Wednesday, March 31, 2010

Syslerier...

En helt særlig kjole til en helt særlig lille pige. En lille pige skal døbes på søndag og hendes forældre ville gerne have en anderledes og utraditionel dåbskjole inspireret af mine sommerkjoler. Jeg har virkelig nydt at være kreativ...
Kjolen er syet i forskellige vintage-stoffer og har gammel knipling foran. På forstykket er der masser af håndhæklede blomster i forårsfarver.
Jeg håber at søndag bliver en rigtig vidunderlig forårsdag...

A very special dress I just made for a very special girl.

18 comments:

  1. Åhh, hvor er den fin Lisbeth...

    ReplyDelete
  2. Wow så flot! Som alt dit tøj.
    Hvem der bare havde en pige. Kommer du til at lave drengetøj til sommer (fra str 12mnd?)

    ReplyDelete
  3. Wow, Lisbeth!
    Den er helt fantastisk!

    ReplyDelete
  4. Många fina detaljer på dina sydda klänningar!

    ReplyDelete
  5. Dejlige billeder :-)

    God påske allesammen.

    KH

    ReplyDelete
  6. Maria BebeMarch 31, 2010

    Hej Lisbeth
    Hvor er den bare smuk! Den overstiger totalt vores forventninger :-D

    Vi glæder os SÅ meget til at hente den fredag.

    1000 tak for en virkelig flot, personlig og helt i øjet kjole.

    Kærlig hilsen
    Maria, Cilias mor

    ReplyDelete
  7. Hvor er det dog den yndigste kjole!! Kærligst Gitte

    ReplyDelete
  8. Du har altså her formået at kreere den dåbskjole som jeg drømte om, at lave til min egen datters dåb. Jeg havde en vag idé om noget lignende denne i tankerne, men havde ikke lige evnerne til at få udført idéen i praktisk. Måske til næste dåb...:-)

    Den er virkelig fin.

    ReplyDelete
  9. Hvor er den superfin. Jeg er vild med kombinationen af retrostoffer og kniplinger.

    ReplyDelete
  10. Den er virkeligt skøn!

    God påske til Jer :)

    Kh. Mirjam

    ReplyDelete
  11. Helt igennem vidunderlige syslerier.

    God påske fra Camilla

    ReplyDelete
  12. Beautiful dress I love all the textures

    ReplyDelete
  13. Helt utrolig smuk kjole, elsker farverne, de er virkelig sommerlige :-)!

    ReplyDelete
  14. Helt fantastisk klänning!

    ReplyDelete
  15. Es aquí todo tan bello, que no sé qué decir...

    Amo todo!

    ReplyDelete
  16. Hold da helt op, hvor er den bare flot!!!

    ReplyDelete
  17. Sikke en skøn kjole til den lille

    God fest Stine

    ReplyDelete
  18. This dress is beautiful.
    I have been adding lots of crochet bits and bieces to my sewing at the moment too. Its such a lovely finish I think.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!