Wednesday, April 14, 2010

Dukkekursus og hyggedag for tidligere deltagere!

Så er datoen for det næste dukkekursus sat!
Det bliver lørdag og søndag d. 5 og 6 juni. Begge dage fra klokken 10-17.00 i Vanløse.
Jeg glæder mig allerede, for det er så dejligt at lære engagerede mennesker noget af det jeg brænder for.
Hvis du vil være med og lære at sy en helt fantastisk dukke til dit barn, barnebarn (eller dig selv), så skynd dig at skrive en mail til mig!

Så kan jeg glæde tidligere deltagere fra mine dukkekurser med, at jeg nu er ved at arrangere en dukke-genforenings-dag!
Det bliver søndag d. 13 juni fra kl. 12.00.

Vi skal hygge, snakke og sy dukketøj til vores små dukkebørn. Så tag din dukke under armen, lækkert stof, garn og en halvtredser til husleje og kage. Så kan vi bytte stof, hygge, sy og være kreative en hel dejlig dag. Jeg har kaffe, kage og dukketøjs-mønstre klar.
Jeg håber virkelig, at jeg ser jer alle sammen igen!!

Lille Astrid er nu på vej til Norge. Hun er fint klædt på og glæder sig til at møde sin dukke-mor. Hendes cardigan er strikket i blød mohair. Hun har et hårspænde med en lille håndhæklet blomst. Kjole i vintagestof med hæklede blomster og så bløde fløjlssko.

10 comments:

  1. De kursene hos deg ser så koselig ut!

    ReplyDelete
  2. Hvor lyder det bare hyggelig,
    gid jeg boede lidt tættere på:)

    ReplyDelete
  3. Det er simpelthen nogle fantastiske billeder du tager af dine smukke børn, dine dukker, dine tøjkreationer og af dit meget inspirerende hjem. Tak for det :o)

    Kh Shina

    ReplyDelete
  4. Smukke billeder! Jeg vil så gerne med på det kursus. Skriver en mail til dig om lidt!

    ReplyDelete
  5. Hej.
    Jeg håber da du har fået min mail, i formiddags ellers høre jeg gerne fra dig.
    Hilsen
    Susan

    ReplyDelete
  6. Christina KristensenApril 15, 2010

    Dine dukker er de aller smukkeste jeg har set. Du er virkelig dygtig.

    ReplyDelete
  7. Hei Lisbeth :))Jeg er stormende forelsket i de skjønne dukkene dine. Jeg har laget et innlegg om kjøp av fine produkter til de minste på bloggen i dag og da har jeg tatt med en av dine dukker og linket tilbake til deg. Er det greit at jeg lånte et av bildene dine tro?
    Resten av verden må jo få se hvordan en skikkelig dukke bør se ut! :)Klem fra Kardemomme :))

    ReplyDelete
  8. Tak alle sammen;o) Selvfølgelig må du låne billeder Kardemomme;o) Knus fra mig

    ReplyDelete
  9. Hi! I LOVE your blog! Your dresses for your daughter are BEAUTIFUL! So inspirational! My husband is from Naestved, DK so I am going to have to get his help translating your blog as I can't figure it ALL out on my own! We have two kids (3 and 1) that Soren speaks Danish to so I am slowly learning! Thanks for sharing!!!

    ReplyDelete
  10. Thank you so much... Hope your husband can help you;o
    Thank you for the nice words:o)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!