Friday, April 16, 2010

Lidt stolt

For noget tid siden spurgte Susanne om hun måtte bringe min beretning om Marthas hjemmefødsel i foreningen Forældre og Fødsels blad. Jeg sagde ja, for der er intet jeg hellere vil, end at dele mine gode fødselsoplevelser og jeg håber de gør andre glade og giver mod.
I dag lå den der så... kuverten fra Susanne med bladet!
Jeg rev kuverten op og på forsiden var min kæreste med vores søn i favnen!
Stolt og rørt blev jeg og endnu mere, da jeg åbnede bladet og så, at hele ni sider var tilegnet min historie. Der var både blevet plads til beretningen og masser af små uddrag fra min blog.
Susanne har valgt så fine billeder og har sammensat det hele, så det bare ser så dejligt ud!
Kan bare sige tak søde Susanne...!
...og jeg elsker overskriften... "Det mest vidunderlige... AT FÅ BØRN"!! Det vil en hver mor nok give mig ret i!

Nu er Martha 3 måneder. Jeg forstår ikke, at det går så stærkt!

8 comments:

  1. Ihh, hvor ser det dejligt ud med alle de fine billeder! Kan godt forstå at du er stolt :-)
    Ja, tiden går alt for stækt.. har ind i mellem lyst til at kunne trykke 'pause'...

    ReplyDelete
  2. Så spennende! Er vel vanskelig å få tak i det bladet her i Norge...?
    Ja, tenk 3 måneder - tiden går fort!

    ReplyDelete
  3. Ej hvor fint! Tillykke med reportaget, det er lidt sejt ;)

    ReplyDelete
  4. Hvor fint! Dejligt at du er tilfreds med det de har skrevet og vist :) Det ser også rigtigt godt ud!

    Kh. Mirjam

    ReplyDelete
  5. Gratulerer med en så fin reportasje. Så spennende og hyggelig. Og så bra at det ble laget på en måte som du ble veldig fornøyd med.

    ReplyDelete
  6. Hej Lisbeth.

    Hvor er det altså en fin artikkel. Det er så dejligt, når man kan blive bekræftet i hvor dejligt der er, at have mange børn. Det ser ud til at være en fin artikkel...Alle mine fødsler var vidt forskellige, endda en blev til kejsersnit, måske skulle jeg fortælle om det en dag....

    ReplyDelete
  7. Næh hvor spændende.. Glæder mig til bladet lander i min postkasse også :)

    ReplyDelete
  8. Sikke en oplevelse... nu er historien foreviget for altid - også på skrift! SKØNNE billeder og forstår din stolthed!!!!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!