Sunday, June 13, 2010

Kom nu sol...




Mere sol efterlyses!

5 comments:

  1. også her ! jeg prøver forgæves at leve op til mit efternavn ;)
    pt. er det også kun regnvejrsbilleder jeg kan præstere på bloggen ;)kh rikke sommer

    ReplyDelete
  2. Og kartoffelsalaten med de nye kartofler som på dit billede :)

    ReplyDelete
  3. Skønne billeder!

    Hvor har sådan en larve mange hår, når man ser den helt tæt på ;-)

    ReplyDelete
  4. what a cute bunny!!

    http://ladulcivida.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Vilka underbara bilder! Glassbilden är ljuvlig! Solig och full av njutning. Jag låter mig inspireras och gör något i gult idag.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!