Sunday, June 27, 2010

Ferie



Fredag var aller sidste dag for Alma i børnehaveklassen. Der var sommerfest i børnehaveklassen og alle forældrene var inviteret med. Vi skulle alle se det dukketeater, som børnene har syet dukker til og øvet sig på i de sidste mange uger.
Det var en lidt vemodig dag. Jeg kan ikke forstå, at der er gået et helt år. Alma skal snart starte i første klasse og nu begynder skole-livet for alvor. Alma glæder sig rigtig meget til, at skulle i første klasse og vi har allerede fået hendes første skoleskema. Det kom med det samme i ramme, så hun kan gå og kigge lidt på det...
Lørdag var der sommerfest i Storms børnehave. Det er altid en helt fantastisk fest med sanglege på græsplænen, børn med blomsterkranse på hovedet og piger i fine sommerkjoler. Der er altid et helt overdådigt bord med lækre kager, som vi forældre har bagt.
Nu har vi ferie... næsten 8 uger skal jeg hygge mig med mine tre børn.

8 comments:

  1. Ønsker jer nogle rigtig dejlige ferie-uger.
    Kh Stine.

    ReplyDelete
  2. Sikke nogle dejlige billeder - som altid. Det er altid facinerende at høre om livet i Steinerregi.

    Og 8 ugers sommerferie sammen... mm... dejligt (og dog en anelse stressende hvis det var mig ;)).

    Kh,
    Synne

    ReplyDelete
  3. En liten hilsen til deg fra Norge. Du har en fantastisk fin blogg og er virkelig en stor kilde til inspirasjon!

    Min eldste jente skal også starte i førsteklasse til høsten. Det er spennende og vemodige tider for en mamma :)

    Ønsker deg og dine en solrik og kreativ sommer!

    ReplyDelete
  4. Hei, så hyggelig med 8 ukers ferie! Jeg har kun 3 uker men det er også bra.

    Ville bare si at du lager så mange fine ting, jeg har brukt et av dine bilde på min blog om sommerbarn, jeg linker til deg så jeg håper det er ok.

    Ha en fantastisk sommer :)

    ReplyDelete
  5. Hei, du lurte på hvordan du får en facbook like box på bloggen - jeg har egent domene med wordpress 'motor' bruker en wordpress Facebook Like plugin.
    Hvis du har wordpress så er det bare å finne frem denne via plugins :)

    ReplyDelete
  6. Fina blomsterkransar och kakor - man får riktigt sommarlust! Soliga hälsningar över sundet...

    ReplyDelete
  7. Oh how I too love our Steiner Festivals! So much joy, such beauty in the children.Have a wonderful Summer break with your little ones... :)

    ReplyDelete
  8. hvordan har du lavet disse engler?? jeg er meget interessede de er ikke utrolige smukke, men også meget fredsfyldte!!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!