Saturday, February 20, 2010

Hjemme hos mig på spansk...

Den spanske blog Kireei.com viser billeder fra mit lille hjem.
Tidligere har de vist billeder fra Storm og Almas værelse og mine elefanter har også været på visit på bloggen.
Kireei er en meget inspirerende blog og jeg er så heldig, at jeg taler spansk, så det gør det ekstra sjovt at kigge ind, men selv for dem, som ikke forstår spansk, er det en skøn blog med mange inspirerende billeder.
Prøv at besøge Kireei!


A lovely spanish blog shows pictures from my home...

9 comments:

  1. Du bor også fantastisk smukt og hyggeligt.

    Det er fortjent sådan at blive vist frem på den måde.

    Hilsner,
    Synne

    ReplyDelete
  2. Det var jo fantastiske bilder av et deilig hjem. Elsker fargebruken din. Barnerommet er kjempe morsomt og inspirerende. Og denne spanske bloggen var jo også herlig!

    ReplyDelete
  3. Dejlige billeder, der - som altid - inspirerer rigtig meget, synes jeg. Herligt! Laver du egentlig stadig dine elefanter? Vi har to styks herhjemme, men synes de er så dejlige, og er gode barselsgaver :-)
    Kh Stine.

    ReplyDelete
  4. Første gang jeg er innom din blogg, men jeg kommer nok igjen. Her var det jo så mange skjønne farger.

    ReplyDelete
  5. hi, new here (linked you on my blog) loooove your collection of ribbons!
    greetz from holland, have a good weekend!

    ReplyDelete
  6. Cool, what a clever idea! Will it stay on?
    xg

    ReplyDelete
  7. Sikke en pæn måde at udstille dine bøger med tapet bagved.
    Er det sat på væggen eller reolen?

    ReplyDelete
  8. Det er sat på pap som passer i størrelsen til rummene... På den måde kan jeg skifte det ud, så tit jeg vil og man samler så mange papkasser alligevel;o)

    ReplyDelete
  9. Det var da bare en rigtig smart idé :)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!