Wednesday, October 27, 2010

A trip down momery lane...








Tænk at man kan blive så glad for en lille sort kasse...
Jeg som ellers ikke er specielt glad for tekniske ting!
Men kassen er en ekstern harddisk og hvor er det bare skønt, at jeg nu igen kan fylde computeren op med de tusinder af billeder jeg tager!
Computeren har i lange tider været så fuld af billeder, at jeg har måttet slette en hel masse billeder, hver gang jeg skulle lægge nye ind.
Nu er der plads! Masser af plads!! Jubi!

I dag har jeg siddet og kigget på gamle billeder. Vi har nemlig ikke fremkaldt et eneste billede i de sidste fem(!) år...
Jeg drømmer om bøger med billeder af børnene fra lille til stor, men jeg har bare ikke fået gjort noget ved det. De ligger der alle sammen på min nye harddisk. Alle billederne af Storm og Alma og lille Martha. Fra lille til stor!

Her er gamle billeder fra arkiverne. Noget af alt det, som jeg har syet i tidens løb!

13 comments:

  1. Husk endelig at kopiere alle billeder over til cd-roms og gem dem hos dine eller din mands forældre. Tænk hvis det unævnelige skulle ske at huset brænder og man ikke lige husker at få harddisken med ud. Eller at harddisken får en vandskade. Men jeg er bestemt også glad for min lille sorte boks.

    ReplyDelete
  2. Ja, Klejs... Vi har allerede sådan et backup-program, så det ligger godt gemt hos et firme, som vist tjener kassen på det;o)

    ReplyDelete
  3. Ja, sådan en ekstern hard disk er helt uundværlig. Min er sølvfarvet, men jeg er ikke mindre glad for den af den grund :-)
    Jeg har også netop siddet med alle de gamle billeder, da jeg skulle lave storebror bøger til drengene, og der lavede jeg også en aftale med mig selv om, at min barsel (udover hygge med Alfred selvfølgelig!) skal bruges på at få lavet masser af albums med billeder af alle vores aktiviteter, rejser, højtider og bare øjeblikke de sidste 6 år.
    Jeg er allerede igang med Thailand maj 2010 albummet og så må jeg arbejde mig baglæns derfra :-)
    Dejlige billeder af skønne skønne Smilerynke-kreationer!!
    Knus Ulla.

    ReplyDelete
  4. Altå de unger! Hvis du en dag bliver trætte af dem, så send dem med DSB til mig!
    Og i øvrigt, hvd er historien med at den gamle header er på?

    ReplyDelete
  5. Skønne billeder - både dem af børn og kreativiteter. Jeg kender alt for godt til at billederne ikke kommer længere end ind på computeren. En kæmpe ulempe ved de digitale billeder!

    ReplyDelete
  6. skønne ting, billeder og børn
    Stine:)

    ReplyDelete
  7. Skønne billeder, kraetioner og unger ;O) Du skulle få lavet en fotobog med hverdagsbilleder af ungerne, de vil elske den som coffee-table bog at bladre i og vise frem til venner og familie ;O)

    ReplyDelete
  8. Hej! Jag drömmer också om en extern hårddisk. Våra bärbara datorer är helt fulla av bilder. Och, precis som du, så har jag inte framkallat några på flera år!!!!
    Ljuvliga bilder bjuder du på!
    Tack så mycket för titten på din fina blogg!
    Kram Helena

    ReplyDelete
  9. Hejsa. Kom lige forbi din fine blog - dejlige billeder og skøn stemning.
    Knus

    ReplyDelete
  10. Onkel Anne... Ja, lige netop i dag må du da gerne overtage lidt... Efter en nat, hvor Martha har været vågen 10 gange pga. tænder... Jeg er træt!

    Tak alle, for dejlige kommentarer!

    ReplyDelete
  11. Utrolig flott med helt herlige farger!


    Ønsker deg en nydelig helg!


    Hilsen fra Mimmi-leone

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!