Wednesday, December 23, 2009

...Og vinderne!!

Det gik langt hurtigere end forventet, at nå de 300 læsere og jeg er virkelig glad for, at så mange mennesker har lyst til at følge med!
Jeg har nu trukket de to heldige vindere fra skålen med over 200 små sedler. Jeg ville ønske jeg kunne sende præmier til jer alle, men jeg kan sende jer alle gode tanker og ønske alle en glædelig jul!


Vinderen af de 5 meter blandet vintage-tapet er Grøn mor rødt hjerte! Stort tillykke!!!


Vinderen af de to meter vintagetapet er Louise, som ikke har en blog.
Hun skrev: "Wow! Jeg vil rigtig gerne vinde. Elsker tapeter. Har desværre ingen blog.
God jul!".

Jeg kunne se, at der er flere der hedder Louise, så jeg håber ikke, at det skaber forvirring!
Rigtig stort tillykke til jer begge to. Send mig en mail med jeres adresser, så sender jeg præmierne!

Glædelig jul til alle og tak fordi i læser med på min blog!

3 comments:

  1. Glædelig jul til dig også, og tak fordi du lavede sådan en skøn give away - som jeg desværre ikke vandt noget af. Jeg håber, du gør det igen:-)

    Mette C

    ReplyDelete
  2. Juhuuu julens lykkelige pamfilus har TILSMILET mig med vidunderlig retrotapet. Nøej hvor skal jeg eksperimentere og FORSKØNNE drengenes værelse..

    Jeg skal nok lave et indlæg når jeg kommer så langt.

    Tak :-)

    ReplyDelete
  3. Tillykke til de heldige - og tak for juletanker ;-)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!