Tuesday, November 30, 2010

Kære julemand...




Kan man ønske sig organisatorisk sans!? Hvis man kan, så er det nemlig det, jeg ønsker mig til jul!
(...og I har ikke set opvasken og vasketøjet og nullermændene under sofaen...! Jeg bliver træt ved tanken...
- vælger derfor at sidde ved computeren i stedet!)

Det fine maleri, som indtil videre står på min reol (til jeg finder det helt rigtige sted), er en ganske særlig gave fra én, som er virkelig dygtig til at male... Hun kom på besøg i torsdags sammen med sin nuttede Viola og havde det store maleri med sig under armen. Jeg er så glad for det.
Der er noget nært og rørende over Inas malerier... Kig ind på hendes hjemmeside og se hvad hun laver.

(...og se lige Bob-kattens ører... nu har den igen været oppe og skændes med de andre katte... )

6 comments:

  1. Jeg kan godt lide dit rod ;).

    Ville godt kunne slå mig ned og føle mig hjemme midt i det.

    Sikke et dejligt maleri. Det passer jo perfekt ind i jeres hjem.

    Og stakkels Bob-missetat da!

    Kh,
    Synne

    ReplyDelete
  2. Jeg støtter mig altid op af "kreativt rod" - det mener jeg selv jeg har og kan finde ud af ;)

    ReplyDelete
  3. Ha ha, at gemme opvasken under sofaen er et nyt sted for mig ;)

    ReplyDelete
  4. Hmmm, rod, nullermænd og opvask, det er noget man må lære at lave med. Hvis der ikke er ordenssans nu, så kommer det nok aldrig. Ingen grund til at bekymres for meget over det :)....Glædelig første december til hele familien.

    ReplyDelete
  5. There is a lot of 'stuff' everywhere with everybody I guess. It is an 'art' to close your eyes sometimes and just get your batteries reloaded with energy. After that all the stuff (and dirt) gets cleaned up a lot faster!
    So enjoy your stay in blogland for a while and don't feel guilty :-)

    ReplyDelete
  6. Eg vert SÅ inspirert av desse bileta!
    Og maleriet er heilt herleg! ♥

    Ha ei god helg...

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!