Monday, December 28, 2009

Mille


Jeg håber alle har haft en dejlig jul. Vi er nu så småt ved at gøre klar til den lilles ankomst... Der er kun otte dage til termin!

Her er lille Mille, som lå under juletræet hos en lille pige... Jeg håber hun vagte glæde!

Mille har det blødeste hår af brun mohair, håndstrikket cardigan i uld og buksedragt i økotex fløjl. Hendes taske er lavet af en fin hæklelap og foret med blomstret vintage-stof. Hun har spænder i håret og en dejlig varm hue til kolde dage...

9 comments:

  1. Du lager de nydeligste dukker!!! Denne falt jeg bare helt for - heldig lita jente som har fått eie denne dukken.

    Masse lykke til med ankomsten av den nye verdensborger! Var selv høygravid i fjor på denne tiden *smil* Ble mamma til mitt tredje barn 10 januar i år og har ei jente som bli ett år nå snart - som tiden flyr!

    En fortsatt fin romjul til deg og dine!

    Kh Hilde

    ReplyDelete
  2. Lille Mille er præcis lige så dejlig som alle de andre dukker, du har vist os! De er så skønne hver og en!

    ReplyDelete
  3. Hvor er den bare sød!

    Og held og lykke de sidste dage af graviditeten:)

    ReplyDelete
  4. Det er de skønneste dukker du laver. Når min pige bliver lidt større, skal hun helt sikkert have sådan en.

    Hilsen Christina

    ReplyDelete
  5. Hvor er den bare skøn!!!!
    Nyd de sidste dage af din graviditet;-)

    ReplyDelete
  6. For en nydelig dukke du har laget. Jeg liker å se de forskjellige personlighetene i dukkene dine. Koselig å følge med dukkeproduksjonen din :)

    ReplyDelete
  7. Kære Lisbeth.
    Uhh hvor jeg dog glæder mig til at høre hvordan det går og om jeres lille ny baby, der helt sikkert er uimodståelig og fantastisk....Den lille dukke er så fin, og jeg glæder mig rigtig meget til at finde ud af hvordan de små bløde dukker kommer til verden.
    Kærligst Janet

    ReplyDelete
  8. Åh, hvor er hun skøn!
    Pøj pøj med de sidste dage af graviditeten :-)
    Mvh Louise

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!