Wednesday, February 24, 2010

Dagens favoritter

Martha 5 uger
Martha five weeks

20 comments:

  1. Suk suk og atter suk, hvor hun da ser skøn ud!

    ReplyDelete
  2. Ja hun er da en ren favorit!! Hold da magle hvor er hun bare dejlig.
    Og sikke et smil, det varmer helt ned i storetåen.

    ReplyDelete
  3. Så utrolig vakker jente ! Herlig bilde ved siden av pusen... pusen blir jo stoooor i forhold :-)
    Nesten like stor som smilet til Martha!

    ReplyDelete
  4. Lige til at kysse blidt på kinderne og tage ind til sig i et varmt kram.
    Smukke Martha.

    ReplyDelete
  5. Hvor er hun yndig.. og opmærksom.. det er lækkert.. jeg bliver skruk igen.. Vi tager i sommerhus i morgen, så hvis du sender en mail, ser jeg dem først søndag.. men rigtig godt kursus i weekenden.. Kærligst fra C

    ReplyDelete
  6. Hun er så skøn altså. Glæden over at skulle være mor igen til sommer bliver større og større hver gang jeg kigger herinde. Håber min lækkerbidsken bliver lige så kær som din!

    ReplyDelete
  7. Hvor er hun dog skjønn og for et yndig smil. Det går også bare godt med vår lille baby, hun sover og spiser og smiler (litt til mormor), men hun er kun 4 uker. Hun kjenner sin storebror og vender hodet når han taler til henne. Han passer godt på henne og til meg (mormor) sa han "Du skal altså være forsiktig med hennes hode, mormor"

    Klem fra din navnesøster!

    ReplyDelete
  8. *smelte*
    Det smil varmer også mig helt ned i tæerne :)
    KH Mette

    ReplyDelete
  9. Åh hvor er hun bare lækker!! Får da helt lyst til at have sådan en lille trold igen.. :-)
    Kh Stine.

    ReplyDelete
  10. Så fantastisk fin blogg du har - jeg følger deg gjerne;-)

    Ha en fin kveld!

    ReplyDelete
  11. Hun er så utrolig søte :)) Og glad, synes jeg!
    Hilsen, Pillepalle

    ReplyDelete
  12. Hvor er hun nydelig!! :)

    ReplyDelete
  13. Hvor er det en fantastsk lille pusling i har jer..Jeg glæder mig rigtig meget til hendes selskab i weekenden...

    ReplyDelete
  14. Åh hvilket vidunderligt lille underværk. Tillyke med hende;0)

    ReplyDelete
  15. Hvor er hun altså bare skøn. Duften af en baby er fuldstændig fantastisk, for slet ikke at tale om babylyde og synet af en veltilfreds lille baby, der nyder trygheden ved sin mor. SUK - jeg skal vist ikke have flere børn, så jeg må låne mig til babyer.

    Og hold da op en grandios kat.

    Rigtig godt kursus i weekenden, forhåbentlig kommer der billeder på bloggen.

    ReplyDelete
  16. Å så fantastisk nydelig ho er! Så deilig! Kos dokke vidare:)

    ReplyDelete
  17. Hvor er hun dog bedårende! Lige til at kysse. Sikke et dejligt smil :o) Vi venter en lillebror i juni, og jeg glæder mig til at have sådan en lille str. mellem hænderne igen.
    KH Berit

    ReplyDelete
  18. Hvor er hun dog dejlig! :-)

    ReplyDelete
  19. Tak alle sammen... Hun er bare den dejligste;o)
    Mht. katten, så er den vist ikke stor, det er bare Martha der er lille;o)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!