Friday, May 28, 2010

Et dukkebarn til en mormor



Mormødre kan også ønske sig dukker... Den søde rødhårede dukke skal bo hos den dejligste mormor, så børnebørnene altid har en legekammerat, når de kommer på besøg.

Hun hedder Bella og hun har fin strikcardigan på med hæklet blomst og svampe-knap. På nederdelen er der fine stofbetrukne knapper. Den ene med korsstingsbroderi fra en dug som min oldemor har lavet for mange år siden .

Jeg er i fuld gang med at sy dukker og kan desværre stadig ikke tage flere bestillinger lige nu. Jeg har brug for også at tage mig lidt af familien, så derfor må jeg tage det roligt for en tid.
Jeg vil takke alle jer som tålmodigt venter... Tak for forståelsen og jeg kan glæde jer med, at I nu ikke vente så meget længere.

3 comments:

  1. Jeg er så vild med dine dukker. dejligt, at du viser dem frem.
    God lørdag.

    ReplyDelete
  2. Den sødeste dukke jeg har set!

    ReplyDelete
  3. Dine dukker er så fine! Glæder mig til du tager imod bestillinger igen:)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!