Friday, March 26, 2010

Skønt...

10 comments:

  1. Skønne, skønne stemningsbilleder - er vild med den lille franske blomsterpresser...

    Hav en dejlig weekend - Camilla

    ReplyDelete
  2. En vakker, fargerik og harmonisk collage.

    ReplyDelete
  3. Hej!

    Vilken fin katt och vilka söta byxor...finns dem i vuxen storlek?:)

    Kram/Hanna

    ReplyDelete
  4. Hej!

    Vilken fin katt och vilka söta byxor...finns dem i vuxen storlek?:)

    Kram/Hanna

    ReplyDelete
  5. Herlig barnetegning! God påske til deg og dine.

    ReplyDelete
  6. den kat er så sød!!!!:) og de dukker!!!

    ReplyDelete
  7. fantastiske bilder! fantastiske farger! og en helt fantastisk blogg du har!! god påske:)

    ReplyDelete
  8. Dette er definitivt en av mine yndlingsblogger for tiden. Masse flotte farger og herlig inspirasjon!! God påske!

    ReplyDelete
  9. Tak alle sammen for søde kommentarer!!
    Nej... jeg har ikke forsøgt mig med bukserne i voksenstørrelse! Det er så sjældent jeg får tid til at sy i store størrelser;o)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!