Saturday, April 3, 2010

Lilly

Her er Lilly! En dejlig blød lille én på 34cm og 272 gram. 
Hun har en rød velourdragt på og strikket kashmir hue med en hæklet blomst.
Som sin dukkemor har Lilly fint sort hår og store brune øjne.
Hendes dukkemor kom og hentede hende i går sammen med sine forældre.
I posen har Lilly små hemmeligheder til sin dukkemor...

This is Lilly. A cute little doll with a knittet kashmir hat and a soft velvet suit. Just like her new doll-mother she has black hair and big brown eyes. 

12 comments:

  1. Hun er så fin, og navnet står jo mit hjerte så nært.

    ReplyDelete
  2. Lilly you has been precious. I love your dolls and i like your blog. congratulations. Roser

    ReplyDelete
  3. En ekstra-sød dukke med brune øjne som mine 4 børn, måske er det derfor, hun er ekstra-sød for mig.
    God påske.

    ReplyDelete
  4. Så fin den lille Lilly er.

    Jeg glæder mig SÅ meget til kurset her i april :).

    ReplyDelete
  5. Aj men den er jo simpelthen bare så fin så fin så fin! <3 Elsker det bløde look den får med velourtøjet..
    Min datter ville dåne og slå flikflak hvis hun fik så fin en lille baby :)

    ReplyDelete
  6. Så søt! Du er virkelig flink!

    ReplyDelete
  7. Underbart söt liten docka!

    ReplyDelete
  8. Så god liten jente. Med myk velourdress inviterer hun jo til en skikkelig god kos (knus).

    ReplyDelete
  9. Så utrolig fin! Minner meg på at jeg hadde tenkt til å sy en dukke til!

    ReplyDelete
  10. Maria BebeApril 05, 2010

    Kære Lisbeth

    Vi vil bare sige dig rigtig mange tak for Lilly. Cilia blev SÅ glad for sin nye lille veninde :-)

    Og tak for den rigtig søde indpakning og de små gaver der hørte til. Virkelig betænksomt!

    Cilia skal helt sikkert få stor glæde af Lilly fremover.

    Kærligst
    Maria Bebe

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!