Tuesday, October 19, 2010

Sarah

Her er lille Sarah, som er en gave til en, som er helt særlig.

7 comments:

  1. Ooo she is gorgeous.. I love her knotty hair, like mine in the morning!

    I am having a giveaway on my blog:

    http://littlegreenshed.blogspot.com

    I would love it is if you entered. I am giving away some homemade strawberry jam.
    Much love Lou xx

    ReplyDelete
  2. Uuuh hun er da en sød lille indianer-pige...Heldige hende der får den;O)

    Knus Janet

    ReplyDelete
  3. Louise HansenOctober 19, 2010

    Så sød!

    ReplyDelete
  4. Lækkker og skøn indianer-fritz :)

    ReplyDelete
  5. Du lager så mange fine dukker, og jeg er sikker på at alle sammen blir en spesiell og kjær venn for noen heldige småfolk.
    Selv skulle jeg gjerne deltatt på dukkekurs hos deg, for det ser riktig koselig ut.
    Siri :o)

    ReplyDelete
  6. Jeg elsker dine dukker! Også denne lille indianer.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!