Friday, November 19, 2010

Detaljer i mit hjem





14 comments:

  1. Å, det bobler i meg når jeg ser så fine farger....blir rent inspirert av bildene dine!!

    Marit

    ReplyDelete
  2. Hvor ser det flot ud - sikke et skønt og kreativt hjem:) Ha' en dejlig weekend! Heidi

    ReplyDelete
  3. Ihhh... jeg har en hjertestol magen til din, min er bare rød og fra min mors barndomshjem! Jeg har tilhørende slagbænk og bord til og jeg havde det selv på mit værelse som lille og nu har min datter overtaget de skønne møbler (som dog skal have en kærlig hånd snarest) Og hvor ser der ellers bare hyggeligt ud :-)
    Kh. Anne

    ReplyDelete
  4. Ihhh... jeg har en hjertestol magen til din, min er bare rød og fra min mors barndomshjem! Jeg har tilhørende slagbænk og bord til og jeg havde det selv på mit værelse som lille og nu har min datter overtaget de skønne møbler (som dog skal have en kærlig hånd snarest) Og hvor ser der ellers bare hyggeligt ud :-)
    Kh. Anne

    ReplyDelete
  5. Hej hej!

    Vilket fint hem ni verkar ha!

    Kram

    ReplyDelete
  6. Hej hej!

    Vilket fint hem ni verkar ha!

    Kram

    ReplyDelete
  7. Hei. Kom tilfeldigvis over bloggen din gjennom Haust sin harmoniske blog:) Nå følger jeg din også. Lever selv etter Steiner sine prinsipper, selv om våre barn går på offentlig skole. Synest derfor det blir ekstra interessant å lese innleggene dine. Hvor har du kjøpt trefigurene/dyrene?

    Anne Bente

    ReplyDelete
  8. Man bliver i så godt humør af at se på dine billeder. De er meget inspirerende og giver mig mange gode idéer til mit eget hjem. Tak for det.
    Kh Stine.

    ReplyDelete
  9. ihhh altså Lisbeth,
    skal vi bytte hjem for en stund eller to???? det ser så smukt, hjerteligt og varmt ud- guddommeligt.
    ønkser jer en skøn weekend:)

    ReplyDelete
  10. Tak alle sammen for søde kommentarer...
    Kirsten... Vi kan da godt bytte lidt, der ser så hyggeligt ud hos dig også og jeg trænger til ferie;o)

    Stine: Dejligt! Jeg vil også bare gerne inspirere, så jeg bliver glad over, at du kan lide billederne;o)

    Bente: Tak for din kommentar. Dyrene er fra Ostheimer. De er virkelig fine.

    Anne: Ja, den stol er så fin... Jeg gad godt have en bænk og et bord også;o) Vores stol er også slidt, men jeg synes den er sød sådan...

    Tak tak til alle jer andre;o)

    ReplyDelete
  11. Hej Lisbeth, skønne billeder til god inspiration. Tak for det :)
    Kan se du har fint tapet på nogle af glas-skufferne. God idé! Har du sat det på indvendig eller udvendig?
    Kh Berit

    ReplyDelete
  12. Hej Berit!
    Det sidder inden i skufferne... Det ser ret fint ud, at man kan se det gennem glasset. Der ligger så ikke mel og den slags i skufferne, kun krydderiglas og den slags...

    ReplyDelete
  13. Sikke et fantastisk hjem i har!

    ReplyDelete
  14. veldig interessant, takk

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!