Friday, July 2, 2010

Detaljer...



...gør mig så glad...

8 comments:

  1. Fine billeder - gør også mig glad :)

    Kh. Mirjam

    ReplyDelete
  2. Inspirational images.... So colourful.... Make me smile, like sunshine.

    ReplyDelete
  3. Jeg er akkurat kommet hjem fra verona, der sto jeg under Julies balkong og også berørte brystet på statuen av henne. Det skal visst nemlig bringe lykke! Så jeg ble glad av det nederste bildet der jeg også. Ja, av de andre også da.. God helg.

    ReplyDelete
  4. ÅÅhhh jeg bliver så glad og godt tilpas når jeg logger ind på din blog. Det er faktisk gennem den, jeg har mødt denne fantastiske blogverden. Da jeg så disse fine billeder måtte jeg sige "gisp" et par gange, tænk at have et helt lager af fine hæklede blomster.
    Tak fordi du vil dele ud af dit liv og din kreativitet, I love it all.
    Kh Charlotte (nu med egen blog)

    ReplyDelete
  5. Jeg skulle gjerne hatt symaskinenen min inn der en tur, det må jo bare bli noe fint ut av så lekre omgivelser!

    ReplyDelete
  6. Jeg er altså helt vild med dine detaljer.
    Lækkert, med lækker på :-)

    KH Maria

    ReplyDelete
  7. Detaljerne gør forskellen.. Dejlige farver, dejlig inspiration - som altid, her hos dig :-)

    ReplyDelete
  8. Tak for jeres søde søde kommentarer... De gør mig så glad!! Hvem der bare stod i Verona;o)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!