Monday, December 7, 2009

Lille Rose





Her er lille Rose. Rose er en lille vinterpige, som elsker at lege udenfor. Hun har en uldjakke med et hæklet hjerte og små uldsko på, så hun altid kan holde varmen. Når det bliver rigtig koldt tager hun sin fine strikkede hue på. Hun elsker æbler og sin mor Alma...

This is little Rose. She is a little Winter girl and she loves playing outside. She wears a wool jacket with a crochet heart and wool shoes, so she will not get cold. When it is really cold out she takes on her cute knitted hat. She loves apples and her sweet mother Alma...

15 comments:

  1. Altså, hvor er hun bare dejlig!!! Ihh, hvor vi glæder os :-)

    ReplyDelete
  2. Hun er bare nuller!!! Du laver bare så fine dukker, at jeg må have mig en datter næste gang!
    Kram Clara

    ReplyDelete
  3. Åh, hvor er hun sød. Dine dukker er så skønne!

    ReplyDelete
  4. Sikke en yndig Rose ;-) Og så fint klædt på!

    ReplyDelete
  5. Hun er da lige til at holde af.
    Sød og flot ser hun ud.

    YT

    ReplyDelete
  6. Hej..
    Jeg er en ivrig læser af din skønne blog...og hvor er dine dukker vidunderlige, men hvor finder jeg prisen på dine dukker? min datter signe-luna ville elske sådan en skøn dukke..
    mange hilsner fra Josefine

    ReplyDelete
  7. Tak for de søde kommentarer...;o) Hun er altså sød. Synes slet ikke billederne viser hvor dejlig hun er at holde... Min Alma har set hende og er dybt misundelig... Mit stakkels barn!
    Tak Josefine! Du kan sende mig en mail, så sender jeg dig information om priser og størrelser, tøj osv. De koster lidt forskelligt afhængig af størrelsen, tøjet osv.

    ReplyDelete
  8. Så søt dukke! Minner meg om Tøydukke Anna.. =)
    Ha en fin dag! Klem M

    ReplyDelete
  9. Hej Lisbeth

    Hvor er hun bare vidunderlig, så fin og smukt, smukt tøj... Flot arbejde...

    Hilsen Helle

    ReplyDelete
  10. Å hvor herlig, tenk å eie en slik personlighet!

    ReplyDelete
  11. Meget smuk det er Rose altså!

    Mvh Louise

    ReplyDelete
  12. Hvor er den bare fin!
    Du er så god til at gøre hver enkelt dukke unik, ingen bliver ens og alle har mange fine detaljer.

    ReplyDelete
  13. Hun er så smuk og gennemført i stilen. Virkelig et flot stykke arbejde :o) Alma bliver ellevild, det ved jeg :o)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!