Sunday, August 22, 2010

Jeg er her stadig...




...og jeg glæder mig til at blogge igen...

14 comments:

  1. Helt forståeligt at blogland har måttet undvære dig. Men du er savnet og det bliver skønt at høre fra dig igen ;O))))))))
    hilsen Charlotte

    ReplyDelete
  2. Flott :)
    Kjempe fine bilder :)

    ReplyDelete
  3. Dejligt Lisbeth...
    Er sikker på at jeg kan sige at vi også er mange der glæder os til du er tilbage... :)

    ReplyDelete
  4. Det bliver dejligt at have dig tilbage på bloggen;-)

    ReplyDelete
  5. Kære Lisbeth

    Tag den tid du skal bruge. Jeg glæder mig selvfølgelig til du r klar igen, men husk at tage det i dit eget tempo.

    KRAM
    Lis

    ReplyDelete
  6. Dejligt du igen er tilbage, men MEGET forståeligt med pausen - jeg håber du er kommet lidt oven på igen?

    ReplyDelete
  7. Smukke billeder Lisbeth - minder mig, om hvor meget, jeg har savnet dit bloggeri!

    Og dejligt at høre livstegn fra dig herinde også. Tænker rigtig meget på dig, og håber, I klarer skærene så godt som muligt. Håber også reportagebesøget gik godt også denne gang. Ikke at det er særlig vigtigt i den store sammenhæng, men alligevel...

    ...Helle

    ReplyDelete
  8. Du har ein vakker blogg!

    ReplyDelete
  9. Jeg har savnet dine blogs! (:

    ReplyDelete
  10. Meget forståeligt med en pause - og tag den tid den nu tager - selvom jeg elsker din skønne blog og dine inspirerende indlæg - så vil blog-verdenen også være der i morgen - Men glæder mig til at se mere til din blog igen :)
    Kh Dorte

    ReplyDelete
  11. Forståelig at du har behøvd en pause!
    Vakre, vakre bilder i dette innlegget :) -Jeg liker bloggen din så godt! Virkelig en inspirasjon for meg!

    ReplyDelete
  12. - og vi glæder os til at se til dig og din blogging igen. Så når du har lyst og overskud, så står vi her stadig allesammen.

    Kram Maria

    ReplyDelete
  13. HELT EGOISTISK SÅ ER DET..... HERLIGT! ;0)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!