Thursday, September 2, 2010

Formiddag


Hygge, læsning, kaffe, baby! Lykken er barsel!!!

2 comments:

  1. Uhh hvor bliver det spændende - jeg vil helt sikkert holde øje med din give away...jeg elsker bøger og kan sluge dem i rå mængder, hvis det er noget som fanger mig...
    Har mest læst krimier (i denne krimi-inflations-tid:-), både Camilla Läckberg, Stig Larson og Liza Marklund er blandt de selvskrevne...men jeg har også med stor stor fornøjelse læst Phillippa Gregory´s trilogi om det engelske hof under Tudor familien (Dronningens Nar, Kongens Frille & Jomfruens Elsker). VILDT gode bøger og dejligt med noget afvekslende...skal i gang med "Skrig Under Vand" af Øbro & Tornbjerg i aften...
    Kh. Malene

    ReplyDelete
  2. Ja, de ved noget, de præster.
    Har fulgt med i Sidsel Jo Ganzans serie om kærlighed, hvor hun har talt med en række præster om forskellige emner. Feks passion, forskellighed, tilgivelse osv. Det er simpelthen hårrejsende, så fantastiske ord flere af dem er kommet med.
    Håber bogen kan hjælpe dig - har foræret den til en kollega, som mistede sin mand, men har endnu ikke selv læst den.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!