Saturday, October 23, 2010

Mere om Mormors strikkeklub







Vi arbejder hårdt på at åbne "Mormors strikkeklub" d. 1. December.
Pindene gløder og her er et par af de opskrifter, som du kan få, hvis du melder dig ind!

En fin efterårsponcho med snoninger og rullekrave, hæklede poser til garn, klodser eller hvad man ellers kan finde på, slumretæppe med hæklede kanter og i den første måned har vi baby-tema og giver opskrift på lækre uundværlige baby-soveposer, uldne undertrøjer og meget meget mere.

15 comments:

  1. Lyder skønt - er det mon nogle opskrifter man kan abonnere på, hvis man ikke lige bor på den anden side af bæltet - nærmere betegnet i Sønderborg???

    ReplyDelete
  2. Ja lige præcis... Det hele blive online;o) Meget moderne strikkeklub:o)

    ReplyDelete
  3. Melder mig straks under fanerne - hvordan melder man sig ind??

    ReplyDelete
  4. og ihhh, hvor jeg glæder mig!!

    ReplyDelete
  5. Det kommer det kommer Camilla;o) Det kommer til at koste et meget lille beløb om måneden at være med og man kan melde sig ind, når vi åbner;o)

    Stine: Håber du har det godt. Sender dig en mail meget snart med de lovede links... Åh, hvor er jeg bare nogle gange læne om tingene:o(

    ReplyDelete
  6. Jeg tenkte senest idag på Mormors strikkeklubb og om ikke det kom noe mer informasjon :-) Jeg er i strikkemodus for tiden! Gleder meg til enda mer info :-) Høres riktig hyggelig ut!

    ReplyDelete
  7. I love your dress at the top!

    Great layering! Love seeing what you're up to in the blog ... but can't understand a word!

    ReplyDelete
  8. Jeg venter spændt. Hvor er det dejligt at høre at det også er for os jyder.
    Hvor er det bare skønne billeder...

    ReplyDelete
  9. Ej, hvor fedt. Havde slet ikke fået med at det var en online strikkeklub:) Venter spændt på nærmere info

    ReplyDelete
  10. Dejlige, inspirerende billeder:) Jeg glæder mig til strikkeklubben åbner!

    ReplyDelete
  11. Online strikkeklud- fagre nye verden :-)

    ReplyDelete
  12. Lyder som en super idé med en online strikke klub - og i øvrigt en fantastisk flot poncho i dejlige farver :-)

    ReplyDelete
  13. Det lyder rigtigt sjovt og spännande!

    ReplyDelete
  14. Nej, hvor lyder det spændende! Glæder mig til at høre mere. Kan faktisk næsten ikke vente....

    ReplyDelete
  15. Det lyder rigtig spændende med den der online strikkeklub...jeg ser frem til "åbningen"

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!