Wednesday, November 24, 2010

Julebasar


På lørdag er der julebasar på Almas skole.
Jeg er ved at lave lidt fine sager til basaren.
I dag har ungerne været hjemme og vi har nydt sneen. Vi har kælket og bygget en snemand, spist pandekager og hygget.
Her i eftermiddag filtede Alma og jeg. Jeg fik lavet den lille kone med blad på hovedet og fluesvamp. Hun er sat fast på et stykke fra en birkegren. Hun kommer til salg på basaren og Alma har sagt, at hvis ingen køber hende, må jeg love, at hun skal have hende med hjem igen...

Julebasaren er på Rudolf Steiner Skolen i Kvistgård på lørdag fra kl. 10-16. Kom glad!

2 comments:

  1. Vi skal også ha Julemarked på lørdag! Det er så sjovt! Siljes mann har tidligere arbeidet på Vidarskolen, og studeret ved Børnehaveseminaret, så der har vi en tilknytning. Til lykke med markedet og med de fine tingene du er på vei til å lage. God kveld!

    ReplyDelete
  2. Og vi tager til julemarked på Steinerskolen i Skanderborg hvor min niece går :) Ha et dejligt marked, og sikke dog en smuk dukke!
    Kh Anja

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!