Thursday, March 18, 2010

Morgenstund

I love mornings!

10 comments:

  1. Tak for billederne, der fik mig til at smile :)

    ReplyDelete
  2. Ahh, det ligner ro og sjælefred. Og så med sådan en lækker lille slyngemus. Man kan da kun få lyst til lidt barsel :)

    ReplyDelete
  3. Sikke nogle dejlige stemningsbilleder. Og sikken et skønt blik lille søde Martha kommer med ;)

    ReplyDelete
  4. Smukke smukke Martha i smukt, smukt sengetøj.

    Ha' en fortsat dejlig morgen og en god dag Lisbeth!

    ReplyDelete
  5. Er helt enig i, at det er et helt fantastisk billede, du der har fanget af Martha :)

    De andre billeder er også skønne. Billeder kan altså noget, som ord ikke kan... Ord kan til gengæld noget andet - eller noget ;)

    Hav en dejlig dag!

    Kh. Mirjam

    ReplyDelete
  6. Hvor er det fint og sanseligt! Smukke billeder af en morgenstund. Jeg kan ligefrem høre lydene som følger med. Den stille puslen af kaffen som laves. Det lille barn, som vågner og pludrer og føler at alt er godt. Dagen som er vågnet udenfor.
    Smukt! Tak :-)

    ReplyDelete
  7. Meget dejlige og stemningsfulde billeder!

    Randi

    ReplyDelete
  8. Nydelig:) en virkelig god morgen:)

    ReplyDelete
  9. Tak for de søde komentarer... Jeg elsker virkelig morgen... Specielt når man ikke skal noget og bare kan hygge og drikke masser af kaffe...

    ReplyDelete
  10. Fantastisk dejlig billed kavalkade.. Virkeligt!! :)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!