Thursday, May 27, 2010

smil


Nu er jeg tilbage igen efter en lille pause.
Der ligger bunkevis af mails og venter på mig og jeg svarer jer alle lidt efter lidt.
Tusinde tak for de mange søde beskeder.
Min lille Martha blev syg og indlagt, men nu er alt godt igen og vi er ved at være ovenpå på trods af en meget ubehagelig oplevelse.

Bloggen har fået nyt udseende og jeg håber du kan lide det. Jeg har længe ønsket at vise større billeder og har nu fundet ud af hvordan. Det hele ser lidt rodet ud lige nu, men jeg håber det kommer til at se pænere ud efterhånden.

17 comments:

  1. Skønt med store billeder :)

    Wow - sikke en flot kjole! Og hvor er Alma en skøn "model" :) Er den lavet af stoffet, vi byttede?

    Skønt at det bliver brugt til noget i stedet for at kede sig på hylderne :)

    Ses i morgen!

    Kram Mirjam

    ReplyDelete
  2. Velkommen tilbage Lisbeth!

    Bloggen ser rigtig godt ud!

    Smil fra Mia
    http://mammamiasverden.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Velkommen tilbage Lisbeth! Fedt med dit nye lay out og de større billeder. Især er jeg glad for, du er nede på to spalter. Har som du nok husker selv forsøgt mig med 3, men jeg fandt hurtigt ud af, at jeg er mere til 2...

    KH Helle

    ReplyDelete
  4. Dejligt du er tilbage:)

    ReplyDelete
  5. JAHHHH Lisbeth er tilbage. Dejligt dejligt dejligt med så positive nyheder.

    Er vi stadig på til kursus-hyggedag?

    Knus,
    Synne

    ReplyDelete
  6. Velkommen tilbage, godt at du og familien er på fode igen.
    Det der med de større billeder, ønsker jeg mig også helt vildt, kan du hjælpe mig en dag ved lejlighed.

    Hilsen Stine:)

    ReplyDelete
  7. Skönt att läsa att ni alla mår bra igen!

    Varma hälsningar, Juliane

    ReplyDelete
  8. Åh nej, det lyder ikke rart med lille Martha. Men godt at høre, at I har det godt trods alt.
    Bloggen ser fantastisk ud!
    kh Tine

    ReplyDelete
  9. Hvor er det dejligt at se dig tilbage og hvor er jeg glad for at høre at hun er ok!!

    ReplyDelete
  10. Det lyder som en forfærdelig omgang....godt at lille Matha har det godt igen!!!
    Dejligt at du er tilbage!!!!

    ;-)

    ReplyDelete
  11. Hejsa og velkommen tilbage.

    Og sikke nogle skønne, store billeder.

    KH
    Cristina

    ReplyDelete
  12. Hej Lisbeth..
    Dejligt at 'se' dig igen... Håber I alle er okay..?!

    Jeg synes det ser rigtig godt ud med de brede billeder..:) Er det nemt nok at gå til..?

    Nyd aftenen..
    KH Anne

    ReplyDelete
  13. Rigtig fin artikel i Ikea Family!
    Sikke en fin gravid mave med lille Martha!

    ReplyDelete
  14. Hvor er det flot, jeg ønsker mig også store billeder.
    Godt at høre at Martha at alt er godt igen :)
    Hvor er det en dejlig stor pige du har
    Mange hilsner heidi

    ReplyDelete
  15. Dejligt at høre at Martha er blevet frisk igen, ikke sjovt når de bliver syge som helt små! Bloggen er bare blevet rigtig fint og dejligt med de store billeder ;)

    Kh Maria

    ReplyDelete
  16. Tak for søde søde kommentarer:o) Bliver så glad! Nu jhar jeg lige lavet en "guide til de større billeder"...
    Jeg vil lige vende tilbage med hyggedagen... Håber det lader sig gøre.
    Ja, Mirjam... Den er syet af dit stof. Jeg lavede den til Almas fødselsdag...

    ReplyDelete
  17. Sikke nogle dejlige billeder af din datter. Rigtig "Lille hus på prærien" billeder :-)

    Mvh Ann

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!