Friday, February 19, 2010

Maja

Maja har fået fin strikket cardigan på med en hæklet blomst...

5 comments:

  1. Hvor er hun blevet fin, Lisbeth..:)
    Jeg kan også godt lide det lidt "udtryksløse" udtryk som du har givet dem (men er nu også vild med de andre..;)
    Er de der fine blomster svære..? Efter at ha' lært oldemorfirkanter, har jeg fået blod på tanden efter mere..;)
    Ha' en dejlig dag..
    KH Anne

    ReplyDelete
  2. Hej Lisbeth.
    Hvor er hun fin - og sikke en dejlig cardigan. Min veninde har sagt jatak til at have mig sovende i dukke-kursusweekenden og jeg har allerede strikket et lille sæt mohairundertøj til den kommende dukke. Det blev rigtig fint. Venter lige med at sy siderne i undertrøjen til jeg ved hvor tyk dukken bliver ;oD
    De hæklede blomster du laver er meget søde. Jeg tænkte på dig den anden dag, da jeg kiggede på en fin blog om hvordan man laver hårelastikker med fine hæklede kugler. Hvis du skulle få lyst til at give en af dine dukker den slags hårpynt og kan hækle småt nok, er linket her:
    http://thepukproject.blogspot.com/2010/02/sadan-hkler-du-en-kugle.html
    Jeg går ud fra at det er ok at videregive når det ligger offentligt.
    Hav en god weekende. kh Signe (fra SB)

    ReplyDelete
  3. Skjønne, skjønne Maja! Hun skulle gjerne fått et godt hjem hos meg :o)
    Måtte dere alle få en fin helg.
    Kh Siri

    ReplyDelete
  4. Å, så søt. De dukkene dine er bare superflotte!

    ReplyDelete
  5. Å hun er søt med de grønne øynene. Du er utrolig produktiv og inspirerende. God helg.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!