

    Men det lyder da ellers vildt spændende med bladet. Du må endelig holde os opdateret.

    Knus,
    Synne

    ReplyDelete
  8. Uh, nu glæder jeg mig endnu mere til det næste nummer af gravid:-)

    ReplyDelete
  9. Så spennende. Blir nok en hjemmekoselig reportasje når de ikke flytta på ting og styla. ☺

    ReplyDelete
  10. Jeg suger din verden til mig, med stor iver! Dine fantastiske kreationer, og din fantastiske evne til at formidle dine tanker, kreationer og idder på!

    Tak!

    ReplyDelete
  11. Vad härligt det låter! Klänningen på dottern är riktigt, riktigt fin!

    ReplyDelete
  12. Hej
    Jeg kan nu godt forstå, at Gravid har lyst til at tage billeder hjemme hos dig/jer uden at skulle flytte rundt på noget.
    Billederne af dit hjem og liv(som jeg har set på gennem en måneds tid)sælger da i den grad det at være Mor og familie til dem der er Gravid's målgruppe!

    ReplyDelete
  13. skulle gjerne hatt mønster på den nydelige kjolen du har sydd!! Du har det ellers også så deilig fargerikt i huset! Takk for inspirasjon!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!