Friday, March 12, 2010

Vind et gavekort fra Filiokus til Katvigs skønne børnetøj! (Lukket, vinderen trækkes fredag!)

Nu har jeg snart 500 læsere og det skal fejres!
Så nu kan du vinde et gavekort fra Filiokus på 300kr til katvigs skønne børnetøj!
Jeg kan rigtig godt lide Katvigs børnetøj!
Herlige farver som får børn til at ligne børn.

Tøjet er syet i økologisk bomuld, overtøjet er lavet af recycled polyester, tøjet er økotex-certificeret, har EU-blomsten og Fair Trade-priser.
Desuden er Katvigs plastikposer bionedbrydelige... Det kan jeg lide!

For at vinde skal du fortælle mig, hvilket stykke Katvig-tøj du vil købe for pengene og så skal du skrive en kommentar.

- Du får et lod for en kommentar.
- 2 lodder for at melde dig som fast læser og skrive en kommentar (er du allerede fast læser har du selvfølgelig et ekstra lod allerede.)
- Du får hele tre lodder, hvis du er fast læser, skriver en kommentar og linker til konkurrencen fra din blog!
Er du anonym bruger skal du skrive din mailadresse sammen med din kommentar.


Vinderen bliver trukket, når jeg har 500 læsere...

99 comments:

  1. Ih Katvigs nye kollektion er SÅ fin. Vil meget gerne deltage med 3 lodder

    ReplyDelete
  2. Wow 500 læsere, sejt:-) Håber at jeg på et tidspunkt kommer derop...:-)
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder og ville købe nogle af deres grønne bobyer til sønnen.

    ReplyDelete
  3. Super lækker gevinst, og tillykke med de snart 500 læsere.. :)
    Jeg ville købe en grøn body med mini æbler og en t shirt i koral til min store pige... :)
    Jeg nupper 2 lodder i første omgang..
    kh Rakel.

    ReplyDelete
  4. Uha da, jeg ville købe den fine kjole med grønne striber til en veninde, for min datter er for lille endnu:-) øv øv.
    Jeg snupper 3 lodder, og krydser alting!

    ReplyDelete
  5. Jeg tar gjerne to lodd:) Mine ønsker ville vært til baby i pink micro, boddy og sommerdragt.

    ReplyDelete
  6. Wauw... det kunne da være super at vinde! Hmm.. tror jeg ville vælge den grønne kjole til Freja også skal Tobias have den stribet hjelm.. den vi har er nemlig blevet for lille..

    Jeg snupper 3 lodder ;)

    Kh Maria

    ReplyDelete
  7. Sikken en fin præmie.Her vil jeg gerne være med.

    Hvis jeg vinder, så skal gavekortet bruges til heldragter. Én med striber (pink) og én med æbler (brun).

    1 lod til mig, tak :)

    ReplyDelete
  8. Sikke du dog er i gavehumør - dejligt:-)
    Jeg ville helt sikkert købe et sæt junior sengesæt, en regnjakke i drengefarver og et sæt af deres lækre nattøj...og hvis jeg havde en pige skulle hun helt klart have den stribede kjole:-)
    Knus Malene

    ReplyDelete
  9. Tilykke med de 500 læsere! Jeg vil da rigtig gerne vinde. Jeg er med på 3 lodder, og har forelsket mig i de kortærmede t-shirt med et stort æble på maven og de kortærmede med microprint, så det skulle pengene bruges til, hvis nu.. :-)
    God dag til dig og dine.
    Kh. Mette

    ReplyDelete
  10. Nydelig giveaway! Synes klærne fra Katvig er bare super-fine! Jeg tar gjerne 3 lodd!

    ReplyDelete
  11. Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 3 lodd da jeg allerede er følger og har linket. :o)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    ReplyDelete
  12. Sikke nogle fantastiske konkurrencer du kan byde på, altså!

    Hvis jeg var så heldig at vinde, så ville jeg købe en lækker bodystocking med deres klassiske striber, og en loose fit sommerdragt til baby. Det ville være SÅ perfekt ;)

    Nå ja, og så snupper jeg gerne 3 lodder, tak!

    ReplyDelete
  13. Uh, lækker Give Away. Jeg ville købe en af de grønne bodyer med miniæbler. Farven er skøn.
    Kh. Malene

    ReplyDelete
  14. Hov jeg glemte at skrive hvad jeg vil købe...
    Jeg vil købe en grøn body og måske et sengesæt

    ReplyDelete
  15. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder - og jeg ville købe en rygsæk til når Asta skal starte i dagpleje :-)
    Kh. Johanne

    ReplyDelete
  16. Hermed 2 lodder til mig også Lisbeth... Herlig gevinst - jeg vil købe noget af den nye pink/koral velourserie, tror jeg. Syne si alt fald, den er særlig fin :)

    ReplyDelete
  17. Helle NielsenMarch 12, 2010

    Hejsa.
    Der er ingen tvivl her - de 300 kroner skulle bruges på kortærmede t-shirts i lyserød/pink/coral/lilla nuancer, da det er det ENESTE datteren vil iføres lige pt.....
    Ha´ en dejlig weekend.
    Nå, ja glemte lige: to lodder til mig tak.
    Hilsen Helle

    ReplyDelete
  18. Uh, det er fine ting, så det kan være svært at vælge. Hvis jeg vinder, vil valget nok falde på grønstribede bodystockings til mit barnebarn. To lodder til mig :-)

    Randi

    ReplyDelete
  19. Er jeg så heldig at vinde, vil jeg købe et par shorts med balloneffekt og en stribet t-shirt. 3 lodder til mig, tak :-)

    ReplyDelete
  20. Jeg er med på tre lodder og vil, hvis jeg vinder, købe et sengesæt i grønne og blå farver i enten junior- eller voksenstørrelse :)

    ReplyDelete
  21. Tillykke med de 500! :-)
    Jeg vil gerne være med - 3 lodder, tak. Hvis jeg vinder vil jeg købe en pink t-shirt og matchende leggins - det vil passe skønt til en grøn, hjemmesyet nederdel som Alma skal danse rundt i til sommer :-)
    Kh Stine.

    ReplyDelete
  22. Tillykke med så mange faste læsere! Jeg vil gerne sætte mig på 3 lodder.

    ReplyDelete
  23. Hej Lisbeth.
    Fantastisk - 500 læsere :-).
    Jeg snupper 2 lodder - hvis jeg vinder vil jeg købe shorts og t-shirt til Asta.
    Kh
    Katrine

    ReplyDelete
  24. Hvis jeg skulle være den heldige så skal det helt klart være den grønnekjole pigen har på på billedet til højre :)
    og så fik jeg endleig meldt mig som fastlæaser, så jeg kan være med med to lodder :)

    God weekend
    Karina

    ReplyDelete
  25. Hejsa
    tillykke med de mange faste læsere, og skøn blog, nu er det endelig lykkedes mig at få meldt mig som fast læser, så nu kan jeg være med med 2 lodder, skulle jeg være den heldige skal det helt sikkert være den grønne kjole på billedet til højre :)

    god weekend

    Karina

    ReplyDelete
  26. For hulan da en fantastisk præmie!! Min lille pige er så fin i Katvig!! 3 lodder til mig!!

    ReplyDelete
  27. Uii 2 stks til mig:-)

    ReplyDelete
  28. Sikke en lækker give away.
    Jeg smider 3 lodder i puljen.
    Bliver jeg den heldige vinder skal pengene bruges på bodyer med æbleprint, er især vild med micro æblerne:)

    ReplyDelete
  29. Mine knægte skal have skønne grønne forårsbluser, så jeg deltager med tre lodder.

    ReplyDelete
  30. Hej!! Sikke en premie, jeg kunne godt tænke mig at vinde en grøn pocket dress str. 92 er med på et lod, så må jeg se hvor heldig jeg er! Kh Leila

    ReplyDelete
  31. Tillykke med de snart 500 faste læsere! Jeg vil meget gerne deltage i din give away med 3 lodder. Skulle jeg være heldig at vinde ville jeg købe to body'er i de klassiske katvig striber; en i fuchsia/pink og en i grå/lyserød, synes det er nogle fine tøsefarver til min lille tøsepige:-)

    ReplyDelete
  32. Jeg ville kjøpt en heldrakt med micro epler! MAsse flotte klær! Tar 2 lodd!

    ReplyDelete
  33. Det er godt nok nogle lækre give aways du har :) Jeg tror jeg ville købe den grønne kjole til min pige, hvis jeg vandt, men der er så mange fine ting, så det er godt nok svært at beslutte sig.
    Jeg vil gerne være med på 2 lodder til at starte med.
    Kh Signe (Mamalocas Lala)

    ReplyDelete
  34. Uha 500 faste læsere er godt nok mange, så mange når jeg nok aldrig :( Men man kan da håbe :) Jeg er jo allerede fast læser hos dig... Men vil sørme gerne vinde det gavekort! Er vild med Katvig... Elsker de klare farver og de enkle motiver... godt nok har jeg endnu ikke børn, men det kommer vel om ikke så længe :) Er med på 3 lodder tak, åh hvor jeg håber så meget!!
    Kh. Frk. Høiriis

    ReplyDelete
  35. Jeg ville købe t-shirt m print på maven og bluse m lange ærmer...er ret glad for katvigs klare farver;-)
    2 stk. lodder her ;-)

    ReplyDelete
  36. Wee jeg er med på to lodder.

    Jeg ville købe en bodystocking i grøn, sengetøj til baby eller stribet kjole i uld.

    ReplyDelete
  37. Uha, denne Give away vil jeg rigtig gerne vinde...lægger 3 lodder i puljen :o)

    Kh Shina

    ReplyDelete
  38. Hold da op 500 læsere, tillykke. Jeg vil rigtig gerne vinde og smide tre lodder i puljen.

    Kærlig tanker Kate

    ReplyDelete
  39. Min Buster vil være skøn i den nye sommer-grønne fra Katvig. Jeg er med på 2 lodder
    :) Laura

    ReplyDelete
  40. Janni IbenMarch 13, 2010

    Så blev jeg tilmeldt som fast læser, og har dermed to lodder - jubii:) Jeg elsker Katvigs striber og ville derfor vælge den langærmede T-shirt i grønne striber og de grønne shorts til min lille søn.
    Derudover vil jeg lige tilføje, at Filiokus-Lisbeth altid yder den venligste betjening og sender fine små godter med pakkerne - så Filiokus kan varmt anbefales!

    ReplyDelete
  41. Så blev jeg tilmeldt som fast læser, og kan dermed få to lodder - jubii:)Jeg er vild med Katvigs evne til at lave striber i de fineste farvekombinationer,og jeg ville derfor vælge den langærmede T-shirt i grønne striber og de fine grønne shorts til min lille søn.
    Derudover vil jeg da lige tilføje, at Filiokus-Lisbeth altid yder den venligste betjening OG sender små godter med pakkerne, så Filiokus kan varmt anbefales;)

    ReplyDelete
  42. Ih, der er så mange fine ting at vælge imellem! :-D Min søn kunne godt bruge en langærmet bluse med lilla striber - eller en med grønne. Eller en ensfarvet. Eller sådan en recycled t-shirt. Eller... ;-)

    Jeg er med på 3 lodder, tak. :-)

    ReplyDelete
  43. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)
    Filiokus har bare så lækkert tøj og katvig tøj er bare så lækkert :)

    jeg vil købe Heldragt fra Katvig (miniæble brun)og den hue der passer dertil til min lille bebs jeg skal ha til sommer :)

    ReplyDelete
  44. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)
    Filiokus har bare så lækkert tøj og katvig tøj er bare så lækkert :)

    jeg vil købe Heldragt fra Katvig (miniæble brun)og den hue der passer dertil til min lille bebs jeg skal ha til sommer :)

    ReplyDelete
  45. Hei !!
    Så klart jeg vil være med, Katvig har jo så herlig barnetøy.
    Er allerede fast leser, så 2 lodder til meg.
    Jeg ville nok velge den grønnstripete kjolen hvis jeg blir den heldige.
    Cecilie

    ReplyDelete
  46. Jeg deltager med 3 lodder...
    Jeg vil købe nogle heldraget med den skønne æbler på..

    ReplyDelete
  47. WOW - 3 lodder hertil og vil skal klart shoppe sengetøj i tøsefarver!

    ReplyDelete
  48. Sikke en fin give away!
    Hvis jeg vandt ville jeg helt sikkert købe den brune og hvidstribede langærmede t shirt.
    Den har jeg altid været vild med :D
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    Hav en god weekend
    -Lise-

    ReplyDelete
  49. Jeg ville helt klart købe den grønne lækre rygsæk til Linus, så han kunne få den med i vuggeren ;o)
    Tillykke med de mange læsere.
    Jeg smider 2 lodder i puljen ;o)

    ReplyDelete
  50. Meget gerne to lodder til mig :)
    Og jeg vil uden tvivl købe den grønstribede kjole. Nøjs den er lækker!

    ReplyDelete
  51. Hold da op!
    Tillykke med de snart 500 læsere!
    Lyder vild for en nybegynder...
    Vil helt vild gerne være med og smider 3 lodder i puljen, og håber at vinde ....da det er mit absolut favorite mærke til ungerne!
    Heidi

    ReplyDelete
  52. Også et tillykke herfra med de snart 500 læsere :)
    Jeg smider 2 lodder i puljen. Hvis jeg vinder skal prinsessen have de røde bukser med æbleprint.

    ReplyDelete
  53. Wow, 500 læsere...det forstår jeg godt at du snart har, for du skriver på en gribende måde og laver skønne ting, så jeg må ofte lige ind på din blog for at læse med :-)
    Hvis jeg vinder vil jeg købe t-shirts til mine 3 dejlige bøn.
    Jeg vil gerne have 2 lodder, tak!
    Kærligst Sophie G.

    ReplyDelete
  54. Hov. Og så til lodderne. Jeg deltager med tre styks og linker straks.

    ReplyDelete
  55. Hold da op hvor er det en fornem give away. Jeg er smaskforelsket i katvigs lækre farver - og ville uden tvivl købe deres pink body med æble tern og deres grøn halequin til min datter. Uf - det er guf for øjet. Håber jeg bliver den heldige. Hvis ikke, må jeg jo selv investere. :-)

    ReplyDelete
  56. Uh jeg elsker Katvigs design! Jeg ville klart vælge shorts og t-shirt til bettemanden i det kommende forår! Held og lykke med at hive flere faste læsere i hus 3 lodder herfra.. Kram fra Clara

    ReplyDelete
  57. Jeg er med på tre lodder.
    Ida skulle have en grøn kjole. Er sikker på hun ville blive lækker i den.

    ReplyDelete
  58. Åh ja, kan allerede se min skønne datter Johanne i en sommerkjole fra Katvig på en varm sommerdag;-))Kærlig hilsen Fru Hille

    ReplyDelete
  59. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    ReplyDelete
  60. Så gøy!
    Jeg er med. Er følger og lager link.
    Lykke til med innsamling av lesere Ü

    ReplyDelete
  61. Hej Lisbth..
    Sikke en lækker gevinst.. Det er fuldt fortjent til dig med alle de læsere..;)
    Jeg ville ha' utrolig svært ved at vælge hvis jeg vandt - men jeg tror min snarlige fødselar skulle ha' sig en koralfarvet t-shirt eller et par pink micro shorts eller en grøn micro body og evt. en t-shirt med de klassiske striber..:)
    Jeg er med på 3 lodder.
    Kh Anne

    ReplyDelete
  62. Tillykke med de 500 læsere - det er godt nok mange! Filiokus.dk er en superlækker børnetøjsbutik på nettet med super service, så jeg skal da helt klar være med - 2 lodder til mig ;-)
    Hvis jeg vinder, skal min datter da have den skønne, skønne grønne kjole.
    Vh. Mette

    ReplyDelete
  63. Så er jeg fast læser, og kan smide to lodder, skøøøønt.... Min datter Johanne vil juble, hvis jeg vandt muligheden for en katvig kjole til hende, so let it be me

    ReplyDelete
  64. Jeg har lenge vært svak for den stripete kjolen i ull/bomull, og ville definitivt ha kjøpt den om jeg vant.

    ReplyDelete
  65. Super fed gevinst, så jeg vil gerne være med med 2 lodder. Jeg ville vælge en brun og rød æblebody, synes det er herlige farver og perfekte til foråret :o)

    KH Mette

    ReplyDelete
  66. Er helt ny her og du inspirede mig faktisk til at oprette min egen blog...so here it goes. Jeg vil helt klart købe 2 stk loose fit sommerdragter til trunterne...men storebror måtte nok have en af de fede t-shirts så bliver nødt til selv at spæde lidt til. 500 læsere...det er helt vildt, glæder mig til jeg får den første ;o)

    ReplyDelete
  67. Jeg er med på 3 lodder.
    Vandt jeg skulle min dreng havde en sommerdragt (grøn) og en langærmet body (grøn harlequin)

    Rigtig fin give away ;)

    ReplyDelete
  68. Hei,

    Jeg ville brukt pengene på Voksen sengetøj i pink/brun fordi min store lille jente på fire år sover i en voksenseng og liker det veldig godt, men er lei seg for at hun ikke har rosa sengesett.

    Hjertelig hilsen Julia

    ReplyDelete
  69. Tak for linken Lisbeth:)

    Sikke dejligt tøj Kativg laver, ih, hvad ønsker jeg mig:) Deres pocket dress i grøn er på min ønske liste.

    Ha en vidunderlig dag med din dejlige familie.

    de kærligste hilsner Charlotte Riordan

    ReplyDelete
  70. Jag är fast läsare redan. Fast jag undrar om jag kan vara med eftersom jag bara har adress i Sverige? Jag skulle iaf vilja köpa ett sengesæt ifall jag får vara med.

    ReplyDelete
  71. Jeg er meget gerne med i den lækre konkurrence!!! Smider tre lodder i og håber på mit held!

    ReplyDelete
  72. Jeg er meget gerne med på 3 lodder!

    ReplyDelete
  73. Jeg er super meget med med 2 lodder. Flot give away;0)

    ReplyDelete
  74. Hvordan vælger man? Jeg vil da ha det hele!!!:D

    Men når man nu skal, så ville jeg putte shorts og en masse af harlequinserien i kurven.

    Skønne sager!

    Jeg deltager med 2 lodder og krydsede fingre:)

    Ha en dejlig dag!

    ReplyDelete
  75. Snupper fluks 3 lodder dejlig aften til jer alle :)

    ReplyDelete
  76. Jeg ville elske at kunne købe nogle Katvig heldragter eller sengetøj:). Jeg smider 3 lodder i puljen:o)
    Vh. Louise

    ReplyDelete
  77. Jeg elsker katvig!
    Især deres sengetøj:)

    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder og en masse krydsede tær' og fingre!

    ReplyDelete
  78. Jeg er trofast læser af din blog og har netop meldt mig som fast læser. Jeg ville købe det nye fine sengetøj til min smukke datter. Så håber mine 2 lodder giver mig held :)

    ReplyDelete
  79. Jeg ville gitt bort gavekortet til en med en et lite barn, dersom jeg hadde vunnet.

    1 lodd

    mf.i@hotmail.com

    ReplyDelete
  80. Hej. Hvis jeg vinder skal den lille prinsesse have katvig sengetøj, nok er hun ligeglad, men jeg er sikker på, at moren bliver lykkelig over sådan et sæt. / En stolt far

    1lod
    thabthimnak@live.dk

    ReplyDelete
  81. Hei :)
    Her hos oss er vi også svært begeistret for Katvig, både når det gjelder farger, form og idealer. ;)
    Om jeg vant dette gavekortet ville jeg nok kjøpt en t-shirt med de små eplene på...eller sengetøy, kanskje?
    Det er alltid så vanskelig å velge!

    Ønsker deg en strålende uke, og deltar med 3 lodd. :)

    Klem

    ReplyDelete
  82. Super idé med 500 læsere, hvorfor ikke. Nu er jeg i hvert fald blev en af dem og er derfor med i konkurrencen med to lodder. Vil gerne linke til dig også i højre side på min blog, men aner ikke hvordan man gør...hmm??

    ReplyDelete
  83. :)
    Du er tæt på nu da!! Jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder.
    Er allerede fast læser og sku jeg købe Katvig nu ville jeg helt sikkert købe en sommerdragt i grøn til yngste og en t shirt med æble på maven til ældste.
    Lad os få noget sol og sommer - eller bare noget varme, så vikan shoppe forårsvarer )

    ReplyDelete
  84. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Ville rigtig gerne købe kjoler til min store pige, og heldragter til hendes lillebror :)
    KH Sille

    ReplyDelete
  85. Tillykke med de mange faste læsere, elsker selv at følge med.
    Hos Filiokus ville jeg fra Katvig købe en Grøn harlequin t-shirt til min søn og måske en body til babyen i maven;-)
    2 lodder fra mig.
    Anita
    anitaholstjensen@hotmail.com

    ReplyDelete
  86. Sådan en give away er jeg da nødt til at deltage i. Jeg ville købe en langærmet bluse til hver af mine drenge. :)

    Jeg snupper 3 lodder.

    ReplyDelete
  87. Jeg ville købe en Katvig æble t-shirt i grøn til min søn og en af de søde heldragter til spirrevippen i min mave, som jeg ikke kender kønnet på :-)
    Tak for en dejlig blog! Jeg melder mig som fast læser og har dermed to lodder.

    Mange hilsner

    Julie E.

    ReplyDelete
  88. No er det like før du får 500 lesere ser jeg - så heldig at jeg rakk å være med :0)
    Jeg tar tre lodd! Krysser fingre for at jeg blir den heldige ;0)

    ReplyDelete
  89. Tillykke med de mange læsere:O)
    Jeg ønsker mig bestemt det grønne sengetøj med æblerne. Eller også ville jeg købe et par af de nye basis t-shirts i grå og grøn. De er super lækre:O)
    Jeg nupper to lodder:O)

    ReplyDelete
  90. Cecilie HjortsbjergMarch 17, 2010

    Tillykke med de mange læsere:O)
    Jeg ønsker mig bestemt det grønne sengetøj med æbler. Men de nye basis t-shirts i grå og grøn er også lækre! Det ville blive et svært valg:O)
    Jeg nupper to lodder og krydser fingre.

    ReplyDelete
  91. Tillykke med de mange læsere:O)
    Jeg ønsker mig helt bestemt det grønne sengetøj eller et par af de lækre nye basis t-shirts i grå eller grøn:O)
    Jeg nupper to lodder.

    ReplyDelete
  92. Hej!
    Jag har länge följt din härliga blogg, ditt skapande och liv "i smyg", nu har jag anmält mig som fast läsare. Du inspirerar och berör, jag känner igen mig och längtar lite tillbaka till Danmark...
    Om jag vinner skulle jag nog lägga till lite extra och köpa en regnjacka. Har länge suktat efter dem till nåt av mina tre barn.
    Kärlig hilsen
    Lisa / Vildängel

    ReplyDelete
  93. To lodd til meg, takk. jeg vil gjerne ha den rødrosa kjolen, og det korte skjørtet, nydelig!
    så fin blogg, gleder meg til å kikke innom her framover!!

    ReplyDelete
  94. Gratulerer så masse med snart 500 lesere! Du har en utrolig inspirerende blogg!

    ReplyDelete
  95. Hvem kan sige nej-tak til Katvigs lækre tøj? Ikke mig. Jeg napper to lodder og hvis jeg vinder får Johannes en t-shirt med grønne striber en recucled t-shirt.

    ReplyDelete
  96. jeg smider 2 lodder afsted.
    hvis jeg vinder skal de bruges på den grønne taske, den er SKØN

    ReplyDelete
  97. Åh nej dog. Beklager at min kommentar er blevet vist 27 gange. Er ny her i blogland så skal lige have styr på det hele. Jeg har rigtig fået rodet i det, men ceciliehjortsbjerg og penelopeogkukkeren er altså begge mig!

    ReplyDelete
  98. Ejj, kan man stadig nå at være med? I så fald napper jeg 3 lodder, super præmie!

    ReplyDelete
  99. Der var jeg lige hurtig, ville jo have skrevet, at jeg elsker,elsker elsker ALT fra katvig! Det er jo nærmest umuligt at vælge en favorit! Er helt vild med deres æbleprint, især det friske grønne, og skal jeg vælge fra dit link, må det enten blive den fine rygsæk, eller det forede regntøj :)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!