Wednesday, December 23, 2009

Så blev det endelig jul...


Så er det allerede i morgen... Jeg synes julen er kommet meget pludseligt i år! Jeg har slet ikke nået alt det, jeg gerne ville... Har slet ikke fået pyntet nok, har slet ikke bagt nok... Selvom jeg går hjemme og venter på den lille, så har jeg haft så travlt! Heldigvis har jeg lavet rigtig meget af det jeg elsker aller mest! Jeg har været sammen med mine børn og jeg har syet og syet og syet og så strikket lidt bagefter! Jeg har hård hud på fingrene og må nok holde en lille sy-pause i juledagene!

Jeg er så glad og stolt af, at så mange af mine små hjertebørn (mine dukker) ligger under juletræerne rundt omkring og skal glæde en masse søde børn.


Jeg vil ønske jer alle en rigtig glædelig jul!


Her hjemme er der mange der glæder sig!!

11 comments:

  1. Kære Lisbeth,
    jeg synes faktisk, du har været meget flittig med de flotte hjertebørn, du har fået lavet :o)
    Lille Isabella ankom heldigvis med posten i går. Glæder mig til hun bliver pakket ud i morgen :o)

    Ønsker dig en glædelig jul og et lykkebringede nytår.

    Kh Berit

    ReplyDelete
  2. Dejligt... Det har da taget sin tid med posten... Håber virkelig at alle dukkerne er nået frem i tide!! Dejligt at I har fået Isabella!
    Glædelig jul til jer!!

    ReplyDelete
  3. Også en glædelig jul til dig. Og sikke en skøn ballademager på sidste billede :)

    ReplyDelete
  4. En riktig god jul til deg og dine. Nydelige farger og bilder. Det er juuuul ... masse klemmer fra Turid

    ReplyDelete
  5. Glædelig Jul søde og tak for i år.

    Karen

    ReplyDelete
  6. Rigtig glædelig jul til dig og dine!
    Kan virkelig godt forstå glæden og stoltheden ved at vide, at dine hjertebørn vil bringe mange andre små børn helt enorm glæde i aften. De er virkelig også skønne, dine hjertebørn!
    Mvh Louise

    ReplyDelete
  7. Kære Lisbeth,

    Du og din familie ønskes en rigtig glædelig jul! Vi glæder os til i aften, hvor vi endelig-endelig må pakke gaverne op, og dermed også lukke op for lille Rose, som vi glæder os til at møde.

    Kh Stine

    ReplyDelete
  8. Ja, der er spænding i de små hjem ;)

    Glædelig jul !!

    Yt

    ReplyDelete
  9. Nydelig, gammel julepynt du har! God jul og godt nyttår!

    ReplyDelete
  10. Rigtig glædelig jul til hele familien. Er det ikke bare altid sådan at ens juleambitioner er så høje, at man aldrig synes man når det hele. Jeg bilder mig ind at børnene ikke bemærker det.
    Godt nytår alle fire ønskes i af os fra Kbh. V

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!