Tuesday, March 30, 2010

6 comments:

  1. Bloggen din utstråler så mye glede, kos og harmoni! :) Dere ser så lykkelige ut alle sammen...og så i kontakt med alt rundt dere! Det er så mange fantastiske farger i huset deres...slikt blir man glad av! :)


    Dorthea!

    ReplyDelete
  2. Jeg hygger mig med varmen og den dejlig stemning fra billederne. Rigtig god påske fra Camilla

    ReplyDelete
  3. Koselige bider med flotte farger! :-)
    Liker godt barnekjolene du lager!!
    :-) monica

    ReplyDelete
  4. Jeg er altså helt vild med dine stemningsbilleder - de sige så meget mere end ord. Og hver gang kommer der små historier i mit hoved ;)
    Knus Maren

    ReplyDelete
  5. Tak! dejligt at I kan lide billederne... Det gør mig glad;o)

    ReplyDelete
  6. Hvor ser der dejligt ud hos jer!

    Jeg kan læse mig til at tid, nærvær og ro for dig sammen med børnene er noget, der er vigtigt, jeg synes at kunne se, at det lykkes så flot for dig...

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!