Monday, September 13, 2010

Nyt familiemedlem


Alma hentede i går sammen med sin mormor den sødeste Golden Retriever hvalp, som skal bo hos min mor... Den er bare så sød og børnene var selvfølgelig helt vilde med den! Min mor bor kun fem minutter fra os, så børnene er hos hende rigtig meget og de vil sikkert komme endnu mere nu.
Jeg er så glad over, at min mor nu får lidt selskab efter min fars død.

Her er Muggie Aristoteles Larsen (opkaldt efter den hund min far havde som barn). Min bror sidder med den på de øverste billeder.

23 comments:

  1. ååå men så herlig en liten valp! savner å ha en hund vimsebde rundt. kos dere masse med babyen:))

    veronika

    ReplyDelete
  2. Nåhr, hvor er den dejligt! En Golden Retriever er simpelthen den skønneste hund.
    Tillykke med jeres allesammens nye familiemedlem :)

    ReplyDelete
  3. Den er bare nuser ;)
    De skal nok få glæde af hinanden.

    Yt.

    ReplyDelete
  4. Så skjønn!! Blir helt varm om hjertet av sånne små krabater! Får spontant lyst til å stikke nesa ned i pelsen og snuse! Det var en god ide å skaffe en hund! Det er så mye selskap i et dyr og mer trofast venn kan man jo ikke få :))Ha en fin uke! Klem fra Kardemomme :))

    ReplyDelete
  5. Årh, så sød!
    Elsker hvalpes klumpede rullende gang, de alt for store poter og den lille lakridsnæse !!
    Børnenes nye allerbedste ven, som aldrig sladrer videre!

    ReplyDelete
  6. Åh. Så smeltede mit hjerte lige. Tillykke med familieforøgelsen.

    ReplyDelete
  7. har lige haft tid til at læse dine sidste indlæg igennem og sidder med tårerne trillende.
    må din mors nye, bløde følgesvend give lidt smil og varme i en svær tid.
    mange kærlige tanker fra rikke ;)

    ReplyDelete
  8. Hvor er den bedårende..:)
    Jeg er vild med retrivere - de dejligste hunde.. Tillykke emd det nye familiemedlem - den skal nok skabe smil..
    KH Anne

    ReplyDelete
  9. Ajjjjj, hvor er den dog noget af det sødeste! Tillykke tillykke!!! :)

    ReplyDelete
  10. Det må jeg vise Alba, det er hendes højeste ønske og vi snakker meget om at få en hund. Tillykke.

    ReplyDelete
  11. KÆFT hvor er den sød!!!
    Har du i øvrigt modtaget pakken fra mig?

    ReplyDelete
  12. Ja, Anne! Det var så sødt af dig og en meget rørende sang. Jeg sender dig en mail, når jeg ikke har en savlende baby hængende på mig;o)

    ReplyDelete
  13. Hvor er den dog kær Lisbeth! Den vil helt sikkert få smilene frem hos jer i denne svære tid.
    Kh Berit

    ReplyDelete
  14. Åhhh... så nydelig! Dere vil nok få stor gleda av hunden både store og små! :)

    Lykke til

    Klem fra Lønnetunet

    ReplyDelete
  15. Næmmen, så nydelig! Lykke til med oppdragelsen av barnet. ☺

    ReplyDelete
  16. Den er for yndig! Og tænk al den kærlighed den lille uldtot vil få og hvor megen glæde den vil give fra sig. Det er dejligt at tænke på.

    ReplyDelete
  17. Finaste hunden eg har sett! :)

    ReplyDelete
  18. Tillykke med den nye hund... Det er nogle dejlige hjertevarme billeder... :-)

    ReplyDelete
  19. Nuuuur! Årh eeelsker da bare små, bløde, legesyge hvalpe:-)

    ReplyDelete
  20. Nuuuur! Årh eeelsker da bare små, bløde, legesyge hvalpe:-)

    ReplyDelete
  21. Tillykke! Fantastiske billeder.

    ReplyDelete
  22. Årh, så cute. Vi har selv "lige" fået golden hvalp og de er da bare FOR nuttede.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!