Monday, July 5, 2010

Vinderne!!!

Først og fremmest vil jeg sige tusinde tak til alle som har deltaget i min give away!
Aller helst ville jeg give gaver til jer alle sammen, for jeg er bare så glad og taknemmelig over, at så mange vil følge med!

Nu er de heldige tre vindere fundet med hjælp fra random.org. Det har været lidt af et tællearbejde, som gav rimelig meget sved på panden, for der måtte tælles om mange mange gange...

Men her er de så endelig de heldige vindere:

Vinderen af kjolen er: Maria (Hyldemors have)... Tillykke!!!

Og dukke-vinderne er:

Maria (Miss Fryd) og Céline. Tillykke til jer to!!

I må alle tre gerne sende mig en mail med adresser.  I to som skal have fine dukker må endelig tænke på hvem der skal have dem (hvis de ikke er til jer selv), for som jeg altid skriver, så er det noget så dejligt at få et dukke-barn der ligner en selv en lille smule!

8 comments:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne!

    ReplyDelete
  2. Jamen..... ÅÅhhhhhhhhhh - det er jo helt fantastisk ! Det er utrolig fantastisk - hvor blev jeg bare ENDNU mere jublende glad nu.

    Tuuuusind hjertelig tak for random.org, jeg er boblende glad for at have vundet :-) :-) :-)

    Dukken skal Andrea have. Hun vil blive overlykkelig, og passe på den som var den et lille barn.


    Kram Maria.

    ReplyDelete
  3. Stort tillykke til jer alle! :-)

    ReplyDelete
  4. Gratulerer til vinnerne!!! Vi har lagt ut en utfordring til deg. Gjør hva du vilmed den:)

    God sommer!

    ReplyDelete
  5. uff, ikke meg denne gang heller.

    Men GRATULERER så mye til de heldige vinnerne!

    Vi andre får fortsette å kose oss med innleggene herfra!

    Mvh Elisabeth

    ReplyDelete
  6. Jubiiii! :-) Har sendt dig en mail...

    ReplyDelete
  7. Yiiiiipiiiii!!! Hvor fuldstændig fedt er det - glæder mig vildt og voldsomt!
    !ak, tak, tak, tak og knus

    ReplyDelete
  8. Tillykke til de heldige!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!