Wednesday, September 22, 2010

Farveglæde

7 comments:

  1. skønne billeder, og fantastisk samling stof :)

    ReplyDelete
  2. Tak for denne smukke blog som jeg slet ikke ved hvordan jeg fandt:)
    Sikke du kan inspirere. Smukke billeder.

    ReplyDelete
  3. Dejlige billeder og dejlige farver:)

    ReplyDelete
  4. Åååå heerlige bilder!
    elsker den bunken med stoffer.. utrolig hva litt stoffer kan gjøre med oss;)

    ReplyDelete
  5. Sikke dog nogen dejlige billeder...er da helt tosset med knopperne på strikkepindene...Tak for et dejligt farvepust!

    ReplyDelete
  6. Lækre billeder - som altid!

    Jeg har forresten lige et spørgsmål... Tube Gaze, har dit Apotek den du skal bruge? Bornholmerne påstår, at det bliver ikke brugt til noget mere, og derfor sælger de det ikke... Hmm.. Har de misforstået noget??

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!