Saturday, January 30, 2010

Lørdag


Herligt at kunne følge med i alt det mor laver...

18 comments:

  1. Hvor er hun dog dejlig - har du en henvisning til opskrift på hendes "sovepose"?

    ReplyDelete
  2. Så hyggeligt! Hvor er hun kær :-)

    ReplyDelete
  3. Tak! Har desværre ikke en opskrift, da de bare er strikket ud af hovedet, men de er nemme... Dest e er bare strikket som en kæmpe stor hue, så det kan virkelig ikke blive nemmere....

    ReplyDelete
  4. Hov... Storm fik lige trykket lidt på tastaturet...

    ReplyDelete
  5. Gulp... uhhh, dét der blik... de der fine små fingre... og furen under den skønne næsetip...gulp... suuuk altså...kan fornemme duften af baby...
    (åhhhh, oj oj oj... og så mærker man da liiige de der æggestokke der gir' sig... troede det endelig VAR holdt op!!!!)

    ReplyDelete
  6. Mums det garn ser lækkert ud - hvor er det fra :)
    Og go lørdag!!

    ReplyDelete
  7. Hvor er hun da bedårende! Det må være skønt at man sådan kan have hende så tæt på, og samtidig have hænderne fri. Syntes dit garn har nogle skønne farver - er det mon plantefarvet? Syntes det har en særlig glød over sig, som jeg kan kende fra noget af mit eget garn.

    ReplyDelete
  8. Hej Lisbeth

    Åh hvor er hun altså bare helt og aldeles vidunderlig, din lille Martha med det store navn :)))

    Og posen er SÅ skøn i farverne og sin dejlige enkelhed... Og garnet i kurven må jeg lige spørge til... hvad mærke er det, og hvor køber du det? (lige sådan noget, jeg står og mangler nemlig...)

    Kh Helle, som i den grad får blod på tanden til endnu en baby, når jeg kikker på din smukke datter

    ReplyDelete
  9. Så deilig liten baby! Og ligger så godt i slyngen.
    Siri

    ReplyDelete
  10. Ja... hun er den dejligste;o)
    Uldet er plantefarvet uld fra Almas Steinerskole...
    Man kan finde plantefarvet garn på nettet, hvis man søger efter det...

    ReplyDelete
  11. Hvor er hun bare skøn, jeg har en på 4 mdr som smiler hele tiden :)

    ReplyDelete
  12. ojojoj hvor er hun fin, tillykke mange gange.

    ReplyDelete
  13. Fantastisk...!! fin stemning =)
    hilsen fra M

    ReplyDelete
  14. Jeg bliver også meeeeget skruk af dine fotos ;-) Det er bare så hyggeligt at sidde m en lille nyfødt baby!!!

    ReplyDelete
  15. Åh,,, hvor fint - de små fingre der lige vinker :O) En lykke :-)

    ReplyDelete
  16. Jeg plantefarver selv, så jeg har en masse liggende i kurven derhjemme. Tager på middelaldermarkeder om sommeren, hvor jeg sælger garn og viser hvordan man farver.

    Syntes det er super fint at de laver sådanne ting på skolen.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!