Saturday, July 17, 2010

Tøsedag i retrotapet-himlen!






I torsdags var min dejlige veninde Mirjam og jeg (og lille Martha selvfølgelig) i København og besøge Retro villas værksted. Mirjam og jeg har lært hinanden at kende på et af mine dukkekurser og vi har det bare så skønt sammen. Det er så rart at kende én, som er lige så glad for farver, retrotapet og fint stof som jeg selv er!
Det var en rigtig dejlig dag... og søger man tapet er det da helt sikkert stedet!
Mette Helena som er indehaveren af Retro Villa kommer og besøger mig i august, hvor hun skal lave en boligreportage fra mit hjem og tage billeder til en artikel til Boligliv om forskellige danske bloggere, hvor jeg altså er én af dem... Ih, hvor jeg glæder mig!!!

6 comments:

  1. Karina AscaniusJuly 17, 2010

    Ihh, hvor spændende!

    Linker du til hendes artikel, når den er klar?

    ReplyDelete
  2. Hæhæ, farvehimlen :)

    Den der fugl er vildt fin! Minder mig om mine bedsteforældre.

    Kh Anja

    ReplyDelete
  3. Jag kan tänka mig att detta är ett paradis för dig, Lisbeth... Och spännande med reportagen!

    Här är det dockkurs som gäller idag, en ganska fin grupp är det, men två dagar kräver mycket energi (och jag måste bli klart med några förberedelser nu istället för att ta bloggpromenader ;-)

    Ha en fin och solig söndag!

    ReplyDelete
  4. Hei.

    Næste gang vi skal mødes, kan det være vi skal gøre det i Mette Helenas værksted ;O) Måske holder du et kursus, hvor jeg kunne lære at sy baby-dukkerne, dem med blød krop, for det ville jeg rigtig gerne lære...Hils Mirjam....

    ReplyDelete
  5. Hej.
    Hvor er det sjovt! Sidst jeg var forbi hendes hjemmeside tænkte jeg på at anbefale hende din blog, fordi hun efterlyste anderledes og specielle hjem til netop BoligLiv. Jeg kom fra det igen, men så er det jo godt at det lykkes alligevel.
    Elsker selv at gå på opdagelse i de fantastiske tapeter hun har i kælderen og følger i øvrigt med her på din blog flere gange om ugen. Det er så dejligt at få en farverig og livsbekræftende inspiration.
    Glæder mig til at læse artiklen.
    Mange hilsner Sidsel

    ReplyDelete
  6. Tak for en superhyggelig dag :)

    Og sikke fine billeder du fik taget!

    Kram

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!