Thursday, December 2, 2010

Appelsin...



Først og fremmest tak for alle kommentarerne om vores lille nissedør.
Jeg bliver så glad for alle kommentarer og selvom, jeg ikke får svaret alle, så suger jeg dem til mig hver og en. Tak!
Jeg er taknemmelig over alle dem, der har lyst til at læse med!

Storm og Alma brugte en stor del af eftermiddagen i går på at sidde og kigge på den lille dør. De var helt sikre på, at hvis de ventede længe nok, ville den åbne sig... Men de mistede tålmodigheden efter at have siddet stille og luret rigtig længe!
I morges var der et brev fra nissen. Det lå på måtten og var helt lille bitte og med en lille historie fra nisse Frederikke, som nissen altså hedder! Det er virkelig spændende med sådan en nisse!

Nå, men nok om nisser i denne omgang.
Eftermiddagen blev også brugt på at putte nelliker i appelsiner. Det er virkelig en hyggelig lille ting at lave med børnene, for det kan alle finde ud af!

7 comments:

  1. Ej, jeg så lige dit nisseindlæg. Fantastisk idé, tak for den :)

    ReplyDelete
  2. Og så dufter det så skønt!
    God fredag.

    ReplyDelete
  3. We wait for after Saint Nicolas to arrive before decorating the oranges. But it smells sooo good in tha house then.

    ReplyDelete
  4. Det var en virkelig sjov ide med den nissedør. Nissehilsen fra Jette

    ReplyDelete
  5. Hvor må det være skønt at være barn i jeres hjem! Jeg skal helt sikkert også have en nissedør i mit hjem, når min søn bliver lidt ældre:-)
    Rigtig go' weekend.
    Hilsen Louise

    ReplyDelete
  6. Åh ja, nelliker i appelsiner - det må vi da ha'! Og en dejlig idé at sætte dem som hjerter.
    Man bliver så inspireret her i dit hjertevarme og farverige univers :o)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!