Monday, June 21, 2010

600 læsere og give away (Lukket)


Jeg har netop opdaget, at jeg har rundet 600 læsere og så er det vist på tide med en dejlig sommer-give away med skønne præmier til tre heldige vindere!
Jeg er virkelig glad og taknemmelig over, at så mange har lyst til at følge med på min blog!

Der er tre skønne præmier.

En fin unika-kjole syet i farverigt vintage tekstil med Dala-hest. Kjolen er 100% bomuld og med mange herlige detaljer. Størrelsen er 5-6 år.

To heldige kan vinde en skøn lille dukke med udseende efter eget ønske. Som jeg så tit har skrevet tidligere, er det en god idé at vælge en dukke, som ligner barnet der skal have den. Nu har du muligheden for at vinde en lille dukke på ca. 20 cm i det fineste tøj og med sit eget lille barn i slynge. Bemærk at dukken ikke er som de store, så tøjet kan ikke tages af.
Du kan selv vælge hår og øjenfarven.

Reglerne er som følger:

Du får et lod i konkurrencen, hvis du skriver en kommentar til indlægget.
To lodder får du, hvis du melder dig, eller allerede er fast læser på min blog.
Du får tre lodder hvis du er fast læser, kommenterer og linker til konkurrencen fra din egen blog.
Har du ikke en blog selv, må du meget gerne skrive din mailadresse i kommentaren.

De heldige bliver trukket mandag d. 5 juli efter kl. 16.00.

208 comments:

  1. Så fantastiske premiar! Eg vil svært gjerne ha eit lodd! :)

    Ynskjer deg ei god veke!

    ReplyDelete
  2. Wow for en flott giveaway!!! Gratulerer sååå mye med over 600 lesere!!! Du har en herlig blogg og dine dukker er bare fantastisk flotte! Krysser fingrene for litt vinnerlykke! Håpe håpe....
    Tar 3 lodd jeg :-)

    Ønsker deg en riktig god sommer!
    Klem fra Hilde

    ReplyDelete
  3. Du har virkelig en skøn blog og det er en ren fornøjelse og kæmpe inspiration at følge med!

    Jeg smidder 3 lodder i puljen og krydser fingre, tæer, arme, ben og hårstrå!!

    ReplyDelete
  4. Kære lisbeth,
    tillykke med de 600 læsere- men for pokker, din blog er jo fanstastisk, så det er da klart så mange følger med. Jeg bliver så glad af bloggen din.
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Håber du og din dejlige familie stortrives,
    kh kirsten

    ReplyDelete
  5. Ejjj det var da en fin give away den vil jeg/vi super gerne vinde krydser alt hvad der krydses kan..!! Er med på 2 lodder.. Kh Janni

    ReplyDelete
  6. Jeg er selfølgelig med! Elsker din blogg og alt du lager!
    JEg er allerede fast leser/følger og linker med bilde på bloggen min!
    3 lodd.

    ReplyDelete
  7. ih hvor flot.. Tillykke med de 600.
    MAn kan da ikke andet end at følge med i dine smukkeríer..

    Er på med 2 lodder.. har ikke lært mig selv at linke :-(

    ReplyDelete
  8. Sikke en sød og yndig give away.
    Jeg deltager meget gerne med 3 lodder og en masse krydsede fingre om og vinde en sådan dukke til datterens lille røde dukkevogn.

    ReplyDelete
  9. Tillykke med det flotte læsertal, og med din skønne blog søde Lisbeth.

    2 lodder herfra!

    ReplyDelete
  10. AnonymousJune 21, 2010

    Intet mindre end helt FANTASTISK, nyder at følge din blog, klart så mange vil være med;-))...
    Jeg drømmer om en af dine dukker til min skønne Johanne, derfor to lodder
    Kærlig hilsen Fru Hille

    ReplyDelete
  11. Sikke nogle fantastisk fine ting. Jeg deltager meget gerne med 3 lodder og håber i øvrigt at kunne deltage i et af dine dukkesyningskurser til eteråret :)

    ReplyDelete
  12. Tillykke med de mange læsere,vildt!
    Jeg er med på 2 lodder

    ReplyDelete
  13. Jeg er slettes ikke overrasket over at så mange vil følge din fantastiske blogg! :o)
    Og hvem har vel ikke lyst å bli med på denne deilige give awayen din...?!
    Jeg tar 3 lodd.
    Siri

    ReplyDelete
  14. Sikke en fantastisk give-away ;-) Jeg er med på to lodder, elsker at følge med på din blog.

    ReplyDelete
  15. Uuh sikke en fin gave!!
    Jeg er med på 3 lodder :)

    ReplyDelete
  16. Tillykke med at have rundet så mange faste læsere - imponerende. Men det er også en dejlig blog du har. Vi meget gerne deltage med 3 lodder i din give away. Mvh Joan

    ReplyDelete
  17. Jeg vil også gerne være med, tak :) 2 lodder !

    ReplyDelete
  18. Hej Lisbeth
    Jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder.
    Kh. Malene

    ReplyDelete
  19. Hej Lisbeth
    Jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder.
    Kh. Malene

    ReplyDelete
  20. Gratulerer!! Nyyydelig blogg! Jeg tar 1 lodd =)
    Ha en SUper Sommer!!
    -M-

    ReplyDelete
  21. Sikke en flot giveaway :) Jeg vil rigtig gerne være med med 2 lodder, og krydser fingre for en dukke :)
    Kh Mette

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  23. Ihh hvor fantastisk!!
    Jeg smider straks 3 lodder i bunken :)

    ReplyDelete
  24. Gratulerer med 600 følgere til din inspirerende blogg!
    Nydelige photos, farger og produkter!
    Blir veldig gjerne med i trekningen!
    Vi er allerede fast leser/følger og linker med bilde på bloggen vår!
    Ønsker oss 3 lodd.

    ReplyDelete
  25. Tillykke tillykke - 600 er godt nok mange - flot!

    Jeg vil meget gerne være med på 3 lodder.

    Smil fra Mia

    ReplyDelete
  26. Gratulerer med 600 følgere til din inspirerende blogg!
    Nydelige photos, farger og produkter!
    Blir veldig gjerne med i trekningen!
    Vi er allerede fast leser/følger og linker med bilde på bloggen vår!
    Ønsker oss 3 lodd.

    ReplyDelete
  27. Gratulerer så mye og fantastiske premier! 2 lodder til meg!

    ReplyDelete
  28. Virkelig fantastisk præmie. Jeg smidder 2 lodder i puljen.

    ReplyDelete
  29. Hvor ville jeg gerne vinde en af de fine præmier.
    3 lodder til mig, tak.
    kh Tine

    ReplyDelete
  30. Stort tillykke med den mange faste læsere....enhver som kigger forbi dig en gang, kommer 100% igen, Smilerynker er jo et fantastisk sted at opholde sig - SMUK blog!
    Jeg synes det er en forrygende give away men lutter lækre sager - 3 lodder til mig :-)

    ReplyDelete
  31. 2 lodder til miiiiig! Gider ellers aldrig de her ting, hvor man skal så meget for at være med, men dine dukker er SÅ smukke og jeg vil gøre alt for at vinde en.

    ReplyDelete
  32. 2 lodder til mig....
    min lille frida ville elske en dukke...det bedste er at putte i barnevogn og tage den op igen.
    ... men kan man lave lyse krøller??

    nå' tillykke med de 600 læsere.
    smil,

    ReplyDelete
  33. Alla dina dockor är som små konstverk :) Skulle vara häeligt om man hade turen att vinna en.

    1 lott till mig. Glad midsommar!

    ReplyDelete
  34. Sikke nogle fantastiske gaver - jeg er fuldstændig vild med dine fantastiske dukker. Jeg håber det bliver mig der løber med præmien ;o) 3 lodder tak.

    xxx Frøken Fiil

    ReplyDelete
  35. Åhh sådan en dukke er jo helt unik, man skulle da være et skarn hvis ikke man gerne ville eje sådan en :o)
    Jeg er med på 2 lodder, tillykke med de 600!

    ReplyDelete
  36. OMG... 600 followers, that's great!! But no surprise, your blog is so beautiful and inspiring! I'm a (silent!) follower for a while now but enjoy all your posts and creativity. I'm in love with your dolls! I've tried to make them myself, but they're not as beautiful as yours. Keeping my thumbs up!
    I'll put a link on my sidebar.
    Elly, from the Netherlands

    ReplyDelete
  37. AnonymousJune 21, 2010

    Hej Søde Lisbeth.

    Denne give-away er fantastisk og tillykke med de 600 faste læsere.
    Alt det bedste.

    KH Leila l.arge@live.dk

    ReplyDelete
  38. Jøss, for noen utrolig fine premier!! Så flink du er :). Bloggen din er virkelig inspirerende. Jeg tar 3 lodd, og følger spent med fram mot trekning. God sommer! Beste hilsen persilledamen

    ReplyDelete
  39. AnonymousJune 21, 2010

    Tak for en dejlig inspirerende blog! Jeg er desværre kun med på 1 enkelt lod, da jeg ikke selv har en blog...
    Min mail er kim0704@webspeed.dk
    Mange hilsner fra Malene
    (ps. 0704 i mail adressen er tal allesammen:-)

    ReplyDelete
  40. Sikke en fin give-away jeg prøver lykken med 2 lodder ;)

    ReplyDelete
  41. kan ikke stå for de der fantastiske dukker. har fået et sy selv sæt af min mor, som vi skal lave sammen en gang når vejeret bliver dårligt igen. glæder jeg mig meget til, men ville da være fantastisk at vinde en fin dukke til mit gudbarn :)

    jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder.

    Kh Sara

    ReplyDelete
  42. Denne chance må jeg ikke gå glip af.. Fantastisk give away den ville bringe stor glæde her i det lille hus. smider to lodder i puljen.-Unna

    ReplyDelete
  43. grattis till alla läsare! tacksam för två lotter

    ReplyDelete
  44. Sikke en FLOT give away. Jeg vil meget gerne have 3 lodder (krydser fingre og taer)
    Tillykke med 600 laesere (viiiildt)

    ReplyDelete
  45. AnonymousJune 21, 2010

    Hej elsker de smukke ting du laver hvem der bare var så dygtig til at sy....

    Mvh. shenevoldsen@mvbmail.dk

    ReplyDelete
  46. Tillykke - din blog er ret fantastisk, så jeg kan godt forstå, at så mange læser med :)

    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    Kh Anja

    ReplyDelete
  47. super fint!! jeg vil gerne byde ind på 2 lodder

    ReplyDelete
  48. Hej det er nogle rigtig fine ting du laver

    MVH: shenevoldsen@mvbmail.dk

    ReplyDelete
  49. Kære Lisbeth..

    Sikke dog nogle fantastiske smukke præmier, det er lige før jeg skælver...Dem ville jeg godt vinde til Agnes - alle 3...OG jeg vil gerne være med på 3 lodder...Hvornår mon vi skal have hyggedag, du skriver bare, jeg er kørende igen....

    ReplyDelete
  50. AnonymousJune 21, 2010

    Hej
    Åhhhh det var dog en helt fantastisk giweaway:)
    Hvor jeg nød dine billeder fra soveværelset i sidste indlæg.
    Jeg deltager med to lodder.
    Solskin fra Pernille
    pemilla@hotmail.com

    ReplyDelete
  51. AnonymousJune 21, 2010

    Det er bare de fineste dukker du laver :-) Jeg ville elske at vinde sådan en. Og damn, hvor er du bare cool til at det krea-sysl! Respekt! Finder totalt meget inspiration i den farveglæde og livs gnist man ser her på din blog :-)
    Venlig hilsen Ditte Sørensen,Frederikshavn diiitte@hotmail.com

    ReplyDelete
  52. Gratulere med alle leserne! Jeg tar 3 lodd, dukkene dine er bare skjønne! ☺

    ReplyDelete
  53. Så herlige dukker (gerne blå øjne og lys hår, hvis jeg er heldig at vinde), og skøn kjole (har en 5-årig datter:-) jeg er også gerne med på et lod og håber på mit held.... (birgit.jakobsen@gmx.net)
    tillykke med de mange faste læsere og skønne kommende sommerdage!

    ReplyDelete
  54. Jeg vil gjerne være med og tar to lodd, er allerede fast følger på den flotte bloggen din!

    Gratulerer med så mange lesere. Det er jo naturlig nok med en fargerik og fin blogg!

    ReplyDelete
  55. 600 faste læsere! Godt gået! Stort tillykke med det. Og det vil du fejre med at give gaver - skønt :)
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    ReplyDelete
  56. Tillykke med de 600 læsere!
    Jeg er med på 3 lodder

    ReplyDelete
  57. Sikke en gavnild giveaway! Tillykke med de mange læsere.
    Jeg vil gerne have 3 lodder og vil X fingre for en lillesøster til vores dukke Alma :)
    Klem fra
    mette

    ReplyDelete
  58. Ih hvor lækkert altså - den kjole vil jeg enormt gerne vinde - og dukken vil lige være noget for min Sofie:)
    jeg er med på 3 lodder -tak!

    ReplyDelete
  59. Wow, 600 læsere! Kan da godt forstå det, for du har en dejlig blog!

    Jeg er allerede fast læser og vil meget gerne deltage med 2 lodder:)

    ReplyDelete
  60. Vildt at runde de 600 men du har også en fantastisk blog ;0)

    Jeg er med på 2 lodder...

    SMIL fra Tenna

    ReplyDelete
  61. Det er de vildeste gaver!
    Er med på 2 lodder og krydser fingre frem til vinderen er fundet.

    ReplyDelete
  62. Hej Lisbeth.
    Sikke mange læsere, det er jo helt vildt, men kan godt forstå det. Jeg kigger ofte i nogle af dine gamle indlæg med tapeter og drømmer mig helt ind i rummene. Ville ønske min mand var lidt mere large omkring tapetsering af møbler, og jeg burde nok ikke brokke mig, da han da er gået med til lidt.
    Vil vildt gerne vinde en af dine fine præmier, forsøger med 3 lodder.

    Ha en dejlig dag.
    KH Mia

    ReplyDelete
  63. Fantastiske kjoler og dukker.
    Jeg vil rigtig gerne være med og smider 2 lodder :o)

    Kh Louise

    ReplyDelete
  64. AnonymousJune 22, 2010

    Kære Lisbeth,
    Et lille lod fra mig. Jeg vil enormt gerne vinde en dukke til min datter. Jeg har prøvet at bestille hos dig, men er nok røget ud i travlheden ;) Så jeg håber denne vej kan hjælpe mig :)
    Stort tillykke med de mange læsere og tak for en supergod blog.
    Mange hilsner Pernille (kpss@dsr.life.ku.dk)

    ReplyDelete
  65. Trine (feminist.streetmedia@gmail.comJune 22, 2010

    hvor fantastisk. Jeg melder mig straks med et lod og håber på et mirakel

    ReplyDelete
  66. Det er ALLTID like inspirerende å komme hit!! :) Og nå har du i tillegg verdens fineste premier i lotteriet ditt...
    Jeg vil veldig gjerne være med, og er allerede fast følger. Skal lage lenke hit fra bloggen min! :) (Håper det er greit at jeg bruker noen bilder herfra i den anledningen..?)

    Ønsker deg eg deilig dag! :)
    Klem

    ReplyDelete
  67. Heisann,
    Jeg er allerde følger av den flotte bloggen din, så da blir det vel to lodd på meg? :o)

    Kikk gjerne innom min give-away :o)

    ReplyDelete
  68. Grattis till så många läsare, Lisbeth!

    Och vilken underbar giveaway du har! Det finns många barn som skulle få en av dina söta dockor och en fin kjol och därför tackar jag gärna nej och deltar inte i tävlingen.

    Istället håller jag tummarna så att någon med barn får vinna, är helt säkert på att det väntas ett fint hem på både dockorna och kjolen.

    Lycka till med tävlingen!

    ReplyDelete
  69. Åh, jeg vil veldig gjerne være med i giveaway'en din!! :-) Lekre premier, så jeg tar selvsagt 3 lodd.

    Vh, Ingvild

    ReplyDelete
  70. Sikke et fint læsertal det er blevet til, men det er jo også bare en rigtig skøn blog du har :)

    Jeg er med i kampen med 2 lodder ;)

    Rigtig god sommer til dig og dine..

    Kh Maria

    ReplyDelete
  71. Sikke nogle fantastiske præmier.
    JEg er med på tre lodder :-)

    Hilserner Anne Lotte

    ReplyDelete
  72. Uha hvor nogle skønne præmier, jeg vil meget gerne deltage med to lodder !
    KH Jytte

    ReplyDelete
  73. Tillykke med det flotte læsertal. det er helt fortjent ;)

    Jeg er klart med på 3 lodder, sikke nogle dejlige præmier!

    Kh. Julia

    ReplyDelete
  74. Sikke en masse dejlig inspiration man kan få her på din blog. Jeg er helt ny i denne blog verden (er kun på 3. dagen), jeg er helt klart med på 3 lod. Jeg linker til din give away, men jeg ved ikke hvordan man linker med billede, måske jeg kunne få lidt hjælp. Et andet spørgsmål, som jeg håber er ok. at jeg spørger om her, bruges der nogle specielle gadgets, eller hvad det hele hedder for at lave disse give aways (ville gerne lave en "jeg er ny give away", med noget retro tapet), eller skrives det bare som et alm. indlæg?

    Mvh Ann

    ReplyDelete
  75. Som min datter allerede har skrevet vil vi prøve på et tidspunkt at lave en sød lille dukke,men dine er bare super super .Men ellers er din blog bare så hyggelig --jeg forstår sagtens at du har rundet 600 læsere --Jeg er en af dem ;-))
    Jeg kaster 3 lodder ind med det samme --Tillykke

    ReplyDelete
  76. OM jeg vil være med! Du laver de mest fantastiske ting, og jeg håber virkelig at være en af de heldige vindere.

    3 lodder vil jeg gerne bede om :-)

    Kram og god dag fra Barbara
    www.kaerlighilsenb.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Tillykke med de mange - velfortjente - læsere!
    Du har også en virkelig spændende og dejlig blog :-)
    Jeg nupper 3 lodder - og krydser alt!
    Kh Louise

    ReplyDelete
  78. Gratulerer med så mange faste lesere. Jeg vil gjerne være med i din give away. Utrolig flotte premier...jeg krysser fingreren for at jeg vinner. Jeg er allerede fast leser, og linker i min blogg, så det bli vel 3 lodd.

    ReplyDelete
  79. Totalt yndlings-giveaway :-)

    Jeg håber inderligt at vinde en af de skønne præmier.

    3 lodder til mig, tak

    kram,
    Trine

    ReplyDelete
  80. Ihh, sikke fine ting man kan være heldig at få fingrene i!! Tillykke med de 600 :-)
    Jeg kaster 3 lodder i puljen og krydser fingre.
    Kh Stine.

    ReplyDelete
  81. Sikke dog en helt fantastisk give away.
    Jeg springer straks til med 3 lodder, og håber jeg må være blandt de heldige...
    (Måske ikke så meget kjolen, for tror ikke lige min Jonathan vil bryde sig om den... smiler)

    KH
    Cristina

    ReplyDelete
  82. Sikke nogle fantastiske gaver, du udlodder.

    Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder.

    Kh
    Mette

    ReplyDelete
  83. Det er en fin give away... Jeg vil gerne vinde, tak!

    3 lodder (inkl. et vinderlod) :-)

    MVH Rebekka

    ReplyDelete
  84. AnonymousJune 22, 2010

    Jeg eeeelsker dine dukker!
    Jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder.
    -Violet
    vmcwdk @ yahoo.com

    ReplyDelete
  85. Hov.. Tror jeg glemte at skrive at vi deltager med to lodder...

    ReplyDelete
  86. Uhhhhh seeeee... Bliver der sagt herhjemme ved synet at de skønne dukker.. SÅ sådan en vil vi meget gerne vinde...

    ReplyDelete
  87. Stort tillykke med det store antal læsere, er jo selv nærmest afhængig;)

    2 lodder fra mig..
    anitaholstjensen@hotmail.com

    ReplyDelete
  88. Wauww, jeg kender en lille pige der ville elske sådan en skøn dukke. 2 lodder til mig . tak :-)

    ReplyDelete
  89. Hei!
    Gratulerer!!! Denne bloggen er så fin. Jeg vil veldig gjerne ha tre lodd, hjertelig takk.
    Klem, Sølvi

    ReplyDelete
  90. Sikke da nogle super præmiee!!! Hvor vil jeg gerne vinde sådan en dukke til vores søn :-)Krydser arme og ben ;-)

    2 lodder til mig

    ReplyDelete
  91. Tillykke med de 600 læsere!
    Jeger meget glad for at følge din blog, og kan sagtens forstå at 599 andre har det ligesådan :)

    2 lodder, mange tak

    Mvh
    Signe fra Blomstermagt

    ReplyDelete
  92. Hei! Jeg har kikket i bloggen din en stund, den er kjempefin, og jeg elsker dukkene du lager!

    Jeg vil gjerne ha 3 lodd :)

    ReplyDelete
  93. Jag följer din blogg och älskar att titta in här. Två lotter blir mina.

    ReplyDelete
  94. AnonymousJune 22, 2010

    Jeg er simpelthen nødt til at deltage med 2 lodder, så jeg har en chance for at vinde en fin dukke til min Asta Kirstine :-)
    Kh. Johanne (johannebjerre@ hotmail.com)

    ReplyDelete
  95. For noen fantastiske gaver!

    Jeg har ventet spent til du var klar for nye bestillinger, men kanskje jeg nå er så heldig at jeg vinner en dukke til min lille skjønne.
    Jeg er fast følger så to lodd på meg:-)

    ReplyDelete
  96. AnonymousJune 22, 2010

    Skønne skønne præmier vil meget gerne deltage med 1 lod
    Kh.Carina
    carina.mortensen@mail.dk

    ReplyDelete
  97. Så gøy med 600 lesere! Gratulerer! Jeg er allerede følger av bloggen din - elsker dukkene dine, og håper veldig at jeg har vinnerlykke denne gangen!
    Tar gjerne to lodd!
    God sommer!

    ReplyDelete
  98. to lodder til mig ;) Den er hyggelig, din blog...

    ReplyDelete
  99. Åh hvor ville jeg gerne vinde en dukke og gerne en mørk med sort kruset hår.
    Er med på 2 lodder
    Kh Pernille

    ReplyDelete
  100. Jeg forstår godt at din blog er MEGET populær - du er helt unik og laver fantastiske kreationer, incl dine fine dukker, som jeg er sikker på min søn vil blive en stolt og glad ejer af, hvis altså hans mor er så heldig! ;)
    Jeg trækker 2 lodder, og så krydser jeg fingre for at én af dem bliver trukket ud blandt alle de andre! :) (Så vil det også være den 1. give away jeg vinder... ihhh... hvor jeg krydser (o:)

    ReplyDelete
  101. 600 læsere... vildt!!

    Og jeg er helt klart med på 3 lodder. Det kunne være lækkert at vinde, så jeg krydser mine fingre og håber.

    ReplyDelete
  102. Skøn giveaway! Jeg har allerede nydt godt af din dejlige blog et stykke tid, så jeg smider 3 lodder i puljen. Stort tillykke med de mange læsere.

    Mange hilsner fra Cecilie

    ReplyDelete
  103. Tillykke med de 600 læsere, men din blog er jo også fantastisk! :O)
    Vil gerne deltage med 3 lodder, og håber MEGET på at vinde. Vil elske at give Emma en af dine fine dukker!

    ReplyDelete
  104. KirstenLNJune 22, 2010

    Fantastiske præmier - alene for at læse din lige så fantastiske blog. Jeg vil gerne deltage med to lodder og drømmer om at vinden enten kjole eller dukke til min knap 5-årige med røde krøller og grønne øjne :-)

    K.h. Kirsten, kirstenln@hotmail.com

    ReplyDelete
  105. Iih den konkurrence vil jeg meget gerne være med i :) Jeg deltager med to lodder.
    Og tillykke med 600 læsere, det er godt nok vildt. Det må vlre en fantastisk følelse af så mange bliver inspireret af en :)

    Kh Signe

    ReplyDelete
  106. Stort tillykke med de mange fastlæsere - det kommer nu ikke bag på mig at så mange følger dig på din inspirerende blog. Jeg vil meget gerne smide 3 lodder i puljen.

    Kh Laura, Busters mor

    ReplyDelete
  107. AnonymousJune 22, 2010

    woooow- det er da et par super skønne give aways..... jeg er "stein"sicher med på 1 lod

    Elin

    ReplyDelete
  108. Sikke nogle skønne dukker :o)

    Jeg er med for 3 lodder ;o)

    ReplyDelete
  109. Nydelig dukke og fin blogg. Legger meg til som Følger, og det blir vel 2 lodd, takk ;)

    ReplyDelete
  110. Nøj, hvor ville jeg gerne vinde én af dine fantastiske dukker..

    Min store datter Carla ville elske at få sådan en dukke - og hvor herligt at den får en lille baby i slynge.
    (det er jo netop sådan jeg bærer Carla's lillesøter Vilma Rose i).

    Er med på to lodder!

    - og krydser fingre...

    ReplyDelete
  111. Hello,

    I have left a comment on your Snow White posting and I have become a follower. :<)

    Barbara Diane

    ReplyDelete
  112. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Min niece vil blive SÅ glad for en sådan kjole.
    Mvh. Mette Volf

    ReplyDelete
  113. Uhh for nogle lækre præmier!!!

    Jeg er med på 3 lodder!

    :-D

    ReplyDelete
  114. De der dukker har simpelthen været både mit og ungernes største ønske siden den allerførste gang, jeg nogensinde så din side. Der krydses fingre - både af moderen og de to små stykker pige-afkom.

    ReplyDelete
  115. uhada. Jeg må da have 3 lodder ! Håber jeg kunne vinde en af dine skønne dukker.

    ReplyDelete
  116. Nej, 600 laesere! Jeg prover bare lige at forestille mig hvormange det virkeligt er!

    Det er vel ogsa dejligt at folge med i jeres liv, of se de dejlige billeder du laver of de fortryllende dukker!

    Ja, og sa vil jeg gerne vaere med i konkurencen. Nu er jeg jo folger allerede pa blogger. Betyder det sa at jeg far to chancer? ud af de 600? Det bliver en stor fest til de tre vindere den 5. juli!

    I midlertid: god sommer!
    Ha' det godt,
    Heidi

    ReplyDelete
  117. Super fine præmier.. Jeg er med på 3 lodder.. :)

    ReplyDelete
  118. jeg er helt vild med din side (men det ved du vist godt)
    Jeg glæder mig til du åbner for bestillinger af dine dukker igen, vi har jo skrevet sammen om at du skal lave en til min lille pige når jeg har født (som er om et par uger) og jeg håber at kunne gi hende den i julegave :)
    Jeg vil gerne ha 2 lodder til konkurrencen, da min egen blog ik blir brugt lige nu...
    Rikke

    ReplyDelete
  119. Ih, hvor vil jeg gerne vinde, jeg deltager med 2 lodder (fast læser + kommentar

    ReplyDelete
  120. Hejsa,
    Jeg drømmer om den fine kjole til min Alrune... :-)
    Jeg vil gerne være med i konkurrencen, jeg deltager med 3 lodder.
    Mange hilsener
    Maria

    ReplyDelete
  121. Hejsa,
    Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder!
    Den smukke kjole vil være så fin til min Alrune.
    Mange hilsener
    Maria

    ReplyDelete
  122. AnonymousJune 23, 2010

    Hej Lisbeth.

    Jeg kendte slet ikke til blogverdenen, men en dag da jeg søgte efter noget i forhold til Steiner uddannelse oplevede jeg din blog for første gang. Jeg har besøgt den rigtig mange gange siden og nyder den hver gang.

    Håber meget at kunne deltage på et af dine dukkekurser en dag.

    Mange hilsener og ønsker om en god sommer til dig og din familie
    Anne (anne.bjerring.murray1@skolekom.dk)
    ,

    ReplyDelete
  123. Tillykke med de 600 læsere!
    Dejlige dukker!! :)

    Karinapalludan@gmail.com

    ReplyDelete
  124. Hej
    Jeg har lige kigget på det skønne broderi med påfuglen i Lis Paludans bog om broderier og blev så fristet til selv at kaste mig ud i det....og så din skønne pude wauw. Det må to-do-listen :-)

    Jeg vil meget gerne deltage i din skønne Give-Away med 3 lodder. Stort tillykke med de 600 faste læsere :-)

    Kh. Mette

    ReplyDelete
  125. Gratulerer med over 600 lesere! Det er jo fantastisk:)

    Og dette var en herlig give away med flotte premier! Drømmer om en liten gutte-dukke til min lille K. Han kan da ha dukke selv om han er gutt? Det synes i alle fall jeg:)

    3 lodd til meg, takk:) Ønsker deg og dine en riktig god sommer!

    ReplyDelete
  126. Sikke nogle flotte præmier ;) Jeg smider straks 2 lodder i puljen - men man skal vist være ualmindelig heldig for at vinde her ;o) Tillykke med de 600+ og god sommer...

    ReplyDelete
  127. Kæmpestort tillykke med de mange faste læsere! Det er virkelig flot. - Og sikke nogle fine præmier!
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder, tak. ;-)

    Mvh
    Karina

    ReplyDelete
  128. Tillykke med de 600.
    Jeg byder 2 lodder denne gang;-)
    Kh Ulla

    ReplyDelete
  129. Vil med glæde være med med 2 lodder :o)
    Kh Berit

    ReplyDelete
  130. Jeg må også være med her og krydser fingre for at dukken herhjemme, kan få en lillebror eller -søster :)

    Jeg nupper tre lodder.

    Kram Mirjam

    ReplyDelete
  131. Jag vill jättegärna ha 3 lotter i utlottningen. Jag har länkat från min blogg och blivit fast följare, det trodde jag att jag redan var men jag hade dig visst bara under "favoriter" Om man får välja vinst så skulle jag jättegärna vilja vinna en fin docka till min yngsta dotter som fyller år den 5 juli! :)

    ReplyDelete
  132. sikken en fin give away...
    min lille pige ville blive nok saa glad for en lille ven

    ReplyDelete
  133. Helle NielsenJune 24, 2010

    Tillykke med de mange læsere - det er nu ikke så svært at forstå..
    Og begge dine fine gaver skulle være mere end velkomne her på matriklen, så jeg smidder to lodder i puljen.
    Hilsen Helle

    ReplyDelete
  134. Åhh jeg ville elske at vinde. Eller rettere min datter og jeg ville elske om jeg vandt. 2 lodder til mig.
    Vil du fortælle hvor du har købt stoffet med blomsterhestene for det er da smukt?
    Knus til dig

    ReplyDelete
  135. Hej Signe!
    Stoffet med hesten er noget sengetøj jeg har købt for længe længe siden i en genbrugsbutik tror jeg nok... Ved ikke om man kan få det nogen steder...
    Tak for søde ord;o)

    ReplyDelete
  136. Flott give away! :) Utrolig søt den dukken var! <3
    Jeg er med på tre lodd. *Tvi tvi*

    ReplyDelete
  137. Så fine dukker:-)
    vil gerne være med, med et enkelt lod.

    ReplyDelete
  138. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  139. Jeg blir gjerne med med to lodd:)

    Hilsen Tone

    ReplyDelete
  140. Et lod i puljen, tak :-)

    ReplyDelete
  141. Hei! Fantastisk give-away fra en fantastisk blogger :-) Og gratulerer med så mange lesere - det er ikke overraskende! Denne bloggen er bare så inspirerende - og jeg er ikke så rent lite misunnelig på dine kreative sømprosjekter. Jeg er fersk, utprøvende blogger - og legger 3 lodd i kurven (har faktisk klart å linke på bloggen min - som er mest et testprosjekt så langt :-))

    ReplyDelete
  142. Hei! Jeg er følger fra før og da blir det to lodd til meg:) Leste også den fine reportasjen hos Ikea om deg :)

    ReplyDelete
  143. Hvor er det bare nogle flotte dukker du laver, og kjolen er også bare super smart. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder. ;-)

    ReplyDelete
  144. Love your dolls & dresses. Thank you for a superb giveaway! Kxx

    ReplyDelete
  145. Oj oj oj - her er der vist kamp til stregen ;-)

    Men jeg vil meget geren være med alligevel, og smide et lod i puljen.

    Kram Maria

    ReplyDelete
  146. Sikken en dejlig give away.
    Jeg deltager gerne med 1 lod om en fin dukke med baby i babyslynge ;o) Den vil min Solveig knuselske

    kh Signe (som desværre ikke har en blog)

    ReplyDelete
  147. Hold da op, hvor er det en lækker give away!!! Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder, da jeg har to piger som ville elske at vinde en af dine fine dukker - den ene af mine piger er 5 år, så kjolen ville også være perfekt :)
    Tillykke med alle de faste læsere -Du får nu én mere, for jeg melder mig straks som fast læser ;)
    Kh Tina

    ReplyDelete
  148. AnonymousJune 25, 2010

    EJ altså, jeg er nød til at være med i din fine giwe away, hold da op jeg håber jeg er blandt de heldige:) elsker at læse din blog, har desværre ikke en selv, men bliver dejligt inspireret af din...mange hilsner til dig fra Josefine
    h.jeppesen@mail.dk jeg er med på 2 lodder:)

    ReplyDelete
  149. Det var da nogle fantastiske gaver, hold da helt op :)

    jeg er med, med 2 lodder :)

    ReplyDelete
  150. Gratulerer med 600 lesere!!! Jeg vil gjerne delta med 3 lodd. Krysser fingrene..

    ReplyDelete
  151. Ihh, hvor fantastiske ting :-)
    Ville passe så perfekt til min datter på knap 5 år :-)
    2 loder til mig, tak
    musling11@live.dk

    ReplyDelete
  152. Neje, sikke nogle fine gevinster du har... Jeg vil vel nok blive glad, hvis jeg vinder! Jeg er med på 3 lodder!
    Sommerhilsener fra en navnesøster!
    -LisBeth.

    ReplyDelete
  153. Jeg ville ELSKE at gi' min datter en af dine smukke dukker <3 Jeg stiller op i lodtrækningen med 3 lod'er ......og 4 hvis det gæLder at ha' postet det på Facebook ;)

    E-maiL: susmaabo (snabela) hotmail.com

    ReplyDelete
  154. Hej - jeg vil gerne være med 2 lodder - tak :-)

    ReplyDelete
  155. Hei! Dette var en inspirerende blogg. Kjolen var virkelig kul! Jeg blir med på to lodd

    ReplyDelete
  156. Linda LindquistJune 27, 2010

    Dukker kan man aldrig få for mange af - eller ... det siger min datter i hvert fald - og dine er da bare helt uimodståelige :O)

    To lodder til mig tak :O)

    :O) Linda

    ReplyDelete
  157. AnonymousJune 28, 2010

    Hej!
    Jag har just hittat till din fina blogg. Jag vill gärna vara med i utlottningen av denna fantastiska docka.
    hälsningar Pernilla
    mail: pernillasnabelahasseopunktnet

    ReplyDelete
  158. Sikke da en fantastisk Give Away :)
    Er helt forelsket i dukkerne :) hold op hvor er de bare lækre.

    3 lodder til mig :)

    ReplyDelete
  159. Er du vimmer, jeg er nødt til at sætte mig på 3 lodder så jeg kan glæde min dejlige lille pige. Virkelig en fantastisk give away.

    ReplyDelete
  160. Gratulerer med 6oo følgarar.:)
    Nydelige premiar!Eg vil gjerne ha 2 lodd!

    helsing kristin.:)

    ReplyDelete
  161. Hei
    Helt aldeles nydelige ting du lager! Har selv nylig fått øynene opp for å gjenbruke gamle stoffer.

    Jeg har 2 lodd.

    Hilsen Heidi, Kristiansund, Norge

    ReplyDelete
  162. Maria ThereseJune 29, 2010

    Uhh, sådan en dukke ønsker vores lille Carla sig!!!!

    2 lodder til mig :)

    ReplyDelete
  163. Ja man har mange læsere når man som dig er så stor en inspiration. Du lyder til at være en meget speciel og unik person (og det skal forstås som en kompliment) og din blog inspirere mig rigtig meget og gør mig glad i hovedet. Jeg er ikke selv så kreativ, men din blog giver mig mod på at kaste mig ud i det. Håber sådan at vinde en dukke til min lille søn Marius, hvis ikke så får du måske snart en bestilling på en :o)

    Sommersmil fra Maria (frkkludder.blogspot.com)

    ReplyDelete
  164. Sikke en smuk give away.
    Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder.
    Kh Catrine

    ReplyDelete
  165. Ihh nogle lækre præmier. Det kunne jeg godt tænke mig at vinde.
    Sætter mig hermed på 3 lodder.

    Hilsen Stella.

    ReplyDelete
  166. Du aner ikke hvor glad, jeg ville blive, hvis jeg vandt. 3 lodder til mig og fingrene krydset...helt vildt!!!

    ReplyDelete
  167. Gratulerer med så mage lesere! Jeg er en av dem :-)

    Jeg tar tre lodd.

    ReplyDelete
  168. Wow. Sikke nogle fine præmier. Jeg må have 3 lodder, så Bamsedrengen måske kan få et dukkebarn. :)

    ReplyDelete
  169. Fine fine sager du laver Lisbeth! :D Vil meget gerne deltage med 2 lodder!

    ReplyDelete
  170. Dette var en hyggelig blogg. Noe utenom det jeg vanligvis vandrer rundt i.
    Tar to lodd jeg. Har 5 barn, 2 er prinsesser somkan få glede av en eventuell premie.

    ReplyDelete
  171. Dine dukker er så fine, så jeg blir gjerne med på trekningen med 3 lodd. Hvis jeg vinner, håper jeg å vinne en dukke :)

    ReplyDelete
  172. Så flotte premier!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen med 3 lodd.

    ReplyDelete
  173. Tillykke med de 600 :-) 2 lodder fra mig. Mette

    ReplyDelete
  174. Gratulerer med alle leserne. Jeg har blitt følger av bloggen din i dag. Du lager så mye fint!!

    2 lodd

    Hilsen Fama

    min mail: anihaarb@online.no

    ReplyDelete
  175. Ihh her skal jeg da lige nå at være med... har da slet ikke opdaget din fine give away før nu!!! Altså... Vil bare så gerne vinde en af dine dukker... Så jeg krydser fingre og deltager med 3 lodder :)
    Kh. Frk. Høiriis

    ReplyDelete
  176. AnonymousJuly 01, 2010

    Hej...
    Super flotte gaver man kan vinde. Gid det bliver mig. Deltager med 1 lod.
    Kh. Annika
    moesgaard30@hotmail.com

    ReplyDelete
  177. Åh, jag vill absolut vara med och tävla om dina fantastiska saker!
    - Två lotter till mig.
    Hoppas, hoppas, HOPPAS!!!

    ReplyDelete
  178. Åh hvor vil jeg gerne være med her... krydser krydser krydser alt hvad jeg har... Go sommer.!
    kh Rakel.

    ReplyDelete
  179. Sådan en dukke må jeg bare eje engang, så vil gerne være med. 2 lodder til mig :O)

    ReplyDelete
  180. Tillykke med de mange læsere.

    Jeg er med på 3 lodder tak.

    ReplyDelete
  181. Fantastisk give away! :D
    Jeg er med på 3 lodder..

    Ha en god dag ;)

    Tanja
    Ajnat.dk

    ReplyDelete
  182. Åh, du sødeste fru Smilerynke... det er jo nærmest utopi at tro at heldet skulle tilsmile mig herinde med den kæmpe fanskare du har her... men er der ikke noget med at "lykken står den kække bi" - og jeg er da sandelig SÅ "kæk-høj" at jeg satser med tre lodder!!- og har jo piger der i den grad kan passe kjolen og som ælsker dukkerne....
    Kram fra Susanne - og Co.

    ReplyDelete
  183. Hei
    Tar to lodd :-)
    Og tipser om give away i min blogg :-)

    ReplyDelete
  184. hejhej, what a wonderful blog... i love the things you do!

    many many greetings from a waldorf school girl from switzerland...

    kram lisanne

    ReplyDelete
  185. Det er mit første besøg på din blog. Prøver lykken med 2 lodder og er spændt på at følge din blog :-)

    ReplyDelete
  186. Ih, så fin! 2 lodder til mig, tak.
    Håber på dukken, da min datter er for stor til kjolen :-)
    Jette

    ReplyDelete
  187. Så nydelig dukke! Jeg liker bloggen din, har blitt følger også! 2 lodd på meg! :-)

    ReplyDelete
  188. Super fin blogg!
    Eg vert gjerne med i trekkninga, 2 lodd til meg!
    Dukka hadde vert super til minste jenta som snart er 2.Og kjolen hadde vert herleg til eldste jenta. Eg krysser fingrene mine:)

    SIV

    ReplyDelete
  189. Sikke fine gevinster Lisbeth..:)
    Jeg kan heligvis lige nå at være med på 3 lodder..
    Kh Anne

    ReplyDelete
  190. AnonymousJuly 04, 2010

    Jeg er med, 1 lodd til meg :)

    Charlotte (cmc@broadpark.no)

    ReplyDelete
  191. Uh, kan da lige nå det...
    Tillykke med alle de faste læsere...
    Jeg vil gerne være med med 3 lodder, for sikke nogle fine præmier...

    ReplyDelete
  192. Gratulerer med din 600 lesere. Flott give away. I can´t write Norwegian that good and just read it a little bit. I will be going on holiday to Norway in about 3 weeks :) But I would love to join your great give away.

    Hilsen
    Alette fra Holland
    baukedevries@kpnmail.nl

    ReplyDelete
  193. Wow..gratulerer så mye.
    Du har en utrolig fin blogg:)
    og dukkene dine er bare helt fantastiske!!!
    Jeg vil delta med 2 lodder:)
    krysser fingre for vinnerlykke!!

    ReplyDelete
  194. Gratulere så mye!! Veldig fin blogg.. 3 lodder på meg takk:)

    ReplyDelete
  195. Sikke nogle über lækre præmier.
    Deltager rigtig gerne med 2 lodder

    ReplyDelete
  196. Jeg nyder at lade mig inspirere af dine smukke fotos og skønne ideer Lisbeth.
    Tillykke med de 600 læsere.
    Jeg deltager i lodtrækningen med to lodder.

    Kh. Mette (mettem@me.com)

    ReplyDelete
  197. Årh jeg vil også gerne være med.
    Jeg ville sådan ønske at Kamille kunne passe kjolen, for den er såååå fiiiiin :). Ville ELSKE at klæde hende i den.

    Men dukkerne er nu heller ikke noget skidt valg.
    Jeg smider 3 lodder i bøtten og håååber sådan! Ofrer en vingummibamse til heldets gudinde på vejen.


    Knus,
    Synne

    ReplyDelete
  198. Det var dog den absolut fineste give-away. Dukker er lige blevet et hit herhjemme, så jeg krydser fingre for at en af dine vidunderlige dukker kommer til at bo på Ingrids børneværelse. :o) Jeg smidder fluks og gerne tre lodder i puljen!

    ReplyDelete
  199. Hejsa

    Jeg vil vældig gerne være med på 3 lodder.

    Kh Shina

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!