Wednesday, September 8, 2010

Nyt dukkekursus d. 6-7. november

Der er desværre ikke flere pladser på dukkekurset d. 9-10. Oktober og der var desværre flere som ikke fik plads. Derfor opretter jeg nu endnu et kursus d. 6-7. november i Vanløse.

Vil du være med, så skynd dig at skrive til mig: smilerynker@gmail.com

Jeg er virkelig glad og overvældet over den store interesse, der er for mine kurser og glæder mig til, at møde endnu flere dejlige og engagerede mennesker.

Jeg skal også nok snart komme med en opdatering omkring "eventyr-søndage"!!!

9 comments:

  1. Åhh, hvor er den dog fantastisk yndig den lille dukke du har her på billedet.. Er den mon til salg?

    ReplyDelete
  2. Ja... Hun er desværre solgt:o) Tak for rosen.

    ReplyDelete
  3. Damn det lille dukkebarn er fint - glæder mig som et lille barn til at Sienna får sin fra give awayen <3 <3 <3
    SÅ smukke!!
    KNus

    ReplyDelete
  4. Hej Lisbeth,
    Hvor dejligt at så mange gerne vil lære at lave deres egen dukke!
    Vil høre om du mon har tid til at sende en mail om forhandlere mv, som vi snakkede om på kurset?
    God aften.
    Knus.

    ReplyDelete
  5. Åeh, bare det var mig der skulle afsted igen :). Det var bare 2 skønne dage.

    Glæder mig til at høre mere om eventyrsøndage :).

    Kh,
    Synne

    ReplyDelete
  6. - Dejligt med "eventyr-søndage"-update og håber at få plads!

    ReplyDelete
  7. Tak alle...
    Céline: Jeg har ikke glemt jer og er i gang...;o)

    Stine:
    Ja... sender det snarest!!

    Anne: Har sendt dig mail;o)

    ReplyDelete
  8. fandt et af mine yndlings blade fra kreative kvinder frem i dag, trænkge sådan til at sidde og nyde lækre billeder osv. og der i mit yndlings blad dukker et par sider om almasmom frem, det må da være hende der smilerynker tænker jeg, og jo minsandten om ikke det var:) jeg har læst de sider minst 1000 gange, suet billedernes energi tll mig en kedelig regnvejrs dag.
    oven i det kunne jeg mindes at ha set dig i ikea Family bladet, elsker også det indlæg der er lavet der og det er også gemt væk i udklips mappen.

    så vil bare sige 1000 tak for lækkert inspiration.

    Kh Sara

    ReplyDelete
  9. Hej :)

    Jeg har forsøgt at skrive mail til dig et par gange - men du svarer ikke - Så nu prøver jeg lige her...

    Har du flere pladser på dukkekursus i november?

    Gode hilsner

    Katrine Marie

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!