Thursday, September 30, 2010

Nye smilerynker...

Smilerynker.dk har fået nyt udseende og jeg er så glad for det! Det er Vibeke Høie, som har lavet det smukke logo til mig og jeg er så tilfreds, men det er meget nyt, så jeg skal lige vænne mig til det.
Vi skrev lidt sammen og jeg fortalte, hvad jeg kunne tænke mig og vupti, havde hun tegnet de søde børn med dukker i armene.
Hvis du vil se flere af hendes fine tegninger, så tag og kig på hendes hjemmeside.
Hun laver rigtig mange fine og personlige illustrationer til både børn og voksne.

17 comments:

  1. For en nyyydelig header du har fått! Jeg likte den gamle godt også, men denne var uendelig vakker! Kan nesten ikke se meg mett på de nydelige alvelignende skikkelsene. Ha en fin dag videre!
    Klem fra Kardemomme :))

    ReplyDelete
  2. The new header is very beautiful!

    ReplyDelete
  3. Det er et helt andet udtryk !
    Så fint- tillykke :-)

    ReplyDelete
  4. Hvor er det fint - det passer helt perfekt til din blog :-)

    Randi

    ReplyDelete
  5. Neeiii, hvor lækkert. Man bliver helt glad indeni. Nu bliver det endnu hyggeligere at komme på besøg.

    ReplyDelete
  6. Den er rigtig fin, men helt ærligt! Så savner jeg de søde blå øjne fra før!

    ReplyDelete
  7. Jeg er faktisk enig med dig Anne... Jeg skal lige vænne mig til det, for det andet var jo bare mig og mine børn, så det er MEGET nyt og anderledes...

    ReplyDelete
  8. Så fint her er blevet :)

    ReplyDelete
  9. Jeg synes også at den er fin og hyggelig, men måske for "fin/pæn" til din side?! Jeg tænker at der måske var mere "liv og kreativitet" i den, du havde før....den passede ligesom bedre!

    ReplyDelete
  10. Hov, det var da noget helt andet!
    Man skal da lige vænne sig til den, men den er altså rigtig sød.

    ReplyDelete
  11. Jeg synes, at den er ret fin..

    Jeg blev også lige lidt overrasket fordi der plejer at være så meget knald på farverne - men altså, man skal jo som regel bare ned til de første billeder i indlæggene, så er farverne der jo igen.

    Og jeg synes, at de sarte farver passer rigtigt godt til dukkerne og dukketøjet, som du laver.

    Kh Anja

    ReplyDelete
  12. Jeg synes den er flot og passer helt perfekt til din blog.

    ReplyDelete
  13. Hej llisbeth,
    sikke dog, der er sket noget af et skift på siden din. SKulle lige kigge en ekstra gang, for at se om jeg var landet rigtigt, hehe. Må man være ærlig??? det håbe rjeg:)
    Synes den er super sød Lisbeth, men jeg savner lidt den dynamik, livsstyrke, livsglæde, kærlighed og kreativitet dine tidligere header har haft...
    ønsker dig en skøn aften:)
    kh kirsten

    ReplyDelete
  14. Sikke dog en dejlig header du har fået lavet...dejlige, dejlige tegninger...

    ReplyDelete
  15. Vilken härlig ny header du har fått! Passar dig perfekt!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!