Thursday, February 18, 2010

Tyrefægter Bastian

Tyrefægter Bastian er både stærk og tapper,
Han kan stå på hænder, så alle folk de klapper,

Han kan spise en gris,
Han kan sluge femten is,
Han kan tæmme en løve,
Han kan sytten træer kløve,
Han kan løfte en hest,
Det er det han gør bedst!

Ja, tyrefægter Bastian er både stærk og sej,
men hver gang tyren kommer,
så løber han sin vej!



Et lille digt jeg har skrevet, som du må låne, hvis du vil...
Del det gerne med dine søde små!
Det bliver endnu mere sjovt, hvis du laver fagter til!!!

Kærlig Hilsen Lisbeth

8 comments:

  1. super sødt digt, det kommer jeg nok lige til at fortælle til min lille Nulle :0)

    ReplyDelete
  2. Hvor er det et sødt digt :)

    ReplyDelete
  3. hihi, hvor er det et fint digt, Lisbeth:)

    Den der bondegård sendte mig øjeblikkeligt down memory lane, for jeg havde en helt magen til, da jeg var lille.

    ReplyDelete
  4. Skønt skønt digt :).

    Tak for det.

    Mvh,
    Synne

    ReplyDelete
  5. Hihi, min 3,5 årige kan slet ikke høre sådan et digt uden at tææææænke og gruble:

    Er det 15 is på pind eller vaffel-is?
    Kender han Pippi? Er det Pippis hest han løfter?
    Hvorfor løber han fra tyren?
    Kan løven ikke løbe efter tyren?

    Elsker børnefantasi!

    ReplyDelete
  6. Nårh... Min søn er også sådan!! Han har såååå mange spørgsmål!!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!