Saturday, April 17, 2010

Tvit tvit

Selv fuglene er vilde med tapet hjemme hos os!

9 comments:

  1. Så fint og så smart. Det passer jo lige ind i den nyeste udgave af BoligLiv eller andet lækkert læsemateriale!
    Mums siger jeg bare! min lille pige ville ihvertfald elske alt i det værelse med farven lilla! :D

    ReplyDelete
  2. Åhhh nå får jeg lyst til å omdekorere barneromma igjen, hvorfor kunne ikke en slik ide dukket opp litt før hmmm. Ha en riktig god lørdag,du er så dyktig og du har en av mine yndlingsblogger :)

    ReplyDelete
  3. Så vakre bilder! Skulle ønske jeg kunne henge opp masse tapeter, men med panelvegger blir det dessverre vanskelig..

    Ha en god lørdag!:)

    ReplyDelete
  4. Sikken et dejligt pige værelse.
    Du har virkelig flair for det med farverne.
    Skønt skønt

    ReplyDelete
  5. Such a beautiful room..the prints on the wallpaper & bedspread are gorgeous I want to move in.

    ReplyDelete
  6. Åhhh, bare jeg var 6 år og boede i sådan et skønt værelse.
    Hvor er det fint :)
    Kh. Lonni

    ReplyDelete
  7. fantastisk med inspirasjon i denne bloggen

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!