Monday, October 25, 2010

Lige om lidt...



Ja... Jeg ved godt, at jeg har lovet det før, men denne gang er det rigtigt...
Lige om lidt er der fine sager på vej, som du kan få fingrene i...
Skønne nederdele med hæklelommer og små fine knapper i bedste Smilerynke-stil (ej... det lød lidt kikset, men pyt!).

Kjoler i herlige farver, tophuer og mormor-strik...!
Nogle sager er lige kreeret og andre er set i tidligere indlæg, men fint er det!

Den skønne pige på billedet er Almas kusine Ida og hendes fine kolonihave-værelse (...og jeg ved altså ikke hvorfor, hun klør sig i øret... Jeg lover, at huerne ikke kradser!!!)...

9 comments:

  1. Dejlige dejlige billeder er det ihvertfald!.... :)) Og skønne kreationer...

    ReplyDelete
  2. Så fine billeder - og fine ting! Spændende at høre mere..

    ReplyDelete
  3. Helt fantastiske billeder...det pirrer min nysgerrighed uendelig meget. Glæder mig rigtig meget til at se dine kreationer :)

    ReplyDelete
  4. Her var det virkelig en masse fine nye bilder siden sist! Flotte fotos av både tingene du har laget og av turen deres til Krogerup! Det er akkurat et sånt sted som jeg gjerne ville tilbragt en dag på også. Ser jo helt fantastisk ut!
    Pst! Det er godt du har fått tilbake din flotte gamle header igjen. Den nye var helt skjønn, men til din blogg er det ingen tvil om at den du har nå passer aller best til deg og din stil!
    Så fikk jeg sagt det :)Klem fra Benedicte :))

    ReplyDelete
  5. Dejlige farverige billeder og kreationer som altid Lisbeth...

    ReplyDelete
  6. Herlige bilder, og ikke minst herlige ting du har laget :-) Skjørtet var bare nydelig :-)

    ReplyDelete
  7. I love to read your blog. Such happiness and colour. Thank you for brightening my day. Lou x

    ReplyDelete
  8. Såååå skønne billeder og absolut fantastiske kreationer...jeg er helt vild med den brune nederdel med den hyggelige hæklede "lomme"...hvem der kunne føje en pige til børneflokken:-)
    Kh. Malene

    ReplyDelete
  9. oooh looove this all, ...and your elefants :)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!