Sunday, October 31, 2010

Fem år med Storm

For fem år siden fik jeg verdens bedste fødselsdagsgave. Min dejlige Storm. Født på min egen fødselsdag! Han kom til verden på ingen tid, hjemme hos os selv, med to falck-mænd, mormor og min kæreste som hjælpere...

Han er min lille kriger med løftet sværd og åbent hjerte.
Han har givet mig de største bekymringer og de største glæder. Hans mission er at lære mig at sætte grænser... og selvfølgelig meget meget mere!

Og han giver mig smilerynker... mange af dem, for han er den sjoveste og klogeste lille dreng. Han tænker så meget og stiller så store spørgsmål.

Hvad sker der for eksempel hvis brandstationen brander!?
Og hvad hvis brandmændene er til frokost og ikke hører telefonen!??
Hvem begraver ham der begraver alle menneskerne på kirkegården?
Bliver en hund også en engel!?
Er lakridsflyvere egentlig farlige?
Kan Martha tåle vand!?
osv osv...

Glæder mig til en herlig dag med min familie og min lille (store) 5-års dreng!

23 comments:

  1. Tillykke med dagen til både dig og Storm:-)

    ReplyDelete
  2. Tillykke med jeres søn :)

    børn er en dejlig gave .. jeg har 5 men jeg ville godt have mange flere :)

    Ønsker jer alle en dejlig dag og du ønskes også tillykke med dagen :)

    kh helle

    ReplyDelete
  3. Stort tillykke til både dig og Storm :-)

    Åh, hvor en kær lille baby han var!!
    Ualmindeligt smukke ord du beskriver ham med, Lisbeth.
    Jeg fik en lille tåre i øjenkrogen over at læse "min egen lille kriger med løftet sværd og åbent hjerte".
    Der ramte du altså helt plet med en beskrivelse, der også passer min store Rasmus. Den sætning vil jeg aldrig glemme, så tak for den :-)

    Knus Ulla.

    ReplyDelete
  4. Sikke skønne billeder af en lille gut;) Stort tillykke med hans 5år - og tillykke til dig også..;) Også selvom Storm kun synes du har lidt fødselsdag;) Den var sød..
    Ha' en dejlig dag..
    Kh Anne

    ReplyDelete
  5. Et stort tillykke til Storm. Og til dig med både fødselsdag og en dejlig søn.
    God fornøjelse med fejringen.

    ReplyDelete
  6. Tillykke til jer begge:-) Sikken en fantastisk fødselsdagsgave.

    ReplyDelete
  7. Stort tillykke til jer begge !

    ReplyDelete
  8. Det kan da kun blive en vidunderlig søndag - hjertelig tillykke til dig og til Storm. Han lyder til at være en dejlig og klog dreng. :))

    ReplyDelete
  9. Stort tillykke til jer begge!

    ReplyDelete
  10. Soliga födelsedagshälsningar och kram till er! Hoppas ni alla får en underbar dag!

    ReplyDelete
  11. Hjerteligt tillykke med dagen begge to - og hvilken fødselsdagsgave du fik for 5 år siden - må være fantastisk!

    Hip hip hurrahilsner fra Mia

    ReplyDelete
  12. Et stort tillykke med Storm og hans søde mor! Griner af de fantastiske spørgsmål han stiller. Han er da en rigtig lille tænker :) Er sikker på I får en skøn dag.
    Kh Berit

    ReplyDelete
  13. Stort tillykke med dagen til jer begge 2.. Håber i får en dejlig familiedag :)

    KH Maria

    ReplyDelete
  14. Stort tillykke til jer begge to. Håber i får en rigtig dejlig dag!
    Kh Stine.

    ReplyDelete
  15. Tillykke med fødselsdagen begge to, det er en hel særlig lykke at få et barn på sin egen fødselsdag.

    Her i familien er det dog kun noget der er overgået fædrene, vores ældste har fødselsdag med sin far og min svoger har med sin far.

    Så her ved vi at det er noget særligt dejligt, med de dobbelt fødselsdage

    ReplyDelete
  16. Jeg forsøgte også at skrive til lykke til jer i går, men mit net gik ned :/.

    Nu prøver jeg igen.
    TIL LYKKE til jer begge.
    Sikke en fødselsdagsgave du fik.

    Jeg elsker din måde at beskrive ham på.

    Knus,
    Synne

    ReplyDelete
  17. Tillykke med fødselsdagen til jer begge, sikken gave at få på sin fødselsdag :O)

    ReplyDelete
  18. Tillykke med både 5 og 31.
    Jeg håber, at i har haft en vidunderlig dag og at jeres nye år må fyldes med lyse og glade dage...

    ReplyDelete
  19. Tillykke med jer begge to. Håber I har haft en fantastisk dag :o)

    Kh Louise

    ReplyDelete
  20. Stort tillykke til jer begge 2 ;) Håber I har haft en dejlig dag.
    Det er skønt med finurlige drenge, som stiller de sværeste og mest kringlede spørgsmål - især fordi vi selv bliver udfordret i forhold til svaret ;)
    Hurra for jer.

    ReplyDelete
  21. Tillykke :) Håber jeres dag har været dejlig.

    Kh Anja

    ReplyDelete
  22. Stort tillykke til jer begge to. Jeg giver dig helt ret. En lille dreng er en meget stor gave.

    ReplyDelete
  23. Tillykke med jer begge.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!