Sunday, December 20, 2009

Lille My




Her er lille My. My er noget af det sødeste, men hun kan også være temmelig fræk til tider. Hun skal hjem til sin lille mor-Ella, som er knap halvandet år.
Hun glæder sig og har sat sit hår med spænder, så hun er rigtig fin, når hendes mor skal se hende. Ella hendes mor elsker nemlig hårspænder. Hun har en rosa velourdragt på og hun er lige til at tumle rundt med og dejlig blød at sove med.

Lille My blev syet mens Storm og hans far bagte julekager og hele huset duftede af jul... Storm fulgte nøje med og sagde "nårh, lille Mymy..." Derfor er hun lille My!

Mine dukker bliver altid syet, mens ungerne leger, når de sover og når livet leves...

12 comments:

  1. Lille My er nydelig, fine farger og uttrykk :)

    ReplyDelete
  2. Åh, så smuk og fin hun er!
    Sender dig lige en mail ang. forespørgsel på prisliste, for vil virkelig gerne berige min datter Lilje, med sådan en smuk smuk dukke.
    Mvh Louise

    ReplyDelete
  3. Vild med din sutteholder ;-)

    KH

    ReplyDelete
  4. har inte skrivit innan, men jag tycker dina dockor är SÅ otroligt söta och charmiga! blir nog glada små mammor som får dom..

    klem Monica R

    ReplyDelete
  5. Hvor er den bare sød! Så kær:)

    ReplyDelete
  6. Tak for jeres søde kommentarer!!;o)

    ReplyDelete
  7. Hun er jo fantastisk - kan ikke vente med at komme hjem, nu hvor jeg har fået besked om, at posten har været der med hende - og som min mor sagde i telefonen for lidt siden, så ligner hun jo Ella virkelig meget! Sød sød nuser Lille My :-)

    ReplyDelete
  8. Å så nydelig!
    Lille My er akkurat som min lille Helma! Søt, men litt rampete og elsker å pynte seg med hårspenner!
    Har ikke noe særlig kjennskap til disse dukkene enda. Men du har vekket min interesse, å jeg søker på nett etter mer info ! Spennende!
    Ha en super dag!

    Hilsen Linn

    ReplyDelete
  9. Hun er rigtig fin Lisbeth - glæder mig til at se Ida´s "lille My" eller hvad hun kommer til at hedde.. Kærligst Christina

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!