Saturday, April 10, 2010

Dukkekursus og lille Astrid

I denne weekend holder jeg igen dukkekursus. Denne gang for seks søde og kreative kvinder.
Dagen i dag har været fantastisk og jeg glæder mig til at arbejde videre i morgen...

Billederne tog jeg før det kreative rod...

Jeg lover at vise resultaterne af weekendens anstrengelser en af de næste dage!

Lille Astrid har jeg syet i ugens løb. Hun venter på at komme til Norge og glæde en sød pige.

Pictures from my doll course and a new doll I just made.


16 comments:

  1. Dejligt at det igen har været en succes med kursus :)

    Hvor er hun bare skøn hende Astrid! Er vild med fletningerne. Der er lidt Pippi over hende.

    Håber at I får en skøn dag i morgen også!

    Kram

    ReplyDelete
  2. Ja... det er så dejligt! Skriver lige en mail til dig i morgen... De starter selvfølgelig med at lægge fjernvarme ind på tirsdag, så måske skal jeg besøge dig i stedet:o)

    ReplyDelete
  3. Oj det ser bare så hyggeligt ud. Tror altså jeg er nødt til at deltage hvis du holder flrer kurser????
    Kh Line

    ReplyDelete
  4. Det er også bare hyggeligt! Jeg regner med at holde et kursus igen i Maj, men skal lige have datoen helt på plads.
    Du skal være meget velkommen!
    KH Lisbeth

    ReplyDelete
  5. Hej Lisbeth.
    Vil lige høre om du har modtaget mail ang min bestilling af dukke?
    Håber i får et godt kursus!
    Kærligst Gitte

    ReplyDelete
  6. Pyh, så er dukkekjolen endelig færdig.

    NU skal jeg i seng så jeg kan være nogenlunde frisk igen til i morgen :).

    Glæder mig helt vildt.

    Knus,
    Synne

    ReplyDelete
  7. Åh altså - jeg drømmer også om at lære at sy dukker... :-)

    ReplyDelete
  8. Man kan rigtig fornemme, hvor kreativt og hyggeligt, der har været. Jeg er imponeret over dine dejlige dukker.

    ReplyDelete
  9. Den smukkeste dukke, jeg har set. Sikke sjæl dukken har. Jeg har fået din mail. Kan jeg ikke ringe til dig en dag, så vi can catch up?
    k.h. Charlotte

    ReplyDelete
  10. Oi, oi, oi! Nå tror jeg det er min lille Åsas dukke som er ferdig!? Den var veldig fin og kommer nok til å passe perfekt!

    ReplyDelete
  11. Hold da op!
    Sik'n en fantastisk inspirerende blog du har.
    Og meget fine og glade billeder.
    Det ser dejligt ud ;)

    ReplyDelete
  12. Hej Lisbeth,

    har du fået min mail om i morgen?

    Håber at kurset gik godt :)

    Kram

    ReplyDelete
  13. Jeg har fået din mail! Det passer også mig bedre... Skriver når eg lige har et roligt øjeblik!!

    Og Gitte... Jeg har fået mailen og skal nok svare dig så hurtigt jeg kan. Jeg skal lige have et overblik over antallet af bestillinger;o)

    ReplyDelete
  14. Charlotte!
    Du skal endelig ringe. Det ville være dejligt at snakke med dig;o)
    Knus fra mig

    ReplyDelete
  15. HOLA ME GUSTAN MUCHO LAS MUÑECAS wALDORF YO LAS HAGO ES MUY LINDO TRABAJO.

    ReplyDelete
  16. Hello,
    First of all great blog. You are one of my favorite's!
    My mother is knitting a vest for my little daughter Pleun. Do you have a pattern of the doll's vest of the picture but than in size 3 years old? Or maybe you know a book or website where i can find it.
    Hope you can help me.
    Greetings,
    Bjørke, The Netherlands
    www.bybjor.com

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!